"Jebem ti!" opsuje te se primi za glavu i čupa gustu smeđu kosu.Bio je toliko živčan što je Beeston promašio prazan gol.
"Budale." sjedne natrag i pogleda u moju majicu.Plavi zatim dres kojemu sam skratila rukave tako da dosežu do laktova i skratila sam ga da nije toliko dug.
"Gdje si nabavila tu majicu?" pita me te se okrenem.
"McAdams." nasmije se i primi moju ruku u svoju te ispreplete prste i igra se velikim prstenom na mojem kažiprstu.
Naježim se i cijelim mojim tijelom prođu trnci jer prenosi toplinu sa svog tijela na moje.
"Uvijek si tako hladna." pronese moju ruku njegovim ustima i puše topao zrak da zagrije moje ruke.
Nasmijem se i on ostavi maleni poljubac na mojem ručnom zglobu.
Uputili smo se prema autu kad je utakmica završila.Hodali smo po parkiralištu i trčali smo između auta te su se alarmi uključivali.
Glasno se smijao sve dok nismo stigli do njegovog auta te me naslonio na njega i stavio ruke i tako me zarobio.
"Bolje da krenemo,Harry."
"Čekaj još malo." kaže i gleda u moje oči te mi mrsi kosu na koju sam potrošila pola sata da ju osušim i još 20 minuta da ju lagano nakovrčam.
"Hladno mi je." žalim se i on se stisne bliže uz mene,pokušavajući me ugrijati,ali mu to ne uspijeva jer mi se samo zamantalo u glavi.
"Bolje?"
"Ne." nasmije se i stavi ruke oko mog vrata i nasloni moju glavu na njegova prsa.
"Sad?"
"Ne." otključa auto,uđemo i uputimo se prema drvenoj kući u kojoj smo svs pospremili.
Grijanje radi cijelim putem i ja gledam crno drveće kod se vozimo cestom koja vodi dok kuće.
"Šta Dylan kaže na sve ovo?" ne miće oči sa ceste.
"Ništa?"
"Čudno."
"Nije ako ne zna."u istom trenutku zakoči i gleda u mene raširenim očima.
" Kako misliš ne zna?"
"Pa nisam mu rekla."lupi dlanom po volanu.
" Upravo sam oteo dijete."
"Nisam dijete."
"Ali si maloljetna." preokrnem očima i vadim mobitel iz džepa traperica.
"Bok.Samo da ti kažem da ću preko vikenda biti kod Jocelyn.Ne znam kad se vraćam i nemojte se brinuti.Idem sad." govorila sam u jednom dahu.
"Bolje?"
"Ne." nastavlja vozti.
"Zašto mu nisi rekla da si sa mnom?"
"Zato što te ne voli." pogledam me na djelić sekunde.
"Zašto me ne voli?"slegnem ramenima iako znam odgovor,ali mi se na da odgovoriti.
" Evo nas."stane i sparkira auto pored kuće.Izlazim van i otvaram gepek,vadim kutiju u kojoj je posteljina jer je Harry odbio spavati na posteljini koja se nije prala nekoliko godina.Tako da je stavio dva popluna,dva jastuka i plahtu.
"Budem ja." želi mi uzeti kutiju iz ruku,ali se okrenem i ne dozvli mu.
"Nisam tako slaba."
"Kako želiš." nasmije se i uzme mali putni frižider,još jednu kutiju i vrečicu koju stavi u kutiju.
YOU ARE READING
The Book Writer ➳ h.s.
FanfictionMore happy love!More happy, happy love! John Keats Najbolje dostignuće: #1 u fanfiction