25.Bölüm - Gülüşün, Öpüşün, İç Çekişin..

3.5K 154 35
                                    

*Nazlı*

Hapları aldığım gibi cebime koyuyorum ve odadan çıkıyorum.

A-a Savaş'ı unuttum.Aman neyse alışık zaten yadırgamaz. Selinler'in odasına kapıyı çalmadan dalıyorum.

Tamam üveyiz akraba olduk falan da bu duruma gelmemiz gerekiyor muydu? Bence hayır. Ali karşımda neden bornozla!

Selin hemen Ali'nin önüne geçiyor kaşları çatık biçimde. "N'apıyorsun Nazlı?"

Sanki çıplak çocuk. Hayret bir şey.

"Ali çıkar mısın dışarı?"

"Giyineyim bir ben?"

"Ali çıkar mısın?

Ali çık.

Ali bakmasana öyle hadi çık."

Selin gözlerini devirerek Ali'yi kapıdan 'bornozlu' şekilde çıkarıyor. Ve bana dönüyor.

"Açıklama yapacak mısın artık?"

*****

*Savaş*

Hapları fark ediyorum ama Nazlı'ya bir anlam veremiyorum.Ortalığı topluyorum çıktıktan sonra.Odanın kapısı açılınca karşımda bornozlu bir Ali'yi görüyorum.

Bu kadarına hazır değildim.

"Yok artık kuzen. Yok artık!"

"Savaş bakma bana öyle. Senin sevgilin yüzünden."

"Evet Ali dediğin gibi benim bir sevgilim ve sürekliliği olan bir ilişkim var."

"Oğlum bak boş boş konuşma. Ne yaptın bilmiyorum yine kıza,etrafa kükreyip duruyor. Gazabına ben uğradım bu sefer."

Ali'nin duymayacağı şekilde sessizce konuşuyorum. "Yapacağınızı siz yapmışsınız da neyse."

*****

*Nazlı*

Hapları çıkarıp yatağın üzerine bırakıyorum.

"Önce bunu görüyorum Selin. Sonra Ali duştan çıkıyor. Muhabbet arasında erotik şakalar falan. Anlatır mısın ne döndüğünü?"

Şaşırmış görünüyor. Ne düşünmemi bekliyor anlamıyorum.

"Nazlı inanamıyorum sana. O ilaçlar sadece bunun için kullanılmıyor,sen de biliyorsun bunu. İlacı ezip sivilcene sürünce geçiriyor. Ali duştan çıktı  evet de çocuk temizlenmesin mi? Siz de aynı odada kalıyorsunuz. Sen kendine bunu inandırmışsın ama ben sana söyleyeyim. Düşündüğün gibi bir şey olmadı ve ilaçları o amaçla kullanmıyorum."

Düşünmek istediğim gibi düşünüyorum aslında. Emin olarak buraya gelmesem de şüpheli olarak gelmiştim. Aldığım cevapla oldukça rahatlıyorum.

"Tamam benim bir tanecik ikizim. Bir an şüpheyle yaklaştım. İçimi rahatlattın."

Yanağına uzun ve sulu bir öpücük bırakıyorum can parçamın.Sevgilisini ne zaman koruyacak bana karşı merak ediyordum ki gecikmiyor.

"Ayrıca Ali'ye yaptığın çok büyük ayıptı Nazlı. Bornozla yolladın çocuğu dışarıya."

"Ay ben öyle bir şey yaptım,değil mi?"

Gitti GiderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin