0.9. -I am here-

3.2K 177 17
                                    

"Probudi se."njegova kosa me škaklja dok me pokušava probuditi iz sna.

" A-a."stavim jastuk na glavu.

"Moraš u školu." ne doživljavam ga i nastavim dalje spavati.Harry legne na mene i diše u moj vrat.

"Makni se." zapovijedim mu,ali on je neposlušan i nastavlja ležati na meni.

"Ne želim da me Dylan ubije."

"Neće." makne se sa mene i odlazi iz spavaće sobe.Pjeva dok se tušira i to me uspavljivuje još više.

"Doma sam." izuvam cipele,stavljam ih pored komode i ključeve u drvenu zdjelu.

"Hester?" tata ili kako ga Harry voli zvati,Dylan se dere iz kuhinje.

"Nisi bila u školi?" pita me i naslonim se na zid.

"Ne."

"Trebam li ubiti onog čupavog?" nasmijem se.

"Zove se Harry." podsjetimo ga.

"Whatever." preokrene očima.Izvadi kokice iz mikrovalne i ponudi me,ali odbijem.

"Hester,ako saznam da si spavala sa njim,iščupat ću mu srce golim rukama." kaže mrtav ozbiljan i ja se preplašim.

Kimnem glavom i Dylan odlazi u dnevni boravak i gleda utakmicu.

Pogledam na sat obješen o zid i vidim da je 15 do 6.Odlazim svoju sobu da ju malo pospremim jer ne želim dovesti Chucka u razbacanu sobu.

Namjestim krevet,strpam stvari sa stola u ladicu i silazim dolje kad čujem zvono.Otvorim vrata i Harry stoji naslonjen na okvir vrata.

"Zdravo."kaže.Pruži mi buket svijetlo rozih božura i ja se nasmijem.

"Hvala." kažem kroz smijeh.

"Ne na čemu." po mirišim ih,nasmijem se i ponovni ga pogledam.

"Pošto sam tako brižan i takav džentlmen kagvog svijet nije vidio,odlučio sam da te odvedem na još jedan spoj jer si se odlično zabavila na prvom i ja želim još jedan poljubac." nasmije se.Stavi ruku u džep od jakne i izvadi dva pravokutna papirića.

"Sutra." pruži mi jedan papirić.Pročitam šta piše na papiru.

"Hokej?" kimne glavom i pokloni mi osmijeh.

"Hester,je li sve u redu?" Dylan dolazi do mene i stavlja ruku na moje rame.Gleda u cvijeće pa u Harryja pa u cvijeće pa u Harryja pa u kartu za hokej.

"Šta je to?" pita i uzme kartu iz moje ruke.

" Beeston-Holcombe?"Harry kimne glavom.

"Za koga navijaš?" Dylan pita,prokrenem očima i Harry se nasmije jer je primijetio.

"Beeston." Dylan se zadovoljno nasmije i vrati mu kartu.

"Odlično Harvey." potapša ga prije nego što izađe iz kuće.

"Harry ne Harvey!" povičem i Harry se smije.

"Navija za Beeston?"

"Igrao je u Beestonu prije."

"Pokupit ću te u petak...hmmmm...recimo oko 6-6.15."stavi ruku na moj potiljak i približi me sebi.

" Čuvaj se ovog mangupa."poljubi mi čelo i odlazi.Ulazi u auto te čim je ušao Chuck je izašao.

" Hej."mahnem mu i pustim ga u kuću.

"Jesi za sok ili nešto?"

"Može." odlazim u kuhinju i uzimam čašu iz ormara.

The Book Writer ➳ h.s.Where stories live. Discover now