55-Thedore'nin Ölümü

63 2 1
                                    

3 ay sonra
O gün Frank,yani kral George'un ona ihanet ettiği için prens ünvanını aldığı ve konak tahsis ettiği üvey kardeşi gelmişti saraya.Sebebi ise Thedore'nin yataklara düşmesiydi.

Thedore'nin yanında şuan yanlız prens George vardı.Dedesinin, yaani rahmetli kral Pablo'nun tıpkısıydı prens George.Thedore onu çok seviyor,onun tahta çıkmasını istiyordu.

"Kıymetli oğlum George,"diye başladı sözlerine."Üvey torunum da olsan,seni evladımdan kayırmam."Oysa Frank annesi Thedore gibi siyah saçlıydı.Hiç benzer değildi kral Pablo'ya.

"Biliyorum ki,tahtı herşeyden çok istiyorsun."George başını salladı.Rans ve James onu korkutuyordu.Rans gerçek bir hırsa sahipti.James ise mükemmel bir savaşçıydı ama ikisindende kurtulacaktı,buna adı gibi emindi sarı prens George.

"Bir lider akıllı olmalı.Güçlü olmalı,merhamet sahibi olmalı ama en mühimi..."Zorlukla nefes aldı.George gözlerini kırpıştırarak,"Adil olmalı."diye tamamladı.

Thedore acı dolu bir kahkaha attı."Aferin,prensim."dedi kolunu kavrayarak."Bunu unutma."dedi."Unutmayacağım. Büyük anne."dedi George.

Henry,Philiphe ile Frankla ilgili konuşuyordu."Sana diyorum Frank buraya gelmemeliydi.Kıyamet kopacak,görürsün."dedi Philiphe.Henry,"Ne yapabilir ki, hadi ama!Gallert onun canını bağışladı."

****

Frank'in hocası üstat Westnerl,
kraliçenin huzurundaydı."Sahi mi diyorsunuz üstat?Bu adam kral öldükten sonra oğullarıma zarar verir mi?"dedi.Üstat uzun gri sakalını kaşıdı."Elbette.Vakti ile kral Gallert'ı yenemedi ama o ölünce tahta çıkmak için ilk o davranacak.Buna emin olabilirsiniz."

"Yeterince düşmanımız yokmuş gibi."dedi Zrodiana sinirle."Ne yapılması gerektiģini biliyorum."

***

Frank,küçük kardeşinin onu bu kapıda karşılamaya gelmesine şaşırdı.Sağında koca zümrüt tacıyla kraliçe Zrodiana,sağında ise pudra inik kasnağıyla kraliçe Emma duruyordu.Belli ki eski düşmanı büyük imparatoriçe Helen gelmemiş idi,umursamadı.

"Majesteleri,"diyerek eğildi."Hasta annemi görmeme icaze ettiğiniz için minnettarım."

Emma yanındaki Rans'ı ve Loura'yı,Zrodiana'nın yanındaki-George'u tanıdı-James ve Olivia'yı tanıyamadı.Dan'i zaten hiç göremeden vefat etmiş idi yıllar evvel.

"Hoşgeldiniz bay Frank."diye atıldı başında her zamankinin aksine taç değil de koca pudra bir şapka olan kraliçe Emma."Sizi gördüğüme sevindim,gördüğüm kadarıyla bir oğlunuz olmuş."Rans,"Ben prens Rans.Vakti gelince tahta çıkacağım dedi kibirle.Bu adama kral gibi görünmek istiyordu.Tacına dokundu.

Bu söz George'u ve James'i sinirlendirmişti.

Uzun süredir konuşmayan Loura söz aldı.Bu kız gevezeydi.Emma'nın biricik kızı,sinsice gülümsedi."Ben de Drawniya prensesi Loura.Büyük prenses bayım."dedi.Frank,"Şirin leydim."dedi.

Bu kez Zrodiana'ya döndü Frank."Sizi tanıyorum kraliçe Zrodiana,kuğu kraliçesi."dedi.Zrodiana,"Bay Frank,"diye öpmesi için elini uzattı.Zarif dantel eldiveninin üzerinde zümrüt yüzük dikkat çekiyordu.

"Ben prens James."dedi James.Abisinden önce davranarak.Hoşlanmıyordu abisinden.Onu bir gece boğmak geçse de içinden,buna cesaret edemez idi.

"Ben en büyük prens George,bay Frank."dedi."Sizi biliyorum.Doğduğunuzda ben de...Buradaydım."dedi."Ah,şu saldırı."diye mırıldandı George.Vefat eden nedime Bella anlatmıştı ona.

"Bu prenses de kim?"dedi Frank.Eğildi."Ben Olivia."dedi Olivia kısaca.Frank birkaç kişiyle daha selamlaşıp,annesinin yanına girdi.

***

"Oğlum!"

Yatakta doğrulmak için savaştı Thedore."Anneciğim...Yorulma."Frank'in boğazı düğümlendi.Helen elmaslar dağı içinde yaşarken,Thedore burdaydı işte!Onu zamanında zehirleyen Ruhsuz Kraliçe Helen...

"Ölüyorum oğlum.Seni hep sev-dim.Ka...der bi-bizi ayırsa da..Ben hep senin-leydim.Ve seninle...Kalacağım.Ölsem-ölsem de."

Ve gözlerini kapattı.Ebediyyen.

***
Ertesi Gün
Canaze hazırlıkları yapılırken,Zrodiana bulduğu "Sis"lakaplı ajanla buluştu.Poly'le
gelmişlerdi bu sisli yere.Annesi öldükten sonraki gece bir gecelik sarayda kaldı Frank.

"Uşak olarak başvuracaksın.Ne yapıyor,ne planlıyor ise haberim olacak."dedi.

Onu Frank'in konağına yollayacaktı.Elbette adamla alakası olduğunu kimse bilmemeliydi.Bir hafta sonra tamamen alakasız,konağa gidip uşak olmak istediğini söyleyecekti.Arada mektup yazıp Frank'in planlarını haber verecekti.

Frank'i destekleyenler çoktu.Kral ölünce,oğulları ona yenilmemeliydi.Ajan,"Nasıl isterseniz."dedi.Kapşonundan yüzü belli olmuyordu.

"Sana güveniyorum.Aldığı nefesten haberim olacak."

SOYSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin