29-Korkunç bir plan

57 3 0
                                    

Aradan geçen iki günde Emma bir plan düşünmüştü.Onu karanlık bir odaya kapatıp,orada yüzünü bile göremediği kişiler tarafından katlettirecekti lakin iyi düşünmeliydi.Bu planı ciddiye alıyordu.

Helen penceresiden bakarak iç geçirdi.Saçları kızının saçları gibi koksun diye onun altın tarağıyla tarıyordu hergün saçlarını.Başlarda çok ağlıyordu bunu yaparken.Alıştı zamanla.O Thedora'ya göre şanslıydı.Thedora oğlunu göremiyor,vaktini üvey torunlarıyla harcıyordu.

Derken uzaklaştı Isabel'in düşüncesinden.Torununu özlediğini fark etti.Görüşmüyordu Zrodiana ile.Yedirememişti onuruna,köleden kraliçe.Drawniya'nın 520 yıldan fazla tarihi boyu,bu tahta düklerin,kontların,mühim devlet adamlarının,komutanların kızı oturmuştu.

Zrodiana sarayın iç kısmındaki balkondan,gelip geçenleri seyretti bir süre.Korku bedenini esir aldı.İlk yavrusu doğarken epey küçüktü.Biraz büyümüştü.Gallert'ı ve George'si en büyük hazinesiydi.Onlardan ayrılsa,ölürdü.Bu kez dayanamazdı.

Emma Helen'in önüne revelansla çıktı."Başkraliçem..."deyip eğildi."Hoşgeldin Emma.Loura'yı iyi ki getirdin."dedi.Kasnaklarını tutup oturdu,baş kraliçenin yanına genç kraliçe Emma.Loura'yı Helen'e verdi."Büyümüş bu.Tıpkı halası."dedi Helen."Eee..."dedi şaşırarak Emma."Prenses Loura tıpkı prenses Isabel gibi güzel kraliçem."diye toparladı Helen."Bu kız bir büyüsün!"dedi gülümsemesiyle.

Doğrusunu isterseniz,Helen kahkaha atmaz.Atmaz zira o hep ağır başlı bir kız oldu.Saraya genç bir gül gonca olarak geldi.Öncesinde büyük bir konakta yaşayan dük kızı Helen'di.Babası dük IIV.Henry kral Pablo'nun çok kıymetli dostuydu.Kızını ona seve seve verdi.

Emma oturup,"Ah güzel baş kraliçemiz,hakkınız var.Bu küçük kız güzeller güzeli."dedi.İkisi uzun süre oturup,konuştular.Seviyordu Helen de Thedora da Emma'yı.Dost canlısı bir yılandı o.

Gallert toplantıdaydı."Yarın gidiyoruz kralım."dedi Damon.Bugün bir değişiklik vardı.Hans diye bir adam sözü aldı."Merak etmeyin zira ben biliyorum.Askeri birlik hazır" dedi.Teora"Pekala asker."dedi.Hans kahverengi dağınık saçları,ela gözleri,kirli sakalları ve güzel yüz hatlarıyla çok yakışıklıydı 17sindeydi.

Bu adamın gönlü bir kıza düşmüştü.Bu kız Alice'di.Güzel Alice.Jeff toplantıda dışarıyı kontrol etmeden edemiyordu.Zira bu adam bir metres sahibiydi.Zavallı karısı,duygusaldı zaten.Bu onu yıkabilirdi.

Metresi buradaki paçoz hizmetçilerden biriydi.Bu kadın burada birçok devlet adamını tuzağa düşürüp,altın,inci almıştı.Onları sömürmüştü adeta.Bu kadın tecrübeli bir metresti.Aşkı beslemezdi içinde.İsmi Jelena'ydı.Jelena.

Toplantı epey sürdü.Jeff gitmeliydi.Jelena'nın yanına.Jelen bir köşede oturmuştu.Bahçede.Çalılı yoldaydı.Çalılı yol gizli bir yerdi.Burda gizli buluşmalar yapılırdı.Çok önceki bir kral olan kral David başka bir ülkenin prensesi Tadya'yla burada buluşurdu.

"Sevgilim,burada olacağını biliyordum."dedi yumuşak sesiyle.Metresi kıs kıs güldü."Getirdin mi vezir?"dedi."Getirdim ya.Sana feda olsun gönlümün sahibi."deyip koca incili bir bilekliği ona verdi.Bilekliği takıp sinsi ve şuh gülümsemesiyle güldü.

"Teşekkürler vezirim umut ederim ki sözünüzü unutmadınız."dedi sorar gibi."Unutur muyum ha Jelena'm.Unutmam..Seni vezir karısı yapacağım.Leydi olacaksın Jelena'm leydi!"dedi.Başını kibirle kaldırdı Jelena."Metres değilim ben."dedi soğuk bir tonda.İnkar ediyordu ucuz bir metres olduğunu.

Bu sırada Emma hain planını meydana getirmeye koyuluyordu.Can dostu haline gelen Malard'a döndü."O kadını yakalayabilecek misin?"diye sordu."Şüpheniz olmasın."deyip yürüdü.Korkuyordu.Adımları onu Zrodiana'nın olacağını tahmin ettiği büyük koridorda onu takip etti.O daracık ıssız bir koridorda eliyle onun ağzını kapattı.O çırpınıyordu.Evet,bir zavallı olmuş,ağzını kapayan eli sımsıkı tutup,bırakması için çabalarken,bu kadın onun ağzını bez parçası ile bağlıyordu.Sonrada gözlerini.Sonra onu köpeği gibi kucakladı.

Onu karanlık odaya kapatınca Zrodiana'yı yere koydu.O yerde debelenirken Malard onu sıkıca tuttu.Onu öldüreceklerdi.Karnında taşıdığı bebeğe aldırış etmeden.Kadın bir hançer çıkardı.Zrodiana"İşte Zrodiana ölüm saati!"dedi.Korku yaşamasını istiyordu.

Gözlerini açtı.Zrodiana korkudan çığlık da atamıyordu.Çok çok çok korkmuştu."Hahahaha"dedi kadın.Sonra hançeri boynuna yaklaştırdı.Malard akıllıydı.Yüzü tanınsın istemediğinden kendine peçe takmıştı.Zaten oda inanılmaz karanlıktı.

Hançeri boynuna dayadı.İkiside zor nefes alıyordu.Malard ellerini kana bulamak üzereydi ki,kapı gürütüyle açıldı.Gelen hizmetçi bir kızdı.Yerde korkudan bayılan Zrodiana'yı görünce,koca bir çığlık attı.Malard ise gürültüyü duyunca seri bir şekilde çuvalların ardına saklandı.

Annie koşup odaya baktı.Sonra hizmetçi kızla şaşkın bir şekilde birbirlerine baktılar.Annie Zrodiana'yı kucaklayıp,ıssız koridorlardan bir odaya çıkardı.

Sonra Helen'in odasına koştu."Felaket!Kraliçem!"dedi."Annie bu telaş nedir?"dedi kraliçe."Vaziyet çok fena!"diyince sinirle"Bana bak şu vaziyeti anlat.Geveleme be kadın!"dedi.Annie"Baş imparatoriçem,Zrodiana'yı karanlık odada buldum.Baygın!Ağzı bağlıydı."demesiyle Helen derhal kalkıp odaya gitti.

Odada onu görünce şaşkınlıkla yanına çöktü."Allah yardım etsin de Zrodiana ölmesin."dedi.Gallert da duyum almış,odaya uçar gibi koşmuştu."Zrodiana'm"o girince herkes eğildi.O ise güzel kraliçesinin baygın olmasının paniği halindeydi."Hekim gelsin!Hekim!"diye bağırdı."Korkma canımın parçası"Annesi bir anne olarak Gallert'ı kıskandı.Bu köleye canım demişti.Pis bir soysuz'a kraliçe denmesi gibi.Soysuz kadın yatarken Emma Malard'ın aptal başarısızlığını Malard'ın ağzından dimledi.

"Aptalsın Malard.Aptal!Çık odamdan gözüm görmesin seni!"diye bağırdı.Malard yere bakarak"Affe..."derken Emma lafını bölerek"Çık!Çık beceriksiz."dedi."Sonunu dinleyin kraliçem.Ölmedi lakin baygın her an ölebilir"deyip sırıttı.

Emma sevinmişti.Bu sırada hekimler durumun çok kötü olduğunu söylemişlerdi.Hekimlerden biri,"Yarına çıkamaz Allah muhafaza."dedi.Emma da duydu bunu.O kadar sevindi ki!"İşte bu!İşin bitti Zrodiana.Oğlun oğlum olacak.Gallert'la konuşurum.Gerçek annesini bilmez o henüz küçük zaten.Buralara kraliçelik edeceğim.Ölmen yolumu öyle bir açtı ki...Bundan böyle saray,kızım ve bana kaldı."dedi.

SOYSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin