4 yıl sonra
Yavaş yavaş büyüyen prensleri,prensesi Olivia ile iyiden iyiye yönetimi ele alıyordu.Olivia annesinden farksızdı.Zeki bir kızdı.Ağabeyi prens George ise 12 yaşlarına gelmişti.
Babası Gallert 14ünde çıkmıştı tahta.1 yıldır savaştaydı.George ve kardeşleri onu çok özlüyordu. Tam o sabah,savaştan dönüyordu.Damon,adamlardan Lues,Dawn da karşılama için oradaydı.
Artık bir kraliçe olmayan Thedora leydide oradaydı.Emma sòze karıştı."Kral Gallert gelecek ya,başka dileğim yok kraliçem." dedi.
Helen koca tacını başından düşürmemeye odaklandı."Gallert im,onun hasreti yaktı,içimizi." dedi.Zrodiana Prens Rans'a baktı. Annesi onu gösterişli giydirmiş idi belli.
Gallert görününce,elini kalbine götürdü."Kral Gallert."deyiverdi. Gallert annesinin elini öpmek ile başladı işe.Elini zarafetle öptu. Sonra,"Leydi Thedora!"dedi.Onun da elini öpmek için davrandı lakin leydi elini uzatmamış idi.
Yine de elini öptü.Küçük prensler babalarına sarıldı.George,James, Rans ve küçük Dan.Hepsi Kralın kollarına koştu.Hatta Olivia bile. Ama asil duruşundan ödün vermeyen,dimdik duran Loura annesini bırakmadı.
Kral,kraliçesi Zrodiana'ya davrandı.Emma onlara kıskançlıkla bakakaldı ama kral Gallert'in onun elini öpmesi uzun sürmemiş idi."Sizi çok özledik,kralım."dedi.
"Şüphe yok ki özlemişsinizdir kralice Emma."dedi Gallert.Bu uzun karşılamadan sonra Zrodiana devlet meselelerinin başına geçti.Son zamanlarda tam bir kraliçeydi o.
Müttefik ülkenin elçisi Carlos birazdan geldi."Bay Carlos,sizi gördüğüm için seviniyorum.Kral Olen'dan ne'haber?"dedi.Elçi"Kral bir nişan istiyor.Gayrimeşru oğlu ile prenses Olivia'nın nişan töreni."
*Bazı ülkelerde çok erken yaşta resmi nişan olur;asiller bunu göstermelik olarak yaparlar, yıllarca bu yapılmıştır.Krallıklar bunu yapar.
"Ayrıca oğlunuzun tahta çıkması için ülke yardım edebilir."dedi. Kraliçe volta atarak bunun iyi olacağını düşündü.Kusursuz plan."Kabul."dedi kraliçe.
"Öyle ise,kızınız ile kralın meşru olmayan oğlu Uvel enlenmesini onay vermiş oluyoruz.İnanın bana.Kral bu fikre bayılacak.
Biliyorum,çok kısa ama anlayış lı olun,rica ederim,yazcak fazla vakit buladığım için sizi beklettim.Afedebilir misiniz? Sizleri çok seviyorum.Taht müdacadeleri başlasın diye çok zaman aşımı yapmak zorundayım afedersiniz yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOYSUZ
Historical FictionBen Zrodiana.Drawniya'nın büyük İmparatoriçesi.Güzelliği dillere dolanmış bir kadın.Zavallı bir köle.Annesinden koparılan 14 yaşında bir yavru.Küçük yaşında çocuk doğuran bir anne.Kral Gallert'ın aşkı,Emma'nın tehlikeli düşmanı.Buz gözlü,sarışın kuğ...