3 ay sonra
O sabah sarayda normal bir gün değildi,zira seferden yeni gelen kral,yeniden savaşa gidiyordu.O sıra,karışıklıkta bir de prenseslerinin nişanı.Eh,imparatoriçe Emma bunu çok kıskandı.Yakın zaman içinde,Cay ülkesinin-müttefik ülke-kralın gayrimeşru oğlu ile nişanlanacaktı.Prenses Olivia 8 yaşına gelmiş idi.
Leydi Thedora,kral için şans diledi.Jeff dahil birçok lord,devlet insanı bile.Büyük kraliçe Helen oğlunun yanağını öptü.Zarif bir haraket ile"Oğlum yeni kavuştuk."dedi kraliçe.
O gittikten sonra Helen,özel uşağı Cawen ile odasına yol aldı.Gösterisli koridorlarda,eteği hışırdıyor idi.Odaya girdikleri an uşak kapıyı kilitledi.Gizli bir konuşma olacaktı.
Tabii,hesaba katmadıkları birşey oldu.Emma,elinden tuttuğu prens Rans'ı ile,koridordan geçiyordu.Konuşmaya kulak verdi.
"Kraliçe Zrodiana'nın önünü keseceğiz."dedi Helen.Uşak onay verirken"Tabii."dedi.Kraliçe sanki korkuyor gibiydi."Bir de... Tahtıma varis dediğim Emma!Son günlerde haddi aştı."dedi.
"İyi bir dersi haketmiyor mu?"dedi uşak.Emma sesi çıkmasın diye ağzını kapadı."Ah haklısın ne yazık ki Cawen."dedi.
Aynı dakika,Damon ve Lues konuşuyordu.Damon"Senin namını işittik,"dedi.Lues rahatsız olmuştu.Bu herif hakkında neler duymuş olabilirdi?Tehdit kokan bir kahkaha attı."Ne duydun Damon?"dedi.
Bu gayriresmi hitap,bu acemi er için fazla idi."Çapkın Lues dediler genç leydilerin kalbini çalıyor muşsun.Hatta prenses Isabel'in kalbini bile..."dedi.
"Prenses Isabel öleli çok oldu."dedi Lues."Biliyorum lakin seni duydum.Isabel'e olan sevdanı işittik."dedi."Kimseye söylemezsin,ha?"dedi Lues.Damon gülümsedi."Korkma"dedi..
Hizmetçinin sesi korku dolu idi. "Duyduk kraliçem,"dedi Poly."O kadın kral için hazırlanacak."sözü Bella aldı."Eğitilecek,krala sunulacak." dedi.
Zrodiana sadece bir noktaya odaklanarak"Öldürün."dedi.Sesi net ve kararlıydı.Ama Bella"Ne yapalım,kraliçem?"dedi."Size ne dedi isem o.Öldürün.Ben bir Emma ile daha uğraşamam."dedi.
Bella Poly'ye baktı.O da istikrarla "En doğrusunu yaparız."dedi.Zrodiana memnun olmuştu."Bu iş temiz olsun."dedi. Bu arada,masum bir köylü kız olduğu zamanı hatırladı.Elleri kana bulanmadan evvel olan zamanı.
Prens George,artık ciddi krallık eğitimleri alıyordu.Yaani,bunu annesi istemişti.Yakında 13.üne giriyordü.Ve Rans ise 8.ine.George"Krallık eğitiminden döndüm.Şimdi at sürebilir miyiz anneciğim?"diye sordu.
Şüpheye yer bırakmayacak kadar kibar ve asalet doluydu.Muhteşem bir kral olurdu.Bir sonrski savaşına babası Gallert ile çıkacaktı.
Evet bu bölümü bitirdim.Taht savaşları yazmak istiyorum.Bu neden ile zaman aşımları oluyor lütfen okuma ve votelerinizi eksik etmeyiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOYSUZ
Ficción históricaBen Zrodiana.Drawniya'nın büyük İmparatoriçesi.Güzelliği dillere dolanmış bir kadın.Zavallı bir köle.Annesinden koparılan 14 yaşında bir yavru.Küçük yaşında çocuk doğuran bir anne.Kral Gallert'ın aşkı,Emma'nın tehlikeli düşmanı.Buz gözlü,sarışın kuğ...