1.Bölüm-Bir Arada Olabilmek

14.6K 333 34
                                    


O gün herkes için uzun bir gün oldu.Savaş'ı klinikten kaçırma işlemi başarıyla sonuçlandı ve Rana Hanım sayesinde Sapanca'daki eve gittiler.

*Ali*

Sapanca'daki eve geldiğimizde bile hala yaptığımız şeyin şaşkınlığı içerisindeyim.Özellikle kendime şaşırıyorum.Babamın vereceği tepkiyi tahmin ederek.Selin ve Nazlı'dan yana bir şüphem yok.Nazlı,Savaş için her şeyi göze almış durumda ve Selin de...hayatımda gördüğüm en cesur kızlardan biri.Ama bu işin içinde benim de olmamın en büyük sebebi tabi ki Savaş'la aramızdaki kopamayan bağ.Şu zamana kadar ona gösterdiğim tepkinin yanlışlığını farkındayım ve en azından ona bunu borçluyum.

Ben bunları düşünürken içeri Selin dalıyor.Tüm neşesi yerinde.Sanki biraz önce fantastik dörtlüyü oynamamışız gibi enerjik ve keyifli.

"Acıkmadınız mı siz ya?Ben biraz daha bir şey yemezsem bedenim şu masanın üzerine yığılacak.Sonra da toparlayamayacaksınız."

Derin bi nefes veriyorum gülümseyerek."O zaman sizi mutfağa alalım Selin Hanım."

Dudakları büzülüyor.İşte şimdi geliyor şikayet.

"Maviş geleyim gelmesine ama ben ne anlarım yemek yapmaktan?Ben anca yemeği yemekten hoşlanırım.Bak cidden o mutfağa girersem beş yüz yıl çıkamayız biz oradan.Pizza falan söylesek olmaz mı?Sonuçta genciz biz.Gençler ne ye...."

*****

Mutfağa girdiğimiz andan beri Selin'in yaptığı tek şey konuşmak.Ve konuşmak.Bir de konuşmak.

"Daha önceden gelir miydiniz buraya?" diye soruyor.Gözleri kocaman açılmış şaşkın bir ifadeyle benden cevap bekliyor.

"Halam evde iş olduğu zaman ayak altında dolanmayalım diye yollardı bizi buraya."

Aslında bu soruyla birlikte buraya uzun zamandır gelmediğimizi fark ediyorum.Savaş'la ne kadar uzaklaştığımızın bir kanıtı daha.

"Çok mu yakındınız ikiniz?"

"Kuzenden öte kardeştik biz.Melisa olayından sonra iyice uzaklaştık."

"Onun gerçekten deli olduğunu düşünüyor musun?" diye soruyor usulca.Vereceğim tepkiden çekiniyor gibi bir hali var.

"Yaşadığı şeyler kolay değildi.Ben de aşık olduğum kızı kaybetsem,ben de o halde olurdum." Düşüncesi bile ürpermeme sebep oluyor.

"Hiç aşık oldun mu peki?"

O sırada telefonuma mesaj geliyor ve beni cevap verme yükünden kurtarıyor.Ben yine de cevabımı içimden kendime veriyorum.

"Galiba oluyorum."

*****

*Nazlı*

"Hadi çatıya çıktın,bagaj içinde kaldın -ve bunu daha önce de denedin- bunları bir derece normal karşılıyoruz.Ama klinikten adam kaçırmak ne kızım?Seni yabancı aksiyon filmlerinin Jason Statham'ı ilan ediyorum.Şaka bir yana,bunu neden yaptın?"

Savaş'ın sorduğu soruya asıl vermek istediğim cevap tabi ki çok başka.Ben istediğim yoldan değil de, güvenli yoldan gitmeyi tercih ediyorum.

"Annen seni çok seviyor Savaş."

"Ha annem için yani? Bu kadar iyi anlaştığınızı bilmiyordum."

Gitti GiderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin