52:Şehvet

76 3 0
                                    

1 yıl sonra
O sabah herkes için aynıydı belki.Ama Jeff ve ağlak karısı Auren için değil.Lord Jeff sonunda planına noktayı koyup,bugün ki avda o adamı bir domuz gibi öldürmek istiyordu.

Bunun için bir grup haini bir araya getirdi-sözde-av ekibi onlar olacaktı.Kralın yanına vardı ve alalacele bir selamdan sonra"Gidiyor muyuz,majesteleri?"dedi.

Bu sırada majestelerinin yatağında bir fahişe olduğunu fark etmişti."Av mı?Ha evet av." Önemsemediğini gereğinden çok fark ettirmişti.

"Giyinelim çıkarız,"dedi.Ekibe güveni var idi Jeff'in.Sonuç olarak her biri haindi ve birbirlerini ele vermeyeceklerine emindi.Son kez karısına sarıldı.Auren'in gözleri kan çanağı,sessiz sessiz"Gitme Jeff!" dedi.

"Bundan böyle hiçbirşey eskisi gibi olmayacak,bunu Drawniya için yapıyorum,bunu bizler için yapıyorum."dedi."Seni seviyorum,tatlım."

****

Zrodiana'nın altın saçlı oğulları George ve James 13 ve 15 yaşına gelmişlerdi.İkiside o kadar yağız ve güçlüydü ki."Al kılıcını!"diye haykırdı George.Kılıç talimi yapıyorlardı.Ellerindeki demir soğuk seslerle ölümü haber ediyordu.

Baş kraliçe Helen ve Zrodiana,oturmuş balkondan onları izliyorlardı.Zrodiana'nın tek hissettiği acıydı.O gün küçük Dan'i öleli tam bir yıl olmuş,onu kara toğrağa vereli bir acı sene gitmiş idi.

Helen gülümsedi."Şunlara bir baksana!Ne güzel çalışıyorlar."dedi."Evet kraliçem, kılıç konusunda ustalar!"dedi."Evet ama daima talim için tutmayacaklar o kılıçları,günün birinde taht için olacak bu kavga."

"Asla olmayacak,asla!"dedi Zrodiana.Helen güldü."Hayat çok acıdır,çok acı.Savaşlar,aşklar... bunlar hep para,altın ve taht."dedi."Bir köle,bir efendi ile neden birleşir?Para için!"dedi besbelli Zrodiana'ya laf atarak.

Onunla uğraşacak zamanım yok diye düşünerek toplantıya gitti.Kral da ava gidecek ise tüm sorumluluk onundu.Omzunu dikleştirip gülümsemeye çalışarak salona girdi.

*****

Kral,lord Henry ve birçok güvenilir adamını da ava getirmek isteyince engelleyemişlerdi.Onlara da zarar vererek engel oluruz fikri ile yola koyulmuşlardı.

Henry"Jeff,terliyorsun."dedi birşey biliyormuş gibi.Jeff"Hayır lordum.Sadece efendinizin kulu olmaya devam etseniz olmaz mı?"dedi.

Bu aleni laf bitince gitti.Belli ki olaylar karışacaktı.Bir geyik buldular ve peşi sıra gittiler.Bu av bereketliydi,oldukça bereketli

****

Toplantı tüm hararetiyle sürüyordu.Bir adamın idamı konuşuluyordu toplantıda."Onu getirin,kraliçe karar versin."dedi bir adam.Zrodiana onu ortaya getirtti ve,"Demek ajanmışsın ha?"dedi.

Adam bir kem küm edince kraliçe"Böyle bir hainin cezası benim elimden,şimdi burada olacak.Hepiniz için ibret olacak."dedi herkese bakarak.

Adam bir-iki yalvarsa bile kraliçe adamlardan birinin verdiği altın saptı eğik kılıcı kavradı.Gözlerini sımsıkı kapadı ve kılıcı savurdu. Adamın kafası tok bir şekilde odada yuvarlandı.

Adam temizlendikten sonra Emma içeri girdi."Çekil oradan Zrodiana bugün toplantıyı ben yöneteceğim."dese de Zrodiana ayaklanarak,"Drawniya'nın kraliçesi benim!"dedi.

"Sen bir kölesin sadece.Piç bir köle!"dediğinde Zrodiana ona"Çok kıskanıyor,haset ediyorsun değil mi?Benim oğlum taht için kesin aday,sense sadece...aptalın birisin."dedi.

****

Jeff ve diğer adamlar aniden kılıç çektiler.Kralın tehlikede olduğunu anlayan sadık adamları da kılıç çekti,hatta kral bile.

Jeff"Öleceksin kral bozuntusu" diye atıldı.Savaş meydanına dönmüştü her yer.Kan ve ceset kokusu sarmış idi her yanı.Henry'nin yüzünün bir yeri yarıldı ama o ve bir diğer adam Jeff'i yakaldı.

"Onu ne yapacağız?"diye sordular.Kral bir tokat attı."Pis hain,onu dar ağacına asacağız.Onu arabaya atın."

At arabasına bindirilen Jeff ne kadar çırpınıp dursa da,hiç kimse aldırmıyor idi.Yol boyu yaşanan olayın şoku yaşanıyordu.

****

"Son sözlerin nedir?"dedi cellat.Jeff herkesin önünde asılıyor idi.Auren yerlere kadar yatmış,adeta helak olmuş bir hal ile ağlıyordu."Gitme!"dedi son kez.

Jeff,"Hain kral ölümün yakın." dedi ve altındaki ahşapın atılmasıyla boğularak öldü.Emma umursamazken,Zrodiana dehşet içindeydi.Yani,bu suikast başarılı olsaydı,oğlunun öldüğü gün kral da mı ölecekti?

Thedore yorgun ve sessiz,Helen ise haşmetli görünüyordu.O anda iki prensin sesi duyuldu.Birbirlerini ittirerek"Ben tahta çıkacaģım."diyorlardı.

Simsiyah saçlarıyla Emma'nın oğlu Rans,"Ben tahta çıkacağım,annem öyle dedi."dedi.Herkesin gözleriyse Emma'yı buldu.

İki prensin kavgası ilerlemeden bir hizmetkâr kız"Prenslerim"diyerek onları ayırdı.

****

Leydi Meryl güzelce giydirildi.Şimdi kralın yanına gidecekti.Saçlarını yapan kadın "Kral sizi çok beğenecek leydim."dedi."Ondan bir çocuk doğurmak istiyorum."dedi leydi.

"Umarız leydim."dedi kızcağız. Son olarak eteklerini düzeltti. "Gidebilirsiniz,"dedi bir nefeste.

****

Elleri sessiz sessiz dolaştı kralın boynunda.Sanki içindeki tutkuyu uyandırmak istercesine ona bir öpücük kondurdu.Hiç şüphesiz ki bu gece,onun gecesiydi.

SOYSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin