11-Drawniya İmparatoriçesi

176 3 0
                                    

Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerini açtı."Ah annem,keşke görseydin yavrumu."diye düşündü.Hizmetçilerden Poly'yi çağırdı.Poly koşarak geldi."Kraliçem?"dedi reverans vererek."Bana bir tabak vişne getir."dedi."Derhal kraliçem."dedi Poly yerlere kadar eğilerek ve gerisin geri giderek terk etti odayı.Zrodiana yatağına oturdu.bekleyen iki er vardı.Erlerden biri içeri girdi."Alice isimli bir kız geldi."dedi."Al"dedi kraliçe.Sonra odaya giren Alice kraliçenin iki elini kavradı ve döşeğe oturdular."Vay canına Zrodiana"dedi kız.Karnına dokundu Zrodiana"Gebelik zormuş..."dedi."Ayy"diye el çırptı Alice."Bebeğim benim."diye okşadı göbeğini."Seni özledik."dedi Alice."Ah Alice.Ee,uşak Uli'yi gördün mü?"deyip güldü."Görmedim."dedi yüzü düşerek."Yahu bak,ne diyeceğim,yarın bana beraber yemek getirin.Konuşun falan."Sarıldı Alice."Ciddi misin Zro...Kusura bakmayın kraliçem"deyip kalktı revransıyla gitti.Kral da o sırada toplantıdaydı.Başvezir Damon ve başka birsürü devlet adamı vezir Jeff.Vezir Jeff"Kralım Allah'ım bebeğinizi korusun."diye dua etti.Oysa öldürmek istiyordu kralı.Bebeği de sürülmeliydi,köhne köle Zrodiana'yla.Herkes bebek için dua ederken,Aminler yükseliyordu.Kral"Bugün ne konuşacağız Damon?"Damon krala yönelirken,Jeff"Drawniya'nın geleceği efendim.Bizim için mühim,değil mi?Dinleyin bence düklere atamayı kesin,Srewna'da çiftçiler kontenjanı doldu üstelik."dedi.Uzuuuuun bir toplantıdan sonra saray yatışıverdi sonunda.Emma odasında eline ne geçerse fırlatıyor"Öleceksin"diye bağırıyordu.Zrodiana,hizmetçileri çağırdı"Herkese söyleyin!Sarayda yarın balo var."dedi.Bir kadın başını kaldırdı."Tabii kraliçem ama neden?"dedi.Gülümsedi ve karnını okşadı Zrodiana."Kraliçe olmam ve bebeğim şerefine."

Sarayın kadınları akşam yemek yiyordu ve Thedora kraliçe'nin emriyle o da onlarla yiyecekti bu gece.Heyecanlıydı.O gece Lili adlı bir kadın yaptı saçlarını."Zümrüt alın tacını getir Lili."Lili tacı sabitleyince masadan kalktı.İhtişamlı koridorda Poly ile yürüdü.Sonunda yemek odasına varılınca"Sen çekil Poly."deyip içeriye girdi.Omu gören hizmetçi ve uşaklar reverans verdi.Gülümseyerek geçti masaya Helen"Hoşgeldin soframıza Zrodiana.Torunum nasıl?"dedi."İyidir İnşAllah kraliçem."dedi karnına bakarak.Thedora"Bugün bir tanışalım dedim."dedi."Kraliçem,çağırdığınız ićin minnettarım."dedi.Thedora anne şevkatiyle"Hanedan mensuplarındasın sonuçta."dedi.Onun bu yumuşak çehresi etkilemişti Zrodiana'yı.Thedora"Bak anne olmak zordur ama çok güzeldir.Sen daha 14'sün Zrodiana.Hem kraliçelik hem annelik!İkisi içinde küçüksün."dedi."Baş edebilirim kraliçem."dedi zarif bir gülüş olmasını istediği gülüşüyle.Isabel"Yahu sen ne anlarsın annelikten!"dedi.Zrodiana"Geldiğim yerde de bakar idim kuzenlerime."dedi buğulu gözlerle.Isabel bu Soysuzu sevmemiş,sevememişti bir türlü.Onun krallıklarına yakışmıyor oluşunu hissedebiliyordu ve o belkide ona attığı tokadı hazmedemiyordu!Onuru kırılmıştı o tokatla prensesin.Gözlerini kapayıp,açınca bu kızın burada olmamasıydı dileği.Onu köle satan adam getirmişti buraya.Isabel kızgınlıkla batırdı çatalaını ete.Yok olmalıydı!Ona tokadı atan bitmeliydi...Zrodiana soracak olursa,gurur duyuyordu tokadından.Hem o da Zrodiana'ya atmıştı.
"Ben Drawniya İmparatoriçesiyim.Tokat atan pişman olur!"diye düşünüyordu o an.Tabi Isabel'i görünce aklına tokat olayı gelmişti.Gece herkes uyudu.

SOYSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin