6.Bölüm- Düşen Maskeler ve Gösterilen Yüzler

4.5K 224 22
                                    

  *Nazlı*

Bir İstanbul sabahına gözlerimi açıyorum. İzmir'deki evimde geçirdiğim harika 3 günün ardından İstanbul'a yine lanet ediyorum. Geldiğim gibi Haluk kişisini gördüm zaten. Ne kadar olumlu yaklaşabilirim bu eve? Üstelik Savaş bile yokken? Evet,Savaş hala yok ve biz buraya geldiğimizden beri bir hafta oluyor ,konuşmuyoruz. Yarın doğum günümüz. Hiç farklı bir gün değil benim için diğer günlerden. Selin Hanım için dünyanın olayı tabii ki. Kendi hazırladığı partiye sürpriz doğum günü partisi diyor. En büyük yıkılmayı da partide benim de olmam gerektiğinde yaşadım. Dev parti olacakmış da,ailemiz için önemliymiş. İkiz olmanın,zıt olmanın büyük zararı bu işte. Derken iti an çomağı hazırla durumu yaşanıyor. Odama bildiğin dalınıyor.

"Arıza kostümün hazır. Al bakalım."

Elime tanımlayamadığım bir cisim veriyor.
"Selin doğum günü dedin tamam, parti dedin tamam. Bu kostüm ne kızım?"

"Ya Nazlı bak sakın bozmaya kalkma bu partiyi konsepti! Yüzyılın partisi olacak kızım."

Yayvan yayvan gülüyor. Çok lazım sanki bu her şey.

"Selin'cim doğum günümüz yarın da senin bu makyaj ne?Şimdiden mi başladın makyaja?Ay kız yoksa plastik makyaj falan mı yaptırdın?"

"Yarın için prova yapıyorum." Göz kırpıyor. İstanbul'a geldi bir haller oldu,böyle değildi bu.

"Allah akıl fikir versin."
*****
*Savaş*

Nazlı'nın doğum günü olduğunu ve partiyi duyduğumdan beri heyecanlıyım ne yalan söyleyeyim. Üstelik hiç ondan beklemediğim bir parti olacak. Selin'in işi olduğunu herkes biliyor gerçi. Malum kostümlü bir parti olunca Ali'yle düştük yollara.

"Kardeşim ben anlamadım bu abartıyı. Sende Mertoğlu'sun ama böyle büyük bir parti yapmadın hiç."

"Sevgilim senin için yapıyor bunu.Senin dediğine bak."

Sevgilim mi? Ali bey? Arka fondan Gülben Ergen çalmaya başlıyor. 'Ben sana abayı yaktım'

"Vay be. Sevgilin demek. Ne zaman oldu da haberimiz yok. Kazanova seni."

"Ne sevgilisi? Ne Kazanovası?"

"Dedin ya az önce sevgilim senin için yapıyor diye."

"Demedim ben öyle bir şey. Sen iyi misin kafa gitti yine bak."

İnkar çabaları.. Başarısız.

"Neyse kardeşim bizim kafamız gitmiş olsun,maksat sevenler farkına varsın kendinin. Biz kafamızı feda ederiz."

Sırtına vuruyorum. Bu sırada kostümcüye adım atmış bulunuyoruz.

"Geç dalganı,yap goygoyunu."

Sağa sola bakınmaya başlıyorum. Kendimi belli etmeyecek bir kostüm olmalı.Nazlı beni fark etmemeli. Gördüğünde şok olmalı. Mutlu olmasını,yüzünün gülmesini istiyorum. Açıkçası günlerdir konuşmuyorum ve görmüyorum. Sesini bile özlemiş olabilirim.
Ali'nin yanına gidiyorum. Kostüme karar veremiyor.

"Bak ne diyeceğim. Sen Gretel ol. Selin de Hansel. Bence süper ikili nasıl? Ama dur, bu sefer de  sevgili gibi olmazsınız ki."

Gülmemin üzerine kızıyor. Eline başka bir kostümü alıp kaldırıyor.

Gitti GiderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin