39-Kibir

47 2 0
                                    

Emma'dan daha kibirlisi yoktu şimdilerde,Drawniya'nın kocaman sarayının içinde.Bu kimi mi mutlu ediyordu?

Mutluluk duyan tek kişi vardı.Kalpsiz Helen.Acıması olmayan taş kalbiyle,birçok can almıştı.Herkes korkuyordu,emin olun düşman olmak kimsenin istekleri arasında mevcut değil.

Emma ve Poly dedikodu yapıyordu"Yandı kraliçemiz.O kadın bir bebek sahibi oldu."dedi

Helen ise bu bebeğin taht varisi olması adına kata kullilerine başlamış,şimdi zengin ülkde Üvereya'dan bir kont ile sohbet ediyor idi."Buyurarak beni onure ettiniz kontum,daha nice işlere imza atarız sizinle."dedi...

"Asıl siz onurlandırdınız yüce kraliçe,doğan yavrucak herkes için hayrola İnşAllah..."dedi."Kont hazretleri,biliyorsunuz,bu çocuğu Drawniya tahtına makul buldum.."dedi."Sizin emriniz hükmdür lakin tahta iki aday var "dedi.

Şu sıralarda kral da kraliçesi güzel Zrodiana ileydi."Güllerden bir demet gibisin kraliçem." dedi yalakalık ile kral Gallet"Layık olduğuma memnunum.Beyaz atlı kralım."dedi gülerek.

İçi buz tutuyordu,yine mi o acı ihanetin pençesinde boğuşmakta idi?Hayat Zrodiana adına zor.Üç çocuğa sahip.İkisi prens,bir tanesi Ollivia'sı prensess.
Zorlukla yutkundu.Onlara doğru koşan prensesi gördüler.Ollivia koşarak ve o sapsarı saçları rüzgar ile dans ediyordu.Güzel bir prenses olacaktı o.

Kraliçe gelen kızının elini yakalayıp,"Umarım görüşürüz." dedi."Elbet ki.Zrodiana!Bana kırgınsın,öyle mi?"deyip,onun buz gözlerine baktı,acımasızlık ve acı gördü kraliçenin gözlerinde.Bunu herkes görüyordu tabii ki,köle olmanın acısı,ana baba hasretinin acısı... Ve büyüüük hırs,kolayca görülüyordu...

Helen başını dik tuttu.Nedimeleri ile ilerliyor idi.Yelpazesini eline alıp,"Emma'yla konuşacağız!"dedi.Nedimeler eteklerini kaldırıp,ona hürmet ediyorlardı elbet.Korkuyordu,o kadın bile!O yüce ruhsuz bir imparatoriçeydi lakin bu statude bile panik olunabiliyordu...

Bölüm kısa oldu farkettım.Sınav hafta oldugu için.Sizi sevıyorum. ..

SOYSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin