2 hafta sonra
O sabah mutlu açtı gözlerini Zrodiana.Bebek oldu olalı,Gallert Emma'dan uzak duruyordu.Bugün halk konuşması vardı.Gallert kraliçesi olarak yanında olmasını diledi Zrodiana'nın.Bu çok kızdırdı Emma'yı.Zrodiana kırmızı bir elbise ile altın tacını taktı.Halk konuşmasında çok güzel olmalıydı.Halk kraliçesini görmeliydi.Bella"Efendim,Bayan Emma hasedinden ölecek!Duydum ki çok kıskanmış."dedi.Gülerek"Olur öyle"dedi Zrodiana.
Zrodiana kalktı"Halk kraliçesini bekler."dedi.Poly"Evet efendim."dedi.Somra ekledi."Prensimiz..."dedi."O burada oynasın."deyip görkemli koridora adım attı kraliçe.
Kral"Zrodiana'm buldum seni.Çok güzelsin!"dedi.Zrodiana'yı tek eliyle onun ekseninde döndürdü."Teşekkürler yüce kral"dedi ay gibi yüzü güldü.
Emma bebeğini emzirdi.Çok küçüktü bebeği."Loura,seni seven insanlardan kopma Loura.Annenden sana bu tavsiye."dedi.Onun da kalbi sızlıyordu.Gallert onu kraliçesi olarak görmüyordu onu besbelli.O kabul etmese de o bir kraliyet mensubu doğurmuştu.Kraliyete katılmış,prenses anası olmuştu.
Helen"Zrodiana'ya bak sen,kraliçe olarak halka seslenecek.Bu kız neler yapacak bilinmez lakin o sadece bir köle.Köleden kraliçe olmaz.Olmayacak!"dedi.Daha evvel Drawniya imparatoriçelerin hiçbiri köle değildi.Zrodiana ilk ve tekti.
Zrodiana köle kraliçe olmuştu.Soysuz kraliçe.Evet o bir soysuzdu.Bu asla ve kata inkar edilemezdi.Oraya köle olarak satılalı 11-12 gün olmuştu ki,kral Gallert'la karşılaştı.Talihi döndü.
Balkon konuşması için balkona çıkıldı.Bir adam anons etti."Kral ve Kraliçe!"İnsanlar biraz uzak tutuldu zira köle kraliçeye tepkiliydiler.Çoğusu"Köleden kraliçe olmaz!"diye haykırıyordu.Kral sözü aldı."Drawniya halkı!Ey halkım,kraliçem ile milletimiz için çalışıyoruz.Herşey sizin iyiliğiniz içindir lakin ona iyi davranmanızı rica edeceğim"dedi.Kraliçe"Sevgili Drawniya'lılar,evet ben bir köleyim.Daha doğrusu köleydim lakin Allah önüme Gallert'ı çıkardı.Şükürler olsun ki bana bor de evlat verdi.Ben Drawniya'ya imparatoriçe oldum.Çok yaşasın Drawniya!"dedi.
Konuşma 2 saat sonra nihayet bulmuş kral er ocağına gitmişti."Nasıl gidiyor de bakalım komutan?"diye sordu."Harkulade efendim."dedi komutan."Çok güzel."dedi kral.Biraz gezdi er ocağını.Erleri çok genç cengaver erlerdi.Erlerin yaşı 16-28 yaş arasıydı lakin eski komutan Alan buranın en kıdemlisiydi.61 yaşında halen gençlere bedel olsa da,artık sefer etmiyordu.
Erocağından çok kahraman çıkmıştı.Saymakla bitirilemez.Burası cengaver alanıydı.Drawniya halen ayakta ise bunu buraya saray kurulduğu vakit kurulan eski er ocağının emeği çok fazlaydı.
Damon öksürdü.Burası epey kirliydi.Damon başvezir olarak temizlenmesini istedi.Komutan hürmet ile kabul etti.Ne yapabilirdi?
Sarayda Thedora rutin bir gün geçiriyordu.Kapı çalındı bir kadın girdi içeriye adımları korkaktı."Efendim..."dedi zorlukla yutkunarak.Sonra dolu gözlerle"Oğlunyz efendim bir hırsız onu kılıçtan geçirmiş.Yaşam mücadelesi veriyor lakin çok zor bir mücadele.Yarası çok derin efendim.Allah yardım etsin."demesiyle Thedora yıkıldı.Ölüyordu!Yavrusu can veriyordu balta girmemiş ormanın tekinde.Ağlaması dinmiyor,çığlıkları susmuyordu.Güçlü olmalıydı.O Thedora'ydı lakin ilk kez nefessiz ağlıyordu.Nefesi kesilmiş yüzü kaskatıydı."Yaaaaaaaalaaaaaaaaaan!"diye kulak çınlatan bir çığlık attı.
Haberi aldı alalı 5 buçuk saat geçmiş karanlık çökmüştü.Kalbine koydu elini.Derin acıyı hissetti.5 buçuk saat sonra sonunda dinmişti gözyaşları.
Helen girdi odaya.Yere bakıyordu.Korkuyordu onun gözlerinden.Onun gözleri onu yakacak gibi bakmaktan sakınıyordu."Başın sağ olsun Thedora."diyebildi iki dudağının arasından.
Thedora kalkıp ona okkalı bir tokat attı.Helen bu durumda çileden çıkardı lakin evlat yarası bu.Ses edemedi.Thedora içler acısı bir sesle"Ölmedi benim oğlum."dedi.Helen'in gözleri yaşardı.Orada ağlayamazdı.Odadan rüzgar gibi çıkıp gitti.
Ertesi sabah müjde alındı.Tuhaf giyimli bir adam Frank'ın ölmediğini yaraların sarıldığını haber etti.Thedora şerbet dağıttı.Kölelere altın verdi.
Arkadaşlar konu uzun artık olaylar biraz daha hızlı geçebilir.Bu hikaye çok uzun olabilir yani onun için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOYSUZ
Historical FictionBen Zrodiana.Drawniya'nın büyük İmparatoriçesi.Güzelliği dillere dolanmış bir kadın.Zavallı bir köle.Annesinden koparılan 14 yaşında bir yavru.Küçük yaşında çocuk doğuran bir anne.Kral Gallert'ın aşkı,Emma'nın tehlikeli düşmanı.Buz gözlü,sarışın kuğ...