Gece olurken,camdan dışarı bakan köle.Bu ucu,kenarı olmayan topraklara sahip olmak,onun hayaliydi.Yıldız sarayı süslüyordu.Gecenin güzelliği,gözlerini kamaştırırken,kendi kendine"Yakında Allah'ın izniyle,buranın hakimi olursam,cezanı çekecek olan ilk sensin Isabel!"Isabel ona az çektirmiyordu.Şımarıktı,burnu havadaydı.Ee,bu koca sarayda büyümüş ise,normaldir,diye düşündü kadının.Gözlerini yavaşça kapatıp,iç geçirdi.Anneciği yaşıyor muydu?Isabel sarayın prensesiyse,Zrodiana anneciğinin prensesiydi 15 gün öncesine kadar."Ah annem,güzel annem,benim güzel kraliçem,gözleri güzel,saçları güzel ahh anneeeem."diye ağıt yaktı.Döşeğe oturdu sonra.Gece saat 02.00 ı vururken,imparator uyuyamıyordu.Gidecekti Zrodiana'sına.Köle otağının yolunu tuttu.Başına oturdu Zrodiana'nın.Onu ilk gördüğü anı anımsadı.Daha sonra yatağa oturup,saçlarını okşadı."Zrodiana,benim imparatoriçeem,kraliçem,bu saraya gün doğdu,sen gelince."dedi.Zrodiana gözlerini araladı ve bir anlık korkuyla haykırdı."Aaaaaa!"Kral ağzını kapayınca,onu görüp gülümsedi fakat köleler uyanmış,kotkuyla bağrışıyor,konuşuyorlardı.Kral ve Zrodiana şaşkınlık içinde onlara baktılar.Sonrada birbirlerine.Odayı çığlık terk etmiş,yerini fısıltılar almıştı.Kral"Susun.Gidiyorum ben."dedi ve gitti.Kölelere açıklama yapacak hali yoktu.Otağı terk edince kölelerden biri"Ne arıyordu kral yanında kız sürtük?""Ne oluyor?Bu orospu ne iş açtı gene.""Kız şanslı şıllık.Ne oldu kız?Daha destur demeden ne yaptın de bakalım?""Ne karıştırdın kız."Herkes toplaşmış resmen hesap soruyordu.Paulina otağa girmiş şaşırmıştı.Zrodiana kölelerden birini tutup,bir paçavra gibi kenara fırlattı.Herkes sustu.Hatta sindiler kenarlara.Zrodiana"Bakın,hepinizin sonu böyle olur sonunuz.Bu kaltak gibi."dedi.Paulina"Hiiii!Ne iş yapıyorsun ya sen?!Bu ne hal ne oluyor?Bir daha görmiycem,duydun değil mi?"dedi.Sonra çıktı.Kenarda zavallı gibi ağlayan kız.Herkes uyuyunca yatağına yattı.Utanıyordu zavallı.Ertesi sabah Emma prensin yanında bitmiş,"Sevgili prensim,mutfak için erzak gerekiyor.Aşçıbaşı altın taleb ediyor"dedi.Ona biraz yaklaşan kral,etrafın tenhasından istifade,beline elini koydu."Bu konularla ilgilenmek istemiyorum."dedi.Cilveli bir sesle Emma"Ne gibi şeylerle ilgilenmek istiyorsunuz kralım?"diye sordu.Dudaklarını öpmesini umuyordu Emma.Yaklaştı"Herkes sizin için deli oluyor."dedi seksi bir fısıltıyla.Beklenen oldu.Emma,kralın dudağına yapışarak"Kral Gallert!"dedi.Kral onu öptüğü için kendini tuhaf hissediyordu.Ya Zrodiana?Beynini esir alan sarışın,buz gözlü imparatoriçesi,pamuk tenli kölesi,biriciği.Onun tanımı yoktu gözünde.Kral öptüğü kızı bırakarak,vezir Damon'la olan toplantıyla gitmeliydi.Büyük odaya girince onu bekleyen Damon'u gördü.Damon hiç beklenediği bir şekilde"Bu kadın meselelerine hızlı başlamışsınız kralım."dedi.Kral hafifçe çattı kaşlarını."Damon!"diye bağırdı.Sonra şöyle dedi"Damon,bana kalırsa konuşacak daha mühim konular var ha?Nedir fikrin?"dedi.Vezir Damon"Evet kralım.Ülkeler toprakları istiyor.E,topraklarımız geniş.Üstüne üstlük,Kreanya kralı,savaş tehdidinde bulundu ki bu hiç iyi olmaz.Yani taht kavgaları yenice sonlanmışken,tekrarlanması vuku bulabilir."dedi.Kral panikle"Ne diyorsun Damon!Kreanya düşmeli!Cephane kurulsun Damon.Bu bir emirdir!"diye gürledi.Bu kral oldu olalı ilk savaştı.Peki ya ülke düşer ise?Onun yüzünden!Bu korkunç olurdu.Ellerini semaya dikti"Rabb'il Alemin,ne olur yardım et."diye yalvardı.Kalbi acıyordu sanki.Hamama gitmeliydi.Ruhsuz kraliçe kralın yanına gitmek istiyordu.Koridorlarda tüm ihtişamıyla yürüdü.Sonunda,büyük kapıdan girip,oturan oğlunu gördü.Hızlı revelansının ardından"Oğlum,neşesiz gibisin."deyip yanına oturdu.Kral küçük bir prensken annesine sarılırdı da annesi"Yakışık alıyor mu Gallert?"diyordu her zaman.Şimdi de sarılmak istedi.Sarılmadı.Düşünceyi kafasından attı.Annesi odada volta atıyor,"Bir şey yok ya?Bak Damon çıktı odandan.Ona güvenmiyorum."dedi tekrar oturarak.İmparator"Yok birşey.Dinlenmem lazım anne."demesiyle Kraliçe Helen safir ve pirinç tacını sabitledi.Sonra kalktı.Tam kraliyet mensubu gibi giyiniyordu.Sürüdüğü elbisesiyle terk etgi odayı.Bir defa ona yoksul bir adam aşık olmuştu.Zerre yüz vermedi tabiiki...
Bölüm Sonu.
Okurlar vote ve yorun lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOYSUZ
Historical FictionBen Zrodiana.Drawniya'nın büyük İmparatoriçesi.Güzelliği dillere dolanmış bir kadın.Zavallı bir köle.Annesinden koparılan 14 yaşında bir yavru.Küçük yaşında çocuk doğuran bir anne.Kral Gallert'ın aşkı,Emma'nın tehlikeli düşmanı.Buz gözlü,sarışın kuğ...