Ertesi gün Gallert Frank'a"Kardeşim kan dökülüyor ve gözyaşı.İstemiyorum bunları bebeğim oldu.Bak kimse zarar görmesin,görmemeli."dedi.Frank"Çabuk pes ettin küçük kardeşim.Küçükken böyleydin."dedi iğrenç bir kahkahayla.Yalvarır gibi konuştu Gallert"Ağabey,ağabeyimsin sen benim..."dedi.Frank"Dediğin doğru,ben senin ağabeyinim.Taht da benim!Benim olmalı."dedi.Eli kılıcına gitse de elleri titreyek geri çekti.Küçük kardeşine bunu yapamazdı.Hayır!
Emma hizmetçisi Kate'ye"Kate onu öldüreceğim ama bize strateji gerek.Bebeği çok büyümeden öldürelim onu.Bebeğinin üvey annesiyim ben."dedi.Kate"Emredersiniz efendim,emredersiniz.O kız 15 yaşını göremeyecek."dedi.Emma"Seni sevdim Kate.O kız geberene kadar bana huzur yüzü yok."dedi.
Emma kral'a gülümseyerek baktı.Bahçede salınarak yürüyor bir taraftan ona bakıyordu.İkisi bakışırken,savaşta epey yatışmış haldeydi biraz.Gallert yanına gelen Damon'a döndü.Vezir Damon"Efendim,Frank anlaşma istiyor."dedi.Damon'a yavaşça dönüp başını salladı"Ne teklif edecek acaba Frank?"diye söylendi.Ona ne ağabey diyordu,ne de Frank.Zaten Frank sürgün olunca bütün ünvanları alınmış,malına mülküne el koyulmuş,annesi Thedora'dan uzak durmuştu.
Kranlık salona onu koruyan adamlarla girdi Gallert.Kardeşi artık yoksulluk çektiği için eski yırtık bir giysi giymiş,kara pelerini giymişti.Ölümü göze almamıştı elbette.Bir planı vardı.Korkutucu,kin dolu bir plan.
Gallert"İsteğin ne Frank?"diye sordu.Frank şımarık bir çocuk edasıyla,"Aaa küçük kardeşim,bana ağabey de.Sana şeker alırım bak."Adamlar sinirlenip kılıcın çekti Teora isimli bir adam kılıcını uzattı."Yüce kral'a olan bu saygısızlığından dolayı kellenizi uçuracağım!"diye tısladı fısıldayarak.Teora korkutucuydu.Fazlasıyla iri,kaslı,beyaz tenli,orta yaşlı bir adamdı.Aslında Kral Pablo için çalışıyordu.Onun acı bir şekilde ölmesinin sonucu,oğlu Kral Gallert'ın adamıydı.Jeff de oradaydı.Başvezir Damon'a kıskançla baktı.Gallert"İndir o kılıcı Teora!"diye bağırınca itaatkâr adam denileni yaptı.
"Ordum yeniliyor,sevgili kardeşim.Hiçbirşey almadan gitmeyeceğim.Dileğim altındır.Askerlerimi azad edeceksin.Zindanına attıklarını,hala savaşanları hepsi azad olacak.Altınla döneceğiz,geri çekileceğiz kardeşim."dedi.
Bunun üzerine her yer sukünete büründü.Karanlık mahzen,boş gibi sessizdi.Adamlardan Rober ve Harry"Efendim bu insanlara güven olmaz."diyorlardı.
"Ağabeyime güvenicem."
"Unutmayın ki çok sevgili ağabeyiniz size yalan söyledi."diye döktü dilinin ucuna gelen kelimeleri Robert.
"Sus Robert.Ben çoktan seçimimi yaptım."dedi."Fakat...fakat yanılıyorsunuz,yüce imparator."dedi cüretkâr bir sesle.Kızgın çıkan sesiyle"Kes şu sesini Robert.Sen çok fazla konuşuyorsun."dedi.Cevap bekleyen Frank"Sanırım kararsızsın kardeşim?"dedi.Onlar üvey kardeşti.Beraber büyümüşlerdi.Ah Helen Gallert'ı doğurduğunda ne havalanmış,kibirlenmişti."İşte kral!Kral!"diyordu.Haklıymış da.Oğlu kral olup,Drawniya'yı yönetmeye sandığından erken başlamıştı.Babasının bu tez vefatı,en çok karısı onun deyimiyle"Sevdası"üzülmüştü.Zira o doyamamıştı Pablo'suna.Onunla kurduğu hayalleri gerçek edemeden Allah onu yüce takdiri ile yanına almaya layık görmüştü.Geriye canı,kanı yavrusu kalmış,o da sürgün edilmişti.Bu sarayda yapayanlız çürüyecek,sevdalı bir kraliçeydi.Kaderin cilvesi hayat karşısına başka bir adam çıkartırsa,aşık olduğu adama ihanet uzak durması gereken bir şeydi elbette.Thedora,en güzellerin çekemediği Thedora,evladından ve sevdasındam ayrı düşmüştü işte.
Mahzende Kral"Barış imzalıyoruz Gallert.Altın senin olsun.Çek askerlerini."dedi.Gülümseme yayıldı Frank'ın yüzüne.
2 hafta sonra
Askerler çekilmiş,halk saray bahçesinde,yeni prensin halka sunuluşu için bekliyordu.Zrodiana'nın saçları tarandı,yakut bir taç taktı.Oğlu en güzel şekilde giydiriliyorken,panikle"Herşey hazır mı Poly?Herşey hazır mı Emma ha?"diye sordu."Hazır kraliçem sizi bekliyorlar."dedi Poly.Poly ve Emma Zrodiana'nın iki yanında ve bir adım arkasında yürüyorlardı.Prens kraliçe'nin kucağındaydı.Kırmızı kabarık elbisesiyle,tüm ihtişamını gösteriyordu.Emma o geçerken kızgın bir bakış attı ve ona yukarıdan baktı.Zrodiana balkonun önünde nihayet Gallert'i buldu."Heycanlıyım kralım."Kral onun boştaki elini kavradı balkona yavaşça çıktılar.Kral ve kraliçe halka doğru el salladı,sonra Gallert
"Drawniya halkı bu yeni doğmuş oğlum.Drawniya'nın yeni prensidir.Adı da..."derken Zrodiana parlayan gözleriyle halka baktı.Kalbi çıkacak gibiydi.
"Adı George'dir."deyince,halk alkışladı.Dualar edildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOYSUZ
Historical FictionBen Zrodiana.Drawniya'nın büyük İmparatoriçesi.Güzelliği dillere dolanmış bir kadın.Zavallı bir köle.Annesinden koparılan 14 yaşında bir yavru.Küçük yaşında çocuk doğuran bir anne.Kral Gallert'ın aşkı,Emma'nın tehlikeli düşmanı.Buz gözlü,sarışın kuğ...