7.6. -Half a heart-

1K 100 17
                                    

Glavna tema u školi je bila maturanata.I kod cura i kod dečki.

Cure su pričale o haljinama i cipelama,pričale su o frizurama i tome kako će se našminkati.O tome tko će im biti pratnja i o tome šta će raditi raditi poslije maturalne.

Dečki su razgovarali o tome koju curu treba povesti na maturalnu,a koju ne treba.

Do maturalne je bilo još mjesec i pol,ali svi su bili toliko uzbuđen zbog toga,čak i profesori.

Od kad smo prohodali ja sam mislila da će on biti moja pratnja.Da ćemo se uskladiti u bojama i da ćemo plesati cijelu noć,bez prestanka.Ali to se nažalost nije ostvarilo.Colin je taj koji će biti moja pratnja.

Na neki način sam ostala bliska s njim.Bio je tu kad bi ga trebala i nije mu bio problem saslušati me.Skupa smo radili sranja.Zajedno smo pušili travu i zajedno izlazili u klubove i u njima se opijali.Zajedno smo lutali noćima i dolazili u četiri ujutro kući.

"Znači Colin?"tata me pita dok jedemo ručak u nedjelju.

"Šta s njim?"pitam punih usta.

"U vezi ste?"odmahnem glavom.

"Ne."potvrdim svoj odgovor nakon što progutam.

"Niste u vezi,a ide na maturalnu sa tobom."mama je bila sretna što je Colin "normalan".Vjerojatno joj se više svidio jer nije imao tetovaže i više pažnje je posvećivao svojoj kosi i pristojnije se odijevao,nego on.

Ne znam kad sam zadnji put izgovorila njegovo ime.Teško ga je čuti nakon toliko vremena.

"Mogla sam ići sa tatom na maturalnu."

"Odbio bih te."

"Urnebesno."prokomentiram i napiknem na vilicu komadić rajčice.Colinovo zvonce na biciklu se oglasi te ja ustanem od stola kako bih mu otvorila vrata.

"Bok."kaže i stavi pred mene ziplock vrećicu sa travom.

"I tebi."spremi ju u džep i uđe u kuću.

"Dobar dan."kaže kad uđe u dnevni boravak.Mama mu je već stavila tanjur i pribor za jelo pokraj mene.

"Jesi gladan?"pitala ga je.

"Jesam."kaže iako je lagao.Nikad nije bio gladan.Jeo je jednom dnevno i to ujutro,ali nikada nije bio gladan.

Ja sam smanjila unos hrane,što je štetilo mojem organizmu i ponovno se vratila vegetarijanskom meniu.

"Kako napreduje fakultet?"tata ga pita.

"Dobro."

"Možeš se pohvaliti."dobacim mu.

"Idem u Boston na predavanje za 4 dana i htio bih da Hester pođe sa mnom."to nije bilo ono što je trebao reći.Barem tako mislim.Trebao je reći da je najbolji na godini i da je će se moći sljedeće godine besplatno školovati.

"Poći će. "mama i tata kažu u isto vrijeme.

"Što ako ja ne želim poći?Ne možete odgovarati umjesto mene."prekrižim ruke na prsima.

"Ali da.Ići ću. "na Colinovom licu se pojavi osmijeh.Nakon što je pojeo,pomogao mi je izvaditi bicikl iz garaže,a onda smo se vozili sve do centra grada gdje smo odlučili pojesti sladoled.

"Jesi našla haljinu za maturalnu?"

"Nisam išla ni gledat."kažem i zagrize kornet kako bih došla do sladoleda.

"Nisi uzbuđena?"

"Niti malo."nasmijemo se.Sjednem na klupicu dok jednom rukom pridržavam bicikl da ne padne.

"Tek sada vidim da imaš tetovažu."pogledam u svoj prst.Koja sam ja budala bila kad smo to išli tetovirati.

"Netko drugi ima polovicu?"

"Da.Netko kome više nisam bitna."spojim usnice u crtu.U tom trenutku nisam razmišljali o prekidu i o tome da ćemo jednog dana žaliti za time.

"Budala."sjedne pokraj mene.

"Očito. "


The Book Writer ➳ h.s.Where stories live. Discover now