U sljedećih dva tjedna,14 dana,Harry i ja smo spavali skupa 6 puta.
Možda je bilo previše,ali nekako sam imala osjećaj da moramo nadoknaditi sve ono što smo propustili u četiri godine veze.Godinu veze i tri godine zaruka.
Odlazila bi poslije škole kod njega na posao,a onda bi otišli u kuću u kojoj smo zajedno živjeli jedno vrijeme.
Najsmješnija stvar je bila ta što je dva ili tri puta zaspao.
Ponekad bih ga morala udariti tako da se probudi.Možda je uspio zaspati zbog toga što je on samo ležao ispod mene,a ja sam radila sav "posao".
"Dobro jutro."stavi ruke na moje kukove dok sam spremala sendvič za školu.
"Kako kome."
"Nisam zaspao jučer!"spremim sendvič u aluminijsku foliju.
"Nije to.Dobila sam."stavi ruku na moju trbuh i kružnim pokretima dlanom prelazi preko njega.
"Barem znamo da ovaj mjesec neće biti mojih potomaka."i dalje je masirao moj trbuh.Godilo mi je to njegovo nježno masiranje iako nije pomagalo u ubijanju boli.
U kutu blagovaonice je bila smeđa kutija na podu.Sagnem se i otvorim kutiju.
"Ne diraj to."Bila je puna bijelih koverti.
"Jesu ovo pozivnice za vjenčanje?"sjednem na pod i izvadim jednu kovertu i izvadim pozivnicu.
Prekrasnim pisanim slovima srebrne boje bila su ispisana naša puna imena,a manjim slovima u kojoj će se crkvi i kad vjenčanje održati.
"Htio sam poništiti narudžbu,ali su već bile gotove."uzme kutiju i stavi ju na pult.Krene u dnevni boravak te ja krenem za njim.
"Di su mi knjige,Harry?!"stane i pogleda u porezne police.
"Harry!"
"Imao sam mentalni slom."pogledao je na terasu.Mala crna hrpica je ležala na podu.
"Spalio si mi knjige? "srce mi se rasparilo.
"Oprosti. "
"Ovo je neoprostivo!"frknem nosom.
"Žao mi je stvarno."vidjela se tuga u njegovim očima.Omota ruke oko mene i stisne moje tijelo uz svoje.Poljubi tjeme koje kose i pogladi moja leđa.
"Zakasnit ćemo."pusti me.On otiđe u kupaonicu,a ja se u međuvremenu obučem i uđem potom u kupaonicu kako bih se našminkala.
Tuš kabina je bila zaparena.
"Hester?"
"Molim?"
"Koliko je sati?"stisnem na okruglu tipku na iPhoneu malim prstom kako ne bi zamistila mobitel puderom.
"Deset do sedam."opsuje i ugasi vodu.Izađe iz kabine i omota bijeli ručnik oko struka.
"Nemoj se šminkati."
"Zašto?"namrštim se i isperem ruke kako bih maknula tekući puder.
Posušio je kosu te makne ručnik i ostavi ga na umivaoniku.
"Zakasnit ćemo. "paničario je.
"Nećemo. "otiđe u spavaću te se vrati nakon pet minuta u plavom uskom odjelu.Zara je jela,a Harry je obuvao smeđe cipele.
"Moramo ići. Ako nisi gotova imaš još jednu minutu."uzmem ruksak i stavim ga na rame dok otvaram vrata.
Prema gradu se stvorila gužva te je ona lagano lupkao po volanu.
CITEȘTI
The Book Writer ➳ h.s.
FanfictionMore happy love!More happy, happy love! John Keats Najbolje dostignuće: #1 u fanfiction