21. Bölüm | Güncellendi

19.6K 609 45
                                    

Orta büyüklükteki salonda, üçlü koltukta oturan Jake huzursuz görünüyordu. Kolları yeşil tişörtünün sardığı geniş göğsünde toplandı. Huysuzluk etmesinin nedelerinden biri de Elena ile baş başa kalamayışıydı. Çatık kaşları altından arkadaşlarına kötü kötü bakarken homurdandı. Victor arkadaşının durumunu umursamıyor sevdiği bir şarkıya denk gelmek ümidiyle televizyonda Zap yapıyordu. Beyaz tişörtü ve sevgilisinin aldığı koyu renk kot pantolonunun içerisinde seksi duruyordu.

Jake’in homurtusuyla Victor, zamanı ağır çekime ayarlamışlar gibi yavaşça arkasını döndü. Bıkkın bakışları ve gevşeyen elindeki kumanda ile öylece arkadaşına baktı.

“Jake’i kim homurdanma ayarına aldı? Adam konuşmayı unuttu!”

Derin bir nefes alıp arkadaşını baştan aşağı süzdü. Jake’in sözsüz başlayan sataşmasıyla Victor arkadaşının amacını anladı. Kavga çıkarmak istiyordu ve böylece arkadaşlarını kapı dışarı edebilecekti. Victor gülmek istedi. Hain parıltılar saçan gözleri Jake'in üzerinde kalırken başını Elena’nın olduğu tarafa çevirdi. “Tatlım sevgilinin dilini kim yedi, sen mi fare mı?” diye sordu. Ses tonu alay yüklüydü.

Jake tek kaşını havaya kaldırıp Victor’a baktı. “Dilinin ağzının içinde kalmasını istiyorsan sözlerine dikkat et!” diyerek tehdit etti. Ardından bakışlarını Elena'ya çevirdi. Dudaklarına oturan gülümseme yırtıcı bir kuşu andırıyordu. Boğazını temizleyen Natalia garip sessizlikten rahatsız olduğunu belli ederek oturduğu yerde kıpırdanmaya başladı. Victor ise kıpırtısız bir şekilde alaycı tavırlarla Jake’i izliyordu.

Oluşan sessizliği Elena kararlı sesiyle bozdu. “Bugün Mia’yı görmeye gitmeyecek miyiz?”

Natalia yüzündeki buruk gülümsemesiyle cevap verdi. “Olivia kalabalık yapmanın iyi olmadığı söyledi. Ameliyat için zaten az kaldı. Son hazırlıklar yapılıyor böyle bir durumda kalabalık şekilde hasta ziyareti onun için iyi değil.”

Elena başını anladığını belirtir cinsten aşağı yukarı salladı.
"Sahi," diye araya girdi Jake, meraklı bakışlarını Victor'a çevirirken. "Sam ve Victoria nerede?"

Victor’un yüzü ifadesiz bir hal alırken omzunu silkeledi. Dudağının köşesi gülmek için onu zorlarken ifadesiz halini bozmadı. Boğazını temizleyip “Hiçbir fikrim yok, çılgın ikizim yine Sam’ı delirtecek bir şeyi kafasına takmış, yapması için onu ikna etmeye çalışıyordur.”

Natalia dudağının köşesi kaşırken Elena haince gülümsedi. Victo sevgilisine dönerek parmaklarını kıpırdattı. “Gidelim mi?”
Natalia, Victor’un sözünü ikiletmeden koltuğun kenarına astığı çantasını ve ceketini alarak ayağa kalktı, ardından sevgilisinin uzattığı eli sıkıca kavradı. Yüzüne kondurduğu tatlı tebessümüyle Elena ile vedalaştı. Victor son kez Jake’e sataştı. Aldığı karşılık sağlam bir küfür oldu.

Jake bütün bir gün boyu arkadaşlarıyla uğraşmaktan yorulmamıştı sonraki hedefini seçti. Elena ise her seferinde olduğu gibi yorgunluğunu dile getiriyor ama Jake tarafından dinlenmiyordu. Nefesi boğazında düğümlenirken “Yeter ama” dedi. Kaşlarını çatıp ellerini beline yerleştirdi.

Jake ileri atılarak salonun köşesine kıstırdığı Elena’yı kucaklarken “Yetmez.” diye homurdandı. Gözlerindeki yaramaz parıltılarla kadının karnında duran parmakları yukarı aşağı hareket ederek gıdıklamaya başladı. Kahkahalara boğulan Elena karnında gezinen parmaklarla sevgilisinin kolları arasında kıvrılıyordu. Dakikalar birbiri ardına sıralanıp geçerken Jake sevgilisine kıyamayıp tatlı işkencesine bir son verdi. Elleri sevdiğinin ince belini kavrayıp kendine çekti. Sol kolu ile belini sıkıca tutup ağırlığı destekledikten sonra eğildi, sağ kolunu dizlerinin altından geçirerek kadını kucağına aldı. Birkaç adım sonrasında ulaştığı kanepeye kucağında Elena ile birlikte oturdu. Göğsünde soluklanan Elena yorgunca esnerken bacaklarını uzatarak kadını daha sıkı bastırdı göğsüne. Ve bir kez daha esnerken sevdiği, eğilerek hasretle öptü yanağını.

Acemi HırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin