35-Prenses Olivia

54 2 0
                                    

O gece ayazında herkes güzel bir şekilde uyuyordu.İki kişi hariç.Zrodiana ve sevgilisi Gallert.O ikisi o gece birlikte oluyordu.

Sabah olunca da herkes işinde gücünde devam ediyordu.Kraliçe Thedora saraya döndü.Onu karşılayan hizmetçi kalabalığı o inerken,dualar etmeye başladılar."Hayır olsun."dedi biri."Allah saraya huzur getirsin."dediler.Dualar eşliğiyle ayakbastı saray bahçesine.

Kırmızı halıda ilerlerken pencereden bakan Helen inanılmaz öfkeliydi."Yılanın soyu"diye tısladı.Nefreti hatrı sayılırdı.Teora çiçeklere baka baka ilerledi.

Bir kaç saat geçerken hala herşey yolundaydı.Helen'in bir planı vardı.Şuydu: Thedora'yı göndermek.Evet,daha ne bekliyordu.Bir hışımla çıktı odasından oyma kapılardan geçti.İçerde yatağında oturan Thedora'ya"Emrim o'dur ki,artık bu sarayda,sana yer yok!"dedi.

Thedora"Ben gitmem"dedi."Sen gidersin de ben gitmem."diye iddia ederek devam etti.Sinerlenen Helen orayı terk etti.

Emma da odasındaydı.

Ertesi sabah Zrodiana midesi bulandı.

Ebe kadın gelince"Gebesiniz kraliçem!"deyince çok mutlu oldu."Bella derhal Gallert'ı çağır."dedi.Koşaradım çıkan Bella kralın odasına gitti."Kraliçe Zrodiana çağırıyor."dedi."Geleceğim"dedi.Zrodiana'ya ulaşan Bella"Kraliçemiz,kral hemen burada olurlar."dedi.

Gallert içeri girdi."Buz gözlü kraliçem,beni niçin çağırdılar?"dedi gülümsemeyle.George bu kez yanlarında idi.James de getilince bütün sevdikleriyle anlatmak istedi.George"Baba hoşgeldin."dedi.James tam konuşamasada"Baba gelmiş!"dedi sevimli sesiyle.

"Size bir müjde vereceğim."dedi.

Gallert"Nedir o?"dedi heyecanla.George merak ediyordu."Ben...gebeyim!"dedi.

"GEBE MİSİN?"dedi çok sevinen Gallert son derece mutluydu.George de şaşkındı.

Birbirlerine baktılar.Gallert öyle düşünüyordu ki James yeni kardeşini kıskanabilirdi.Zira ufaktı.Emma artık onunla hiç münasebete geçmiyordu.Rabb'in armağanı bu yeni çocuk ailelerini büyütmüştü.Sorarsanız Gallert bu aileden çok memnundu.

Zrodiana da çok sevinçliydi.O da bu yeni bebekle sevdiğini Emma'dan uzaklaştırdığı hissine kapıldı.Bu onu çok çok heyecanlandırdı.Bir doğum ağrısı daha çekecek olması onu korkutmadı.Aksine.

Bu havadis Emma'nın kulağana gelince"Sen fazla oluyorsun gebereceksin,kaderin bu gebereceksin.

Kusura bakmayın,hamilelik dönemini bu kez yazmayacağım.

8 ay sonra

Jeff karısıyla iltibatını kesmiş,hatta imparatoru öldürme planlarını unutmuş,metresine aşkını yaşıyordu.İlk kez vezir tavlamış olan metres oldukça memnundu tabii.

Derek de o gün yağmurlu havada biraz yürüdü.Yağmurdan sonra sinecekti o mis koku...Bekledi...

Ya Damon?Ona sorarsanız içerde oturulmalı.Elbette.Bu yağmur çok şiddetli kesin olarak.

Gallert da odasında.Çalışıyor harıl harıl.Lakin bilmedikleri şey.Bir bebek geliyor!

Zrodiana kocaman karnıyla mindere çöktü."Ahhhhh!"demesinden belli doğuruyordu yine.Koşan Poly kolunu tuttu."Yatağa uzanın."dedi."Geldi mi?Gelecek mi bebeğim!"dedi."Gelir İnşAllah efendim."Koşup ebeyi çağıraacaktı Bella.Zrodiana"Aaaaaaa kadın nerde?"dedi."Neredeyse burada olurlar efendi Zrodiana."dedi."Onu yaşatmayacağım.Onun dilini keseceğim!Kanını emeceğim!"dedi çığlıklar atarak.

"Sakin..lütfen.E ebe gelmiyor!Ben yardım edeyim"dedi."Aaaaaaaaaaahhhhh sakın sakın dokunma!"dedi."Lütfen nefes alın korkuyorum."dedi."Aaaaa ölüyorum."dedi."Allah eksik etsin.Tövbe edin."dedi Poly.Korltuğu çok belliydi."Aaaaaaaaaahhhhh"diye çığlık sona erince ebe geldi."Geldi kraliçemiz."dedi Bella."Ahhhhh"dedi.Ebe ona"Şimdi ıkın ve nefes alın."dedi."Alamammmm ahhhh"dedi kraliçe."Son bu son kez zorlayın itin."dedi ebe.Poly ve Bella endişeyle birbirlerine baktılar."Aaaaaahhh ahh"Son çığlıkla"Su geldi."dedi ebe.Hemen doğdu bebek.

Bebek yıkanıp güzelce annesine verildi.
Annesi ilk kez kalbinin böyle çarptığını hissediyordu.Saray halkı bebeği sevecek miydi?Ay gibi bir kızdı bu.Adını kendi koymak istiyordu bu defa.Olivia koyacaktı."Prensesim,"dedi mutlu bir sesle.

SOYSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin