45.Bölüm - Aşk İçin.

3.2K 162 21
                                    

~Nazlı~

"Bu gerçekten ben miyim?"  diyorum aynadaki yansımama bakarken. Çünkü şu anda bakıştığım insan ben olamam. Karşımdaki bana bakan ben, çok güzel!

"Tabii ki sensin kızım,"  diyor Selin arkamda gülümseyerek bakarken.

Selin sayesinde son derece modern olan bir gelinlik giyiyorum. Saçımın topuz olmasının yanında tabii ki olmazsa olmaz olan bir duvak var başımda. Makyajımı bu sefer abartmamalarını istiyorum ve bu sefer dinleniyorum. Çok süslü olmamış olmama rağmen son derece güzel görünüyorum işte. Demek ki neymiş? Bir gelinlik insanı böylesine değiştirirmiş!

"Nazar değdireceksin şimdi kendine,"  diyor gülerek. Kafamı iki yana sallayarak aynadan gözlerimi çekiyorum.

"Ya gerçekten şu topukluları giymek zorunda mıydım?"

"Yok Nazlı, spor ayakkabı giydirelim, olmadı böyle."

"Sahi mi?"

"Tabii ki hayır salak!"  diyor gözlerini kocaman açarken.  "Bu müthiş gelinliğin altına spor ayakkabı giymek modaya yapılan en büyük hakaret olur!"

"Bana ne modadan!"  diyorum ben de ona karşı alayla.  "İnsanın içinde rahat edemediği şey moda mı olurmuş?"

"Tam da bu yüzden moda deniliyor Nazlı,"  diyor gözlerini devirerek.

"Şey.."  diyorum gözlerimi hafif kaçırırken. Soran gözlerle bana bakıyor.

"Ney?"

"Ben bir lavaboya mı gitsem ya?"  diyorum kapıya yönelirken.

"Nazlı lavabo bu tarafta, dışarda değil."  Yemedi galiba.

"Ben bu taraftakine gideyim ya,"  diyorum bu sefer.

"İkizim Savaş'ı göremezsin!"  diyor bu sefer sinirle yanıma gelirken. Evet yememiş cidden.

"Ya ama neden!"  diyorum artık isyan ederken.

"Nazlı hiç mi film dizi falan izlemedin sen ya? Uğursuzluk getirir kızım!"

"Ya sen neden alt komşu Hayriye teyze gibi her denilene inanıyorsun Selin?"

"Gelenek bu canım, gelenek."

"Ne zamandan beri gelenek ve göreneklerine bağlı olur oldun Selin?"  diyorum alayla. Bana cevap vereceği sırada kapı açılıyor ve içeri annemle Peri geliyor.

"Nazlı!"  diyor heyecanla gelirken.  "Sen ne kadar güzel olmuşsun böyle!"  Ve bir anda kendimi kolları arasında buluyorum.

"Eh kimin kızıyız değil mi?"  diyorum gülerek. Bu sefer Selin'e dönüyor.

"En son geldiğimde saçları yapılıyordu, ne ara böyle hızlı oldular?"  diye soruyor.

"Selin Yılmaz işini asla şansa bırakmaz annecim,"  diyor yapılmış saçlarını sallarken. Havaya girdi haspam ikiz.

"Havanı yesinler,"  diyorum öpücük yollarken.

"Beyaz seni açmış abla,"  diyor Peri gülerek.

"Hiç hatırlatma Peri ya,"  diyorum suratım düşerken.

"Yok artık Nazlı. Siyah mi giyinecektin düğününde?"

"Hayır ama.."  diyorum ve devam edemeden susuyorum. Tamam belki siyah değil ama neden gelinliklerin geneli beyazdır Allah aşkına? Klişeden ölen var!

Gitti GiderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin