25-"Evladım!"

77 3 0
                                    

Zrodiana o gün oğlu ve kral ile bahçedeydi."Papatyalar Zrodiana,aynı seni gibi kokuyorlar,değil mi?"dedi kral.Gülümsedi Zrodiana.Emma onları görünce tam bir aile tablosu oluştuğunu düşündü ve bu canını çok yaktı.

Helen odasında gelinini çağırdı.Biraz sevmek istiyordu Loura'yı.Odaya bir hizmetçi geldi."Yüksek müsaadenizle kraliçe Emma teşrif ettiler efendim."dedi.Helen"Ya prenses Loura?"diye sorunca derhal"O da geldi efendim"dedi.Kraliçe"Hekimler ne vakit gelecek?"diye sordu.

"1-2 saate kadar baş kraliçem."dedi hizmetçi kadın.O çıkınca Emma ve bebeği geldiler.Helen aldı küçük kızı."Ah ne kadar güzel."dedi."MaşAllah kraliçem."dedi Emma.Baş kraliçe uzaklara dalmıştı."Tıpkı Isabel'im gibi.

Isabel'in durumu çok fenaydı.Ölmek üzereydi.Hekimler çok kötü şeyler söylüyordu hakkında.Birde iki gündür baygındı.Bir hekim"Artık yapacak bir şey yok."demişti.

Zavallı prenses hergün daha fena oldu anası da öyle.Kızı fena oldukça yaşamaya gücü kalmamıştı.Çok daralmıştı...Çıkacaktı saraydan.Dolaşacaktı.

Dışarı çıktı yarım saat sonra.Hizmetçileri de onunlaydı.Dışarda dolaşırken her gördüğü çocuğu İsabel'inin çocukuğuna benzetti.Kalbi kırıktı.Onu görenler revelans veriyordu.Bir kenara çöktü.O bir kraliyet mensubuydu.Herkes ona tuhaf tuhaf bakıyordu.Hizmetçiler"Kalkın."dese de kulak asmıyor küçük bir çocuk gibi ağladı sokak kenarında.

Sonra yavaşça kalktı.Sarayda Thedora mutluydu.Oğlu ölümden dönmüştü nihayet.Canı yavrusuna o hançeri hangi haydut sakladıysa,onu ellerimle boğaabilirdi.

O gece Gallert ve Zrodiana birlikteydi.Thedora uyuyordu lakin Helen geceyi kızının başucunda geçirdi.İstemiyordu kopmayı,bırakmayı.

Ertesi sabaha lprenses uyanamadı.Gallert geldi görmeye"Ah Isabel,anneciğim yokmuymuş çaresi ha?Bir çaresi bulunur."dedi."Yokmuş oğlum"dedi morarmış gözlerle kral'a bakar iken."Yok muymuş?"sorusu dudaklarından çok zor çıkmıştı.Zrodiana da onunla gelmişti."Geçmiş olsun..."diyebildi bu matemin arasında.

Sonra çıktılar.Acısıyla bıraktılar kraliçeyi.Beni bırakmayın"der gibi baktı kadın lakin yoklardı.Gitmişlerdi.Bir hizmetçi kadın geldi"Efendim harab ettiniz kendinizi.Yahu yemeden içmeden kesilmeyin bari.Rica ederim yiyin şu yemeği.Aşçıbaşı size hoşaf kaynattı."dedi.

O sırada Jeff sulugöz karısı ileydi.Kadın bayağıdır ağlamayan karısı öldürme konusu açılınca"Ben herkese anlatıcam!Anlatıcam Jeff!"dedi.Jeff sinirle tısladı."Sürülürüm beş parasız kalırız."dedi.Karısı bu düşünceyi sevmedi.Eğer ki beş parasız kalırlarsa biterlerdi.Hem vezir karısı olmak güzeldi.Ona leydim diyorlardı.Sarayda önemli bir yeri vardı.

Bu bolumu kısa kesiyorum.Kusura bakmayin.Dedigim gibi olaylari biraz hizli yapiyorum artik çok uzamasin diyee

SOYSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin