Emma,en yakın adamı Lawranc'la gecenin kör saati bir odada buluşmuş,gizli bir konuşma yapıyorlardı."Siz sakın merak etmeyin kraliçem."dedi Lawranc."Tereyağından kıl çeker gibi öldüreceğiz,prens George'u."
"Asla!"dedi siyah saçlı gizemli kraliçe."Asla hata olmayacak." dedi.Günlerdir süren hain planı noktalama vaktiydi:Prens George'u öldürmek...Emma'nın yakın nedimesi Nina'da"Dikkat edelim,majesteleri.Bu insanlar tehlikeli..."
"Bitireceğiz bu işi.George en zor rakip."dedi."O daha 14 yaşına bastı kraliçem.Daha çok ufak."dedi Nina.Duygusallığı ise yüzünden okunuyor idi.
Lawranc onun aksine oldukça kararlıydı.Emma'nın ona sözü de var idi.Onu düklük seviyesine,o istediği mâkâma ulaşabilecekti.Ayrıca kölelerin,kraliçe olmasına çok karşıydı.
Suikast silahı olan,hançerini sıkı sıkıya tuttu.Aniden haraket etti. Kendinden emindi,bu yolda hala ölebilirdi.Kraliçe Emma,onu son defa uyardı.Kolundan tutup,derin yemyeşil gözlerine,uzun uzun baktı."Dikkatli ol,Lawranc."
Lawranc,içten içe sevdiği kraliçe Emma'ya baktı."İyi olacaģız,siz merak etmeyin.Büyük gün geldi işte."dedi sessizce.Sonra gözden kaybolup,yokoldu.
Uyuyan kızı Laura ve Rans'a baktı."Sizin içindi,Rans'ım,Laura'm."dedi. Aslında çok korkmuştu.
Zrodiana'nın odasına sızan hain Lawranc;onu oğulları ve kızının yanında buluverdi.İşte,James, George,Olivia,Dan.Ortalarında da güzel anneleri kraliçe...
George'ya baktı.Bıçağı tuttu ve "Sonun geldi."dedi.Nedime Bella uyanıverdi."Uyanın kraliçem uyanın!"diye bağırıverdi.
Lawranc paniklemişti.Bir koca çığlık koptu.Lawranc,hançerini Bella'ya saplamıştı ve gitti.Onu kimsenin bulmamasını umut ediyordu.
Zrodiana,ve oğlu uyandı.George "Anne,ne oluyor?"dedi.Poly de uyanmıştı.Yerde kanlar içerisinde yatan arkadaşı nedime Bella'yı süzdü."Kraliçem kalkın!"dedi."Suikastti bu."dedi.
Zrodiana ayağa kalktı,panik ile elini alnına koydu.Dan'in ağlaması,Olivia'nın boģuk çığlık sesine karışıyordu.Zrodiana ise sakin olmaları için yalvarıyordu ama o da titriyordu.
Kral ve bir kaç adamı,duydukları sesten korkarak geldi.Kral bir yer de kanlar içinde yatan nedimeye bir de Zrodiana'ya baktı."Neler oldu?"dedi.Titreyen sesiyle"Biri suikast düzenledi.Bize zarar veremeyince ona saldırdılar."dedi.
Poly ölü arkadaşının başına çöküp,"Bella..."diyerek ağlamaya başladı.Babasına tıpatıp benzeyen George soğukkanlı bir şekilde söz aldı."Bize saldırdılar lakin sağız."dedi.
Bu günlerde tam bir delikanlıydı."Oğlum,kraliçem kim o hain ellerimle boğayım."dedi."Bi-bilmiyoruz." dedi sarışın Olivia.James'in ise resmen kanı dondu.
Dan,hala kulakları yırtarak ağlıyordu.Zrodiana hırsla elini saçlarının arasından geçirdi."O kim,tahmin edebiliyorum."diye düşündü."Ona iyi bir ders verip buna cesaret etmesini önleyeceğim."diyerek plan yaptı.
"Neyse ki iyisin."dedi kral.Sevgilisinin çenesini ona bakacak şekilde tutarak,"Sana aşığım,altın saçlarının tek teline dokunamazlar..."
İki muhafızının sabaha dek oda içinde durmaları için görevlendirdi.Ve sevgilisinin yanı başına yattı.İkisi sessiz sakin uyudular.Bu gece,yine korkunç bir ölümden kurtuldular.Tabii geride bir kişi bırakarak:Nedime Bella...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOYSUZ
Fiksi SejarahBen Zrodiana.Drawniya'nın büyük İmparatoriçesi.Güzelliği dillere dolanmış bir kadın.Zavallı bir köle.Annesinden koparılan 14 yaşında bir yavru.Küçük yaşında çocuk doğuran bir anne.Kral Gallert'ın aşkı,Emma'nın tehlikeli düşmanı.Buz gözlü,sarışın kuğ...