43.Bölüm - İllegal İşler!

3.1K 164 25
                                    

~Nazlı~

"Tamam, geliyorum!"

"On dakika öncede geliyordun Nazlı!" Hızla çantamı alıp koridora geliyorum.

"Selin ve Ali hazır mıymış bari?"

"Bizi aşağıda bekliyorlar."

"Ne yani Selin bile benden önce mi hazırlandı?"

Nereye mi gidiyoruz? Yunan Adaları'na tabii ki! Savaş ve Ali'nin sürprizi üzerine, gemi ile yapılan turlardan birine katılıyoruz.

"Tamam, hadi çıkalım."

O eline valizleri alırken bende kapıyı kilitliyorum. Bakalım bu üç gün içerisinde başımıza neler gelecekti..

***

  Benim sayemde gemiye ucu ucuna son dakika yetişebiliyoruz. Gemi tahmin ettiğimden daha büyük ve kalabalık. Herkes mi tatile çıkar be?

"Çok eğleneceğiz çok!" diyor Selin neşeyle.

"Sen şimdi selfie çeker atarsın instagrama." diyor Savaş.

"Evet ama bu sefer seni selfieye almayacağım."

"Ah, bunu bana yapamazsın. Şimdi kahrımdan yataklara düşeceğim baldız." diyor Savaş alayla.

"Siz iki dakika didişmeden duramaz mısınız ya!"

"Sen şeytandan taraf değiştirmesini bekliyorsun Nazlı." diyor Ali gülerek.

   Gemide çalan hafif müzikle beraber insanlar sohbet ediyor. Kimisi kahkaha atarken, kimisi eğlenmenin peşinde dans bile ediyor. İnsanın içini ısıtacak bu düşünceye gülümsemeden yapamıyorum.

"Hadi biz de dans edelim!" diyor Selin beni kaldırmaya çalışırken.

"Ne dansı Selin manyak mısın?"

"Didişmeyin dedin ben de didişmiyorum işte hadi!"

"Rezil oluruz Selin, dans edemediğimi biliyorsun."

"Kim edebiliyor ki zaten?" diyor insanları gösterirken. Onu başımdan savamayacağımı biliyorum. Ona ayak uydurarak beni sürüklemesine izin veriyorum.

"Eğlen biraz, kendine izin ver azıcık." diyor şarkıya ayak uydurmaya çalışırken. Ben de ona katılıyorum.

"Verelim bakalım." Başta biraz zorlansam da zaman geçtikçe iyice keyifleniyorum. Biz Selin'le dans ederken Ali videomuzu çekiyor. Savaş da gülerek ona katılıyor. Ancak Savaş'ın yüzündeki gülümseme silinirken kaşlarımı çatıyorum.

"Merhaba?" Yan tarafımdan gelen sesle nedenini anlıyorum hemen. Kıskançlık.

"Merhaba ve bay." Savaş direkt dibimde biterken, yüzündeki 'kaybol seni buradaki insanlara içki yaparım' bakışıyla adamı kovuyor bile.

"Kıskançlık kokusu alıyorum sanki?"

"Belki." diye mırıldanıyor burnunu saçlarıma gömerken. Biliyorum ki bu onun ne ilk kıskançlığı ne de son.

***

"Çok sıkıldım ama ben!" diyor Selin. Varmamıza bir saat kadar süre var.

"Senin için amuda kalkalım mı?" Ali Savaş'a masadaki kuruyemişlerden fırlatıyor.

"Git az sevgilinle öpüşsene sen."

"Ali!" diyorum sinirle.

"Pardon," diyor Ali. "Müstakbel eşinle beraber birazcık haram point kasabilir misiniz acaba sevgili kuzenciğim?"

Gitti GiderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin