*Nazlı*
"Tuğçe'ciğim daha ne dekoltesi, plajda düğün yapmıyoruz. Üstelik kocamın Ali olacağını düşünürsek pek sağlıklı karar olmaz bu."
Selin gelinlik provası yaparken ben elimde yeşil elma, süet koltuğun üstüne oturuyorum. Tuğçe'yse Selin'i iğnelere boğan terzinin yanında bir sürü fikir söylüyor.
"Ay Selin sen de iyice Türk kadını profiline büründün. 'Kocam kızlar, kocam ne der.' "
Tuğçe'nin sözlerine gülüyorum. Selin'i hayal edince- gerçi tam olarak hayal edemiyorum- fazlasıyla komik bir görüntü çıkıyor ortaya.
Şöyle de bir gerçek var ki feminizmi damarlarımızda taşıyan kızlardık Selin'le. Şimdi ise benim parmağımda yüzük,Selin'in üstünde gelinlik.
"Hayırdır Tuğçe sen öyle değil misin?"
"Emre'nin umrunda olmadığından istesem de olamıyorum."
Pek bir sitemkar söylüyor Tuğçe sözünü,ben de sorma gereği duyuyorum.
"Aranız mı boz-"
"Hayır kesinlikle bozuk değil, sadece bana karışmıyor ve eğlencesine bakıyor. Hiçbir ciddi düşünce aklında yok. Bunu siz evleniyorsunuz diye söylemiyorum a-"
Canım ikizim araya giriyor. Yazık Tuğçe ne kadar biriktirdiyse içinde.
"Zamanı var her şeyin. Sen pençelerini çıkar o paşa paşa gelecek ayağına. Bak Nazlı'ya. Süründürdü süründü hepimizden önce taktı yüzüğü parmağına."
Değil mi ya? Ne de güzel yaptım.
"Valla en son aklıma gelecek isimdi. Nazlı bize tüyo verecek artık."
Tuğçe'nin dediği üzerine Selin ve Tuğçe bakışıp kıkırdaşmaya başlıyor. Hiçbir şey anlamıyorum ve hala devam ediyorlar. Çemkirmeye başlayınca Selin konuşuyor.
"Mesela Nazlı bizi ilk gece hakkında bilgilendirebilir?"
İkiz değil öküz demiş miydim? Demediysem şimdi diyorum. Yapılır mı bu bana ya. Zaten beyaz tenliyim rengim hemen kırmızıya çalıyor. Tamam ilk gece çok güzel olabilir de bunu ben bu şekilde söylersem yüz gün beni konuşurlar.
"Hiiiç, sıradan ya."
"Tüh ya. Demek o aldığımız bütün siyah transparan çamaşırlar boşa gitti."
Gülüşmeler tüm butiği dolduruyor.
"Selin şimdi sana gerine gerine bir çakıcam, iğneler batacak bir tarafına o zaman göreceksin çamaşırı da siyahı da."
Ağzına fermuar çekmiş gibi hareket yapıyor. Arkadaş konuşmayın şu konuları daha Savaş'la konuşamıyorum ya. Adam her an zaten çocuk deyip duruyor. Yuvasından alınan civciv gibi bakıyorum etrafa bu yüzden.
"Selin'cim, ikizim, canım, çok istiyorsan tavsiye ben sana vereyim bir tane. Bence o parlak ve kırmızı çamaşırları ilk gecede giyme çünkü striptiz barlarda bile tercih edileceğini sanmıyorum. Tuğçe'ciğim sana gelince hala çocuk gibi gökkuşağı misalı çamaşır giyersen Emre tabii ki ciddi düşünmez."
Elmamın son kalan kısmını da ısırdıktan sonra kazandığım zaferle koltuğuma geri yaslanıyorum.
* * *
*Ali*
"Ali,evleniyorsun abicim. Pavyon sahibi değilsin sen. Bu damatlık ne böyle?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gitti Gider
Подростковая литература*Selin'den* "Öpersen geçer." "Oldu Ali.Uf mu oldu diye de ağlayayım mı başında?" Hala yavru köpek bakışlarıyla bakmaya devam ederken kıyamıyorum ona. "Gel başımın belası gel." diyerek iki dolabın arasına sürüklüyorum onu.İyi ki herkes derste şuan. A...