42-Kanlı Bir Hançer

56 3 0
                                    

2 hafta Sonra

Sevişmeleri biterken Gallert'a"Sen dünyadaki her kadının sahip olmak isteyeceği birisin Gallert."dedi.Dolunayın sessizliğinde,başını Gallert'in göğüs kafesinin üzerine başını yasladı Zrodiana."Sen kalbimsin. Duyuyor olmalısın."dedi.

"İşte bu.Bu ses benim hayat ritmim Gallert.Kalbin atmıyor olsa,ben de bu canıma kıyar idim."dedi."Sen ki Zrodiana,benim çocuklarımın annesi."dedi."Sen başıma gelen en güzel şeysin!" dedi.

Harika geçen gecelerinin ardından,Damon'la koridorda karşılaşan Zrodiana,"Ooo hayırlı sabah Damon.Bugün toplantı var diye duymuştum."dedi."Oraya gidiyorum kraliçem.Malum,çok işimiz var.Erderya kralı sarayda.
"dedi."Erderya kralı?Benimle bir görüşsün."dedi ve gitti.

Hazırlanan en büyük odada,iki imparator konuşuyordu."Kralım,bence...Cewpea'ya sardıralım.Malum,kral çok acemi.Deniz yoluyla gideriz."dedi Erderya kralı Patric "Lakin o ülkeyi koruyan kudretli bir ülke var."dedi.

Saatlerce süren toplantı biterken Damon ve Henry konuşuyorlardı."Kralın en yakın adamısın Damon"dedi Henry."E- vet.Bu mühim görev."dedi."Bazı hayallerim,umutlarım var."dedi Henry."Dük olmak."dedi Damon."Benim hedeflerim büyüyor Damon."dedi yere bakarak.

"Kafanı topla.Kral olmak gibi bir hayal kurmuyorsun,ha?"dedi."Aslına bakarsan,birlik olup,kralı devirebiliriz."dedi."Bu korkunç bir plan Henry.Kral bundan haberdar olmasın."dedi."Ya...Eğer bir cüretkardan duysun;ölüm fermanıdır."dedi.

Kralliçe Helen,saçlarını toplattı.Uşağı geldi."Kraliçem,kraliçelerimiz Helen ve Zrodiana sizi bekler."dedi."Geliyorum."dedi Helen.Elindeki aynayı kenara koyup,hızla yürümeye koyuldu."Hanımlar."dedi sinsi bir sesiyle.

İkisi de kalkıp,selam durmak zorundaydı.Selam bitince Zrodiana"Gününüz hayırlı olsun kraliçemiz Helen."dedi.Helen de Thedora'ya baktı."Kraliçe Thedora,sevgili oğlum ile konuştum.Yarına dek elinden kraliçe ünvanı ve mühür,alınacak."deyiverdi.

Thedora ayağa kalktı."Yapmayın kraliçem."dedi."Emrimdir Thedora.Bundan böyle bayan Thedora olacaksınız."dedi.Thedora sinirle kalktı.Tacı başından bu akşam zalimce alınacak idi.

Akşam saatlerinde,taç alım töreni bahçedeydi.Herkes toplanmıştı.Kraliçelerini bekliyorlardı.Helen ortaya geldi.Dedikodu seslerini umursamıyordu."Drawniya halkı kraliçeniz Helen,yani benim emrim üzerine,Thedora'dan ünvanını alıyorum."deyip,yavaşça,nazik bir şekılde aldı tacı.

"Onun adı Bayan Thedora'dır.Hükmü bitmiş,tahttan alınmıştır o.Bundan böyle soylular gibi yaşayacak,emirleri geçersiz bellensin."dedi.

Bu arada soylular da oradaydı."Kraliçe Helen Sağ Ol" bağırışları inletti bahçeyi.Thedora kin dolu bakışlarla Helen'e baktı."Helen."diye tısladı.

Zrodiana birden bayıldı,üç-beş kadar hizmetçi koşuşturdu.Halk şoktayken,imparator da paniklemiş,afallamış,kalmıştı öyle birdenbire.

Hekim hanım başını kaldırdı."4.çocuğun habercisi."dediğinde Zrodiana kahkahalar atarak bir de taraftan,bu akşam ki suikasti hatırladı.Bir ana adayıydı artık o.İki hanedan üyesinin anasını yok edecek idi.

Emma haberi alır almaz,panikle kızı ve oğlunu sarıldı."Yavrularım,yavrularım." diye dermansız ağlayıp,kaldı birdenbire.Prenses"Anne sakin ol neolur?"dediğinde,onun kara saçını geri itti."Korkma,zafer annenin olacak."dedi.

Zifiri karanlık,köle ve soylular uyurken Damon Zrodiana'ya gidiyor idi."Kraliçem"diye fısıldadı camdan bakan ve ona sırtıni dönmüş sarışın,zarif ve güzel kadını"Ben bir anne adayı olmuşum.Korkuyorum."deyiverdi."Ama yapacağım.Ben evlatlarım için mecbur kaldım."dedi.

Damon"Evet kraliçem.Mecburuz.Bu gece bir gölge misali onun yanındaki ajan kadına hançer vericez."dedi.Ajan kızla sutün yanında buluşmaya karar verdiler.

Tam orada buluştular da."Heh,şükür geldin."dedi Damon yavaşçaaa.Ajan kız"Sevgi sini kazandım.Hançeri ver,tam kalbine."dedi."İşini doğru yap,yoksa ne olur?Biliyorsundur."dedi.Köle baş selamı verdi.

Ajan kızı içeri aldılar.Onun ajan olduğunu bilmiyorlardı elbette. Gözlerini aralamış Emma'yı görünce afallayan ajan hızla onu tam iki göğsünün arasına saplayıp,çıkardı.Sonra hızla oradan ayrılıp,gidiverdi.

SOYSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin