Ertesi Sabah
Kraliçe Zrodiana'nın gebelik haberi duyuldu.Herkes duydu.Ertesi gün de bahar şenlikleri vardı.Herkes şenliğe hazır iken bir çığlık duyuluverdi.Bu kraliçe nin hizmetçisinin çığlıydı.
Salona ilk koşan Emma'ya aşık adam Henry oldu.Sevdiği yasak aşkı kanlar içindeydi.Gözleri sinirle kızardı.Kaşlarını çatarak"Kim yaptı bunu,söyleyin canını alayım,söyleyin ellerimi onun pis kanına bulayacağım!" dedi.
Kral da en yakın adamı Damonla içeri girdi.Damon'un yüzünde bir korku vardı.Kraliçe'nin ortağıydı sonuçta;değil mi?Sonra da kral karısına yaklaşıp"Emma, Emma!Uyandırın onu!"diye bağırdı.
Hekimler onu tedavi ederken kralın adamlarının eşlerini dedikodu sardı.Eşler,başta Jeff'in eşi Auern olmak üzere,fısıldaştılar.Asla susmuyorlardı.
Jeff o gün hangi tarafa geçeceğini seçti.O,Emma'dan yana olacak, onu kandıracak,kralı katledecekti.Tabii bunu başaramazdı.
Hekimler akşama kadar çalışıyordu,bu sırada gözyaşları dinmek nedir,bilmeyen kral Gallert,herkesi şaşırtıyordu.Zrodiana sinirliydi,korkuyordu.Elini karnına koyup,"Yemin ederim siz ölmeyin diye."dedi fısıltısıyla.
Derek de,bahçede prensesle oturuyordu.Loura"Annem iyi mi?"diye sordu."Anneniz çok iyi.Merak etmeyin,hekimler onu kurtaracak."dedi.Yaşına nazaran çok akıllı olan Loura"Bana yalan söylüyorsun,Derek.Seni kelleni benim emrimle alırlar.Bana hakikati söyle."dedi.
Derek küçük bir kızın böyle şeyler bilmesine hayret ederek"Sakin olun,hakikat bu."diye yalan söyledi.Küçük kız kalktı.Küçük kardeşine de,durmadan ağlayan Margarat bakıyordu."Margaret"dedi prenses.
"Prensime bakıyordum,gelin efendim."dedim."Anneme ne olacak Margaret?"dedi."O çok iyi olacak,korkmayın."dedi mutlu görünmeye çabalayarak.
Prens George ve James de konuşuyorlardı.James"George abi,ben kral olacağım,değil mi?"diye sordu."Neden sordun ağabeyciğim?"dedi George."Bura da kral olmak için krdeşini öldürmek gerekirmiş."dedi James.George"Biliyorum.Ben kral olacağım!"dedi.
"Asla olmaz!Burası benim"diye itti James,ağabeyini.George ona vurdu ve"Görelim!"diye bağırdı.Artık yaklaşık 7 yaşındaydı George.
Akşama doğru,hekimlerden biri"Kraliçe Emma uyandı!"diye çığlık kopartınca,başta Helen olmak üzere çoğu insanı rahata erdirmişti.
Kraliçe kocasına sarıldı.Kral ona "Çok korktum,Emma."diye onu öptü,sarıldı,kral Zrodiana'dan şüphe ediyordu;elinde kesin bir kanıt yoktu,o adil biriydi.Kimseyi öyle suçlayamazdı.
Ama Zrodiana'nın biraz kötü muamele görtermeyi istiyordu.Ertesi günün şafağındaa festival için sarayın avlusundaydı,hazırlandı herkes.
Köleler,hizmetkârlar,soylular oradaydı.En büyük iki taht,kral ve de Kraliçe Emma için,diğer bir taht Helen içindi.Thedora artık ünvansızdı,dolayısıyla yıllarca oturduğu tahta değil,bir sandalyede,soylularla oturacaktı.
Küçük prensler,prensesler minik koltuklarda oturacaklardı öylece hazırlandı her taraf.Loura kinle Olivia'ya dikti ela güzel gözlerini. Prens Rans küçük koltukta köle Margaret'le oturuyordu.
Rans henüz çok ufaktı,ne yapsın?Kral ve kraliçesi anons edilince,herkes Zrodiana'yla beraber gelecekleri olmuştu ama gelenler Kral Gallert ve bitkin duran kraliçe Emma'ydı.Emma çok kötü görünse de,halka elini sallıyordu.
Emma'yla tahtlara otursalar da Zrodiana onlara kin dolu bakış atıyor idi kendi kendine öylece.Oğlu James anlamaz gözler ile anneciģine bakıyordu.
Az sonra herşey başlayıverdi.Dans eden kadınlar güreşen adamlar...Ve izleyen meraklı insanlar.Prensler ve prenseslere imrenme ile bakan küçükler yok değildi,onlar bunu anlamamıştı ama sonuçtaa. Kraliçeleri olan Zrodiana'ya da bakıyorlardı ki o artık temiz,masum değil idi,asla.Ve oģullarından bir tanesi kral ola- na değin asla durduralamaz olmaya karar vermiş idi.
Bundan sonra taht mücadelesi başlıyor,çok daha kan,intikam unsuru yazmaya karar verdim...İyi okumalar diliyorum sizi tüm kalbimle seviyorum,sevgili okurlar,esen kalmanız dileğiyle.
Yazar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOYSUZ
Historical FictionBen Zrodiana.Drawniya'nın büyük İmparatoriçesi.Güzelliği dillere dolanmış bir kadın.Zavallı bir köle.Annesinden koparılan 14 yaşında bir yavru.Küçük yaşında çocuk doğuran bir anne.Kral Gallert'ın aşkı,Emma'nın tehlikeli düşmanı.Buz gözlü,sarışın kuğ...