Plan je bio poprilično dobar jer smo ga dobro razradili.Barem mi mislimo da je dobar,jedino nas zabrinjava reakcija.
Razgledavala sam štikle u dućanu sa odjećom i obućom pokraj slastičarnice Cocomaya u kojoj se nalazimo sa Harryjevim mamom.
Harry ju je trebao priredit na šokantno priznanje te sam ja trebala ući u slastičarnicu nakon 10 minuta i sjest pokraj Harryja.
Prstima prolazi po skupim tkaninama košulja,vesta i hlača koje ne bi mogla zamisliti da nosim.
Prijeđem na muški dio i razgledavam košulje jer mi je uistinu glupo Harryju kupiti samo hoodicu koju ću ja nositi.
Pogledam u bijelu košulju na kratke rukave koje ima prošarane crne mrlje po sebi.Bila je prekrasna,ali bi još ljepša bila kad bi bila na njemu.
Istina,bila je skupa,80 funti,ali sam ju ipak rezervirala u namjeri da ju kupim sutra poslije škole.
Dođi.
Harry mi pošalje poruku baš dok sam na blagajni dok ostavljam rezervaciju.Izađem iz dućana i uđem u malu slastičarnicu i vidim ga kako sjedi u kutu sa njegovom mamom dok stolac pored njega vapi prazan.
"Da te upoznam." Harry ustane i odmah prekrši plan.
"Mama,moja cura." profesorica Austen se sporo ustane,a onda se još sporije okrene prema meni.
Uputi mi zbunjujući pogled i pogleda iza mene kako bi se uvjerila da je Harry pokazao na krivu.
"Hester?"
"Dobar dan,profesorice Austen." tiho kažem, onoliko koliko mi je glas davao da progovorim.
"Harry..." započne.
"Dopusti da objasnimo." sjedne natrag na stolicu i ispije dvije čaše vode koje su se našle na stolu.Harry prvi sjedne i pokaže mi da sjednem pokraj njega.Upravo to i napravim i kad sjednem primi moju ruku kako bi se osjećala sigurno.
"Koliko dugo ovo traje?"
"Upoznali smo se krajem srpnja."zagrize usnicu.
" Lažeš mi dobrih 5 mjeseci."spustim pogled na naše ruke.Palcem prijeđem preko male tetovaže križa.
"Rekao sam ti da imam curu." profesorica Austen prođe rukom kroz kosu.
"Nisam te tako odgajala." osjećala sam se kriva svo ovo vrijeme.Svako malo je pogledala u mene i na taj način mi pokazivala da sam kriva.
"Ovo nije stvar odgoja." stisne moju ruku jače nego prije.
"Zar si tako glup?!"
"Mama,smiri se."
"Imaš li pojma što će se dogoditi ako policija sazna da ste skupa,ako netko iz škole sazna.Imaš li pojma kako će njoj biti?Tko sve zna?"
"Sad ti i Gemma."još uvijek sam šutjela.
" A njezini?"
"Svi." osjećala sam kako su njezine oči uprte u mene.Kao da me pokušava nepostojećim laserima u očima uništiti,da postanem prah.
"A uskoro i cijela naša obitelj."Harry doda.Ispusti moju ruku i prekrije lice kako bi se smirio.U tom trenutku kad je ispusto moju ruku postalo mi je hladno,iako sam imala jaknu na sebi i prostorija je bila užasno topla.
" Harry,Hester ima cijelu mladost pred njom.Ti si svoje tinejdžerske dane prošao,hvala Bogu,a ona ih je tek započela."skinem jaknu i odložim ju na naslonjač drvene stolice.
"Neće ostati trudna."
"Zašto si toliko siguran u to?"
"Jer nećemo spavati skupa." ona puhne te ustane i krene prema wcu.Okrenem se prema Harryju,na kojem se vidjelo da je ljut reakcijom njegove majke.
DU LIEST GERADE
The Book Writer ➳ h.s.
FanfictionMore happy love!More happy, happy love! John Keats Najbolje dostignuće: #1 u fanfiction