3.6. -Lunch-

2K 133 7
                                    

Četiri dana nakon velikog skandala dobila sam drugu mjesečnicu u životu.Prekrasno.

Imala sam osjećaj kao da umirem,bacala sam se po krevetu,kotrljala kao kamen i jela više nego trudnica.

Bolovi u trbuhu bi prekinuli moje svakodnevne aktivnosti,ali najviše su voljeli dolaziti u posjetu negdje oko 2-3 ujutro dok spavam.Zbog toga sam naravno bila iscrpljena i umorna.

Uzmem bocu vode iz hladnjaka i stavim tabletu protiv bolova u usta,zalijem ju vodom i progutam.

Dobra stvar je ta što je nedjelja, što mogu ostati doma i ležati na kauču,gledati televiziju ili biti na mobitelu.

Legnem na kauč i sklupčam se tako da mi koljena dotiču prsa.Pokrijem se bež dekom i upalim TV.

"Harry je došao!" tata vikne sa kata te se ja bosa dogegam do vrata kako bi ih otključala.

"Hej." otvorim vrata te se brzo okrenem i vratim natrag na kauč.

"Što ti je?" popravi kaput i sjedne pokraj mene.

"Dobila sam." tiho kaže.

"Što?"

"Vozačku. Što misliš što sam dobila?" nasmije se i primi ruku u moju.

"Mogu ti kako pomoći?" odmahnem glavom te se on ustane kad čuje korake niz drvene stepenice.

"Dobro jutro." Harry i tata se pozdrave.

"Nisam te očekivao ovako rano."

"Došao sam pomoći." i onda se sjetim da je danas ručak na koji je Harry pozvan + cijela obitelj.

Svake godine je sve više članova, stavljamo više tanjura na stolove koje spojimo kako bi svi mogli jesti,a onda počinje potraga za stolicama jer ih je uvijek premalo.

"Harry je odličan kuhar."

"Stvarno?"

"Ako tako ona kaže..." Harry pogleda u mene.

"Odmaraj se." tiho kaže nakon što tata ode u kuhinju.Oboje se stresemo kad čujemo razbijanje čaše.

"Dobro sam!" tata vikne.Uspravim se i pogledam u najsavršenije biće na svijetu.Kako je bio fokusiran na vijesti na televiziji,a ujedno i na mene.Skine kaput i prebaci ga preko naslonjača kauča.

"Nova košulja?" pogleda u bijelu košulju na crne okomite crte.

"Da.Kupljeno za ovu posebnu prigodu." nasmije se i popravi potfrkane rukave.Namigne mi te otiđe u kuhinju.

"Probaj ovo!" Harry oprezno dohoda do mene te pažljivo nosi ispred sebe žlicu.Sjednem i otvorim usta.

"Jako fino." obložem usnice.

"Hvala.Dylan ti kaže da se ideš odjenuti i da neka Karmen dolazi za 10 minuta.'

" Teta Karmen?"

"Ne znam." nasmijem se kad ga ugledam sa pregačom zavezanom oko struka.

"Imam nešto za tebe dobro da si me podsjetila." pruži mi žlicu i otiđe van,a onda se vrati sa velikom papirnatom vrećicom.

"Nisam mogao odoljeti." pruži mi vrečicu.

"Nisi mi valjda opet kupio nešto?"slegne ramenima i nasmije se kao dijete.

" Poludit ću. "prokrenem očima te ga zaobiđem kako bi otišla u sobu se odjenuti.

Spustim vrečicu na krevet i otvorim ormar kako bih odlučila šta ću odjenuti.Na veliku žalost roza košulja i Harryjev šal nisu pasali zajedno te sam odustala od košulje.

The Book Writer ➳ h.s.Where stories live. Discover now