Kısacık Bir Ekleme

5.6K 242 36
                                    

Her seferinde aynı soruyla karşılaştığım için dedim ki şuraya yazayım şunu ^.^ Millet ikinci sezon yapacağını duyurmak için yazar ben ikinci sezon yapmayacağımı söylemek için yazıyorum :D Şöyle ki beni takip edenler fark etmiştir zaten tamamen bambaşka alanlara yönelen bir ilgim olması nedeniyle çok uzun zamandır Ters Aşk adlı hikayeme de yeni bölüm atmıyorum, o yüzden bu kitaba da ikinci sezon yazamam. Aslında Beyaz ve Kırmızı'yı bitirdiğimde aklımda dolanan bazı senaryolar vardı, şöyle şöyle yaparım belki diye ama aradan o kadar uzun bir zaman geçti ki artık konuya yabancılaştım. Beynim bambaşka şeylerle doldu bu yüzden herhangi bir ikinci sezonu düşünmüyorum.

Ayrıca Beyaz ve Kırmızı'ya karşı gösterdiğiniz ilgi için hepinize teşekkür ederim :) Okuyorsunuz yorum yapıyorsunuz sonra beni takip ediyorsunuz, bunları gördüğüm zaman gerçekten çok seviniyorum. Bazen mesajlara ya da yorumlara çok geç cevap verdiğim oluyor, bunun için özür dilerim. Hesabıma sürekli girmediğimden oluyor bunların hepsi :) Yine de okuduklarınıza yorum yapın lütfen, yazdıklarının beğenilmesi her yazarı mutlu eder çünkü ben bütün yazdıklarımı sadece kendim için değil sizin için de yazdım.

Hepinizi sulu sulu öpüyorum :*

Beyaz Ve KırmızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin