37-Geçen Vakit

53 2 0
                                    

1 yıl sonra

Hergün herşey normal işledi.Emma hamile kalana kadar.

O gece kralla birlikte olan Emma nispetçi bir halde Zrodiana'nın yanından geçerken,bunu bozan uşak Uli olmuştu.Emma Uli'ye"Dikkat et!"demişti.Emma'nın tahammülden çıkmak üzere olduğunu farkına vardığında koşar gibi ordan çıktı.Thedora da büyük odadaydı.

Köleler önünde eğilmişti.Köleler anlamış gibi...Zrodiana'nın kudetli bir imparatoriçe olacağını.Çekiniyorlar,uzaktan izmiyorlardı.

Herkes biliyordu.Bu saray korkuyla kaplıydı.

Zrodiana oğlu prens George'nin ellerini tuttu."İmparatorum"dedi alayla.Çocuk başını dikleştirdi."Kraliçe annem."dedi.

George o sabah huysuzdu.Hizmetçinin verdiği yemekten yememişti.Avlu kuşlarla dolmuş idi.

Emma sıkıntıyla kızını öptü.Nefreti azalmamıştı."Anne o kadını öldürecek misin?"diye sordu."Sen bunlara kafanı yorma güzelim."dedi.Loura"Ollivia'yı istemiyorum.Prenses bendim.Hala prensesim.Ama o na da pirenses diyorlar."dedi."Bu sarayın tek prensesisin güzelim,"dedi annesi.

Ollivia uşaklardan biri tarafından gezdirilmekteydi.Henüz yeni yeni büyüyordu.
4 hafta Sonra
"Gebeyim!"dedi sevincle Emma!Kral hemen çağırıldı.O gelirken Thedora"Emma çocuğun hayrola."dedi."Ah."dedi kadın.Zrodiana duyar duymaz delirmişti.Onun kızına tahammül edemiyordu.Bir çocuğu daha doğacak.Öfkeyle"Poly!"dedi.

Büyük kraliçe Helen Emma'nın gebe havadisiyle mutluluğundan ölecekti."Cidden mi??"diyordu.Gülümsemesi sarayı parıldatarken kahkaha patlattı.Bu haberden memnun olmayan kimseler olacakdı

Kraliçe Thedora bu havadise oldukça sevinmişti.Emma'yı hemen ziyaret edecekti.Oysa ziyaredte bir başka insa,kralları vardı...

Kral"Canım...Öylesine mesut ettin ki kralı..."diyordu.Dudağına bir kere öpücük konduran kraliçe"Loura'dan beri doğum yapmadım.Korku doldum."diye şakayla beraber itirafta bulunmuştu,bu çok kötü değil.

James oyuncak kılıcı yere koydu."Anne!"diye koşup anasının şevkatli kollarıyla sarmalandı.Annesi mutsuzdu."Ne oldu anne mutsuz?"dedi çocuk.Sıkıntıyla iç çekti kadıncağız."Yavrum benim bahtım kara."dedi.Oğlu"Ben prensim sende imparatoriçesin."dedi.Gülen kadıncağız başını sallamış,sonra onu oynamak üsre şalıferdi.

Derek'te o gün erocağına gitti."Komutan Jack!Komutan Jack!"ihtiyar eski komutan gitti.Yerini Jack aldı."Derek,laflamayalı çok olmuş."dedi.Oturmuşlardı."Kralın oğlu James.Daha ufacık lakin öyle akıllı...Yahu bu akılla devleti o alır şüpheye yer yok..."Derek"Zrodiana kraliçemiz pek bi hevesli."diyordu.

George kağıtları bir kenara attı.Korkuyordu.Kesindir ki kraliçesi kederli...Aşkı üzgünken yakmak istiyordu bu lanet yeri.

Helen mutlulukla giyindi.Kızına benzeyen Loura prensesin elini kızının ellerini tutarcasına tutup,en üst kattan Emma'nın yanına varacaktı.Loura"Büyük anne;annem iyi mi?"diye sordu."Elbette Louracığım,gültanem."dedi kadın.Öbür çocukları böyle çoook benimsemiyordu...O başka idi.O Isabela'sının aynısı prenses Loura idi.

Bir köleye ait değil!
Bir kölenin yer yok!

Hizmetçisi Olenca baş imparatorice'nin saçlarını ördü."Ben ne yapacağım edeceğim o köleden kurtulmanın bir adabını başaracağım.Kraliçe Emma gebe.Onun bebeği doğana değin gürültü yok!

Emma karnına dokundu."Hissettim.Sen bir yiğid doğacaksın,sarayımız prensi..."Emna öyle panik içerisinde idi.

Prens George tahta bir at ile oyun oynuyorduu."Deeeh at!"dedi.

Gallert ise Jamesleydi,oyun oynuyordu küçük saraylı.İmparatorun çocukluğu gibi.Mertti sertti,affı olmayan bir o kadar yaraşıklıydı prens.Onu seviyor idi genç imparator.

Sarayın havası kasvet kokuyor idi.Hamlesinden korkuyorlardı sarı kadın Zrodianadan .

Aradan bir kaçgün geçti.Thedora sıkça gidiyordu;Frank'ın köşküne.Adam rütbesiz zenginler gibi idi.Bir kız talib olmuştu,adama.Evlilik için vakti yoktu.Kral kardeşi onu sokakta komadı.Bir türlü yapmış olduğu aptal işe inanamıyordum

SOYSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin