0.1. -Where is Harry?-

11.4K 300 18
                                    

"NE TI SI KRIVA ZA TO!"

"JA?!"

"DA TI!TKO DRUGI?!"

"TI MOŽDA?!"

I tako svaki dan.Trajalo je i trajalo.Razbijanje svega što im dođe pod ruku,psovanje,vikanje i suze.Nikada nije prestajalo.Čak niti za Božić.Sjedila sam za stolom i slušala njihovu svađu,kao i svakog dana.

"ŠTO JA IMAM S TOME?!"

"PA ZBOG TEBE JE OVAKVA!"

Nisam razumjela što to ovakva znači,ali ta se riječ stalno vrtila u njihovom rječniku i nikada je nisu izostavili.Ali u jednu stvar sam bila sigurna.Moji roditelji nisu bili ponosni na njihovu kćer.

"SAMO JU POGLEDAJ!"

I pogledali su me.Mama,koja je bila hippie i tata roker.Mislim kako su uopće mislili da će ta veza funkcionirat?

Zar nisu mogli pronaći nekog normalnog.

"VIDIŠ DYLAN,ONA NIJE NORMALNA!"

Gurnula sam tanjur dlanom te je pao na pod kao i hrana na njemu.Ustala sam se od stola i izašla iz kuće.Vruće sunce je pržilo moju blijedu kožu.Izula sam plave japanke i krenula trčati po plaži.Da živimo u kući na plaži.Idilično?Ne baš.Trčala sam i kad sam znala da sam dovoljno daleko od kuće sjela sam na suhi pijesak koji se u istom trenutku zalijepio za moju kožu.U mislima sam ponavljala njihove rečenice koje mi nisu imale smisla.

Što to ne valja sa mnom?Zar imam nešto na svom tijelu što ne vidim,a oni vide?Sumnjam.Velike suze klizile su niz moje obraze.

"Hester?"muški glas natjero me da obrišem suze sa obraza te se okrenem.Smeđokosi dečko blijede puti,moj bratić ili bolje poznat kao Sam stajao je sa dvije boce pive u rukama.

"Hej..."tiho sa rekla,pokušavajući vratiti glas u normalu.

"Hej."rekla sam tiho.

"Dao bih ti pivo,ali nisi punoljetna..."

"Samo mi ga daj,Sam!"nasmijo se i ispružio lijevu ruku.Sjeo je pored mene.

"Opet se svađaju?"klimnula sam glavom i prislonila grlo zelene boce na ružičaste usnice.Otpila sam gutljaj neukusnog pića.

"Oko čega?"

"Mene."

"Neću ni pitati zašto."popili smo pivo u tišini.Vjetar je mrsio moju svjetloplavu,blago nakovrčanu kosu.Valovi su udarali o sitan pijesak te proizvodili tihi zvuk koji je opuštao moje maleno tijelo.Noć se polako spuštala,a mi nismo govorili ni o čemu.Sjedili smo šutke,igrali se pijesokm i promatrari kako se valovi sjaje na srebrnoj mjesečni.

"Imam tulum večeras,ako želiš doći samo daj."Sam je prekinuo tišinu.Klimnula sam glavom te pogledala u svoj outfit.Nije bio baš nešto.Zapravo nije bio ništa.Poderane kratki šorc i crna,široka,pamučna majica na debele bretele.Sam je ustao te nakon toga pomogao i meni.Nataknula sam plave japanke na noge te smo se uputili prema Samovoj kući.Samova kuća bila je mala,ali imala je tri spavaće sobe,kuhinju,lijepi dnevni boravak i malu kupaonicu.Zataknula sam pranen plave kose iza uha i prije ulaska u kuću otresla pijesak sa svoga tijela.U kući nije bilo nikoga.

"Tek će doći za nekih 2-3 sata."Sam je zatvorio vrata za nama.Krasno sad ću još i morati čekati 2-3 sata dok ne dođu neki njegovi frendovi da tulumarimo.

"Mislim da ću se rađe ići presvući i doći za 2-3 sata."rekla sam tiho i izašla iz Samove male kuće.

3 sata brzo su prošla te je hladni zapadni vjetar puhao.U crnim starkama koračala sam prema Samovoj kući.Crna pletena vesta koja je bila duža od moje bordo haljine,grijala je moje malo tijelo.

The Book Writer ➳ h.s.Where stories live. Discover now