8.5. -Fucked up-

1.3K 110 15
                                    

Colin je sjedio pored mene te je držao moju ruku i drugom je trpao kokice u moja usta.

Prebacila sam noge preko njegovih i plibližila mu se kako bi lakše stavljao kokice u moja usta.

"Dosta."kažem te slučajno pljunem kokicu na njega na što smo se počeli smijati.

"Pssst!"okrenemo se prema starijoj gospođi koja je sjedila iza nas sa njezinom prijatrljicom.

"Glupa."prošapćem Colinu te se ponovno počnemo smijati.

"Šššššš!"ponovno nas opomene.

"Ako vam smeta,izađite iz kina."Colin se okrene prema njoj i grubo joj kaže nakon čega strpa cijelu šaku kokica u usta.

Film nije bilo toliko zanimljiv koliko smo mi sami sebi bili zanimljivi sa svime što smo radili.

Kokice su nam se prosule po podu tako da je morao ići kupiti nove,a usput je uzeo i nachose te naravno umrljao sjedalo i traperice umakom od sira,a kasnije je kutija kokica odletila u zrak zbog iznenadne scene filma.Naravno prosule su se po napornoj babi iza nas te nas je ona izvukla van iz dvorane.Doslovno.

"Neodgojena dječurlijo!Roditelji su vas prekrasno odgoji!"pokažemo joj srednji prst te se okrenemo na peti i krenemo van iz kina.

"Jebote,ovo je definitivno bio na gori film ikad."

"Film je bio dobar,ali ne i ljudi koji su ga gledali."skočim na njegova leđa.

"Zašto ja tebe stalno moram nosit na leđima?"omotam ruke oko njegovog vrata te sam mu prsima dirala prsa.Stavila sam glavu na njegovo rame i nosem dodirivala vrat.

"Zato što si moj rob."nasmijao se.

"Koji ti je to parfem?"podignem glavu.

"Nemam ga danas.Zašto?"duboko udahnem i ponovno osjetim onaj miris koji Harry ima.I opet.I opet.I opet.I još jednom.

"Hester?"Colin stane,a ja se sledim.Nastojala sam se uvjeriti da to nije Harry i da možda još netko ima isti parfem kao i on.Da još netko ima tako dobar ukus.

Colin me spusti te su moja koljena zaklecala dok sam se okretala.

"Što radiš tu?"držao je papirnatu vrećicu iz McDonald'sa te ju je čvrsto stiskao.

Progutam kneglu.

"Hester?"ponovno izgovori moje ime dok ko mutava gledam u njega i ne dišem.Srce mi je preskočilo otkucaj,a kisik nije ulazio u moja pluća.

"Hester?"ponovno kaže.Otvorim usta kako bih odgovorila,ali riječi nisu izlazile iz njih.

"Što ti radiš ovdje?"Colin ga pita.

"Došao sam po ručak,nije li očito?"podigne zgužvanu vrećicu.

"Što ti radiš ovdje?Sa njom?"mislila sam da ću svaki tren umrijeti.

"Zar ne smijem biti sa njom?"Harry pogleda u mene.Zabrinutost se vidjela u njegovim očima.

"Ne.Ostavi ju na miri više.Nije slobodna."Harry krene prema meni te ja udahnem toliko potrebni zrak nakon toliko dugo vremena.

"Znam da nije.Zato bolje da otiđeš."Harry stane i pogleda u mene.Ponovno mi ponestane kisika u plućima te mi je to izazvalo glavobolju. Osjećala sam kako mi srce ubrzano kuca.

"Molim?"okrene se prema njemu.

"Čuo si me.Prekini se truditi da ju  ponovno osvojiš."Colin mu se unese u lice.Nekoliko ljudi je gledalo u nas,ali su brzo skrenuli pogled kao da ih ne zanima što se dešava.

"Da nije moja,ne bi spavala sa mnom."i u tom trenutku sam poželjela da sam mrtva.

"Da je tvoja,ne bi bila ovdje sa mnom."suze su mi nailazile na oči.

Zajecam te obojica pogledaju u mene.

"Hes."Harry stavi ruku na moje rame,ali ju grubu maknem sa svog tijela.Colin mi pokuša primiti ruku,no već sam hodala dalje od njih.

Harry je prvi krenuo za mnom i pokušao me zaustaviti,no toliko mi se gadio u ovom trenutku da ga nisam htjela pogledati.

"Stani,molim te."zaklanjao mi je put i nije mi dozvolio da prođem.

"Makni se."pokušam ga zaobići.

"Makni se,Harry!"povisim ton.

"Hessie,molim te,stani."

"Zašto Harry?Zašto bih stala i poslušala te?"

"Opet si sve sjebao,Harry.Pružila sam ti drugu šansu,a ti si i tu sjebao.Znaš zašto sve sjebeš?Zato što ne znaš voljeti,Harry. "ostavila sam ga bez komentara.Nije se čak ni okrenuo da me pogleda kako odlazim od njega.

The Book Writer ➳ h.s.Where stories live. Discover now