Probudi me glasno upanje o zid.Brzo se ustanem i izađem iz sobe kako bih vidjela šta se događa.
"Nemoj mi reći da si sam svoj majstor." silazim niz uske drvene stepenice.
Tata drži čekić u desnoj ruci te svako malo lupi njime po čavlu kako bi ga zakucao u zid.
"Jesam." odloži čekić na pod i objesi sliku u crnom okviru o čavao.Zajednička slika stajala je na zidu pokraj slike od prije 7 godina kada je obiteljski ručak zadnji put bio u našoj kući.
"Lijepa je." nasmijem se i pogledam u Harryja koji gleda u mene,a ne u kameru.
"Stvarno je zaljubljen u tebe." tata prokomentira te se ja odmaknem od slike.
"Rekla je da je ovo za tebe." izvadi veliki okvir slike i pruži mi ga.U njemu su bile crno-bijele slike mene i Harryja dok tiho pričomo,smijemo se,a i gdje se ljubimo.Naravno da je umetnula sliku gdje smo Harry,Teddy i ja zajedno te je ona bila u sredini kolaža slike.
Ostala sam bez riječi. Naši pogledi na svakoj slici su bili puni ljubavi i na svakoj se slici mogla osjetiti prisutnost strasti.
"Zahvali joj ako ju vidiš." kimne glavom te se ponovno popnem na kat kako bi se odjenula za školu.
Stavim sliku na komodu ispred knjiga kako bi popunila prazan prostor.
Odjenem one traperice koje mi je Harry kupio i široku,crvenu,kariranu košulju.Obujem Timberland čizme,odjenem jaknu,uzmem torbu i nakon što operem zube krenem prema školi.
Snijeg na ulicama se polako topio te je to bio znak da će uskoro zapasti novi što me je veselilo jer sam mrzila ovakav snijeg pun prljavštine i kamenčića.
"Jutro." prislonim mobitel na uho dok sam čekala da se upali zeleno svjetlo na semaforu kako bih moga prijeći cestu.
"I tebi ljubavi." zacrvenim se.
"Jesam te probudila?"
"Ne,na poslu sam već."
"O jadničak moj,iskorištavaju te ko magarca."nasmije se.
" Ne žalim se.Možda čak kupim novi autu. "
"Nemoj me zezat.Što nedostaje ovom?" uđem u onaj mali kafić te stanem u red kako bi kupila mali krosant od čokolade.
"Ništa, ali želim novi." prokrenem očima. Zamolim kroasant te mi ga starija žena pruži u bež papirnatoj vrećici i naplati.
"Imam pitanje za tebe." iznenadim se kako je zapravo ugodno i toplo u kafiću kad izađem van te poželim ponovno ući u njega da se ugrijem.
"Reci."
"Znaš...ima jedan dečko u školi i pozvao me na neki šugavi školski ples..."
"Je li ti to mene pitaš za dozvolu?"
"Aha." pomaknem se u stranu kad vidim da čovjek šeta malog psa.
"Hes, nisam taj tip dečka."
"Znači...?"
"Idi!" nasmijemo se te nastavimo pričati još nekoliko minuta te ja prekinem kad vidim Gemmu kako mi ide u susret.
"Barbara dolazi danas." sretno usklikne.
"Koja Barbara?"
"Zar ne znaš?Harry ti ništa ne govori?"
"Dosta je tajnovit."
"Naša starija sestra."
"Aha!Nije mi ništa rekao."povuče me za ruku.
" Uopće ne sumnjam."nasmijemo se i uđemo u školu,a onda svaka otiđe na svoju stranu kako bi ostavila stvari u ormariću.
YOU ARE READING
The Book Writer ➳ h.s.
FanfictionMore happy love!More happy, happy love! John Keats Najbolje dostignuće: #1 u fanfiction