7.9. -The things we lost in fire-

1.4K 112 27
                                    

Ulazim u onu ogromnu kući u kojoj smo do maloprije skupa živjeli. Sve je mirisalo na nju u ovome trenutku bez obzira što ona nije bila tu četiri jebena mjeseca.

Zatvorim vrata i sjednem na stepenice.Nisam mogao shvatiti njezin postupak.Dođe i plati mi jamčevinu,a potom otiđe sa drugim muškarcem.

Nikad ju nisam vidio u takvoj haljini,tako iscrpljenu i umornu,ali je svejedno izgledala bolje neko ikad prije.Bolje nego Kate Moss u mlađim danima.

Mislio sam da će mi se baciti pod noge čim me vidi.Umjesto toga ona je elegantno otišla,a da se nije ni okrenula.

Ustanem i skinem sve sa sebe.Ostavim robu da leži na podu te uđem u dnevni boravak.Legnem na kauč te upalim televizor dok pokušavam barem malo zaboraviti na nju.

Listao sam kanale,ali nisam našao ništa zanimljivo iako su vrlo dobri filmovi igrali.Nije bilo nicega što bi mi pomoglo da se opustim.Ugasnim televizor nakon pola sata i zabuljim se u zid sa knjigama.Nedostajalo je još 20 knjiga da popunimo cijeli zid do kraja.Njezine knjige i dalje stoje,izmiješane s mojima,na istome mjestu,poslagale abecednim redom.

Izvadim knjigu koju je napisala i pročitam posvetu.Nasmijem se i zaklopim ju.Prijeđem prstima preko naslovnice,a onda bacim knjigu u suprotni zid tako da se stranice raspadnu.Uzimam još nekoliko knjiga i bacam jedni za drugom dok gledam kako listovi lete na sve strane.Neke strgam,a neke tanke presavijem ili im istrgnem listove.Otvorim staklena vrata i pobacam knjige na malu hrpu.Iz ormarića izvadim bocu votke i prolijem dvije trećine preko hrpe knjiga,a potom bacim upaljenu šibicu na njih.

Gledao sam dok su gorile.Dok ih je plamen gutao i dok su polako nestajale priče koje su pisane godinama.Nestajala su slova,riječi i rečenice.

Nagnem bocu i ispijem nekoliko gutljaja,a potom ju odložim i vratim se u kuću kako bih zapalio i ostale knjige.Skupim ih sa poda i ono malo sto ih je ostako na policama te ih pobacam u plamen koji je postajao sve veći.

Više nisam bacao samo knjige u vatru,bacao sam sve što mi je palo pod ruku.Stavim stolicu na terasu i gledam u plamen koji je gutao namještaj i stvari iz kuće u kojoj je prije samo nekoliko mjeseci prebivala ona.

Radio sam budalu od sebe.Radio sam gluposti zbog toga što nije bila pokraj mene.Ali to sam i zaslužio.Zaslužio sam završiti u zatvoru i zaslužio sam tamo ostati do kraja svog života, a ne joj dozvoliti da plati jamčevinu i izvuče me iz van nakon svega što sam joj rekao i nakon što sam ju napustio.

Ispijem ono malo alkohola što je ostalo u boci,a kad ju ispraznim bacim ju o pod te se ona razbije.

Ne znam ni zašto sam se zaljubio u nju.Zašto sam ju nagovorio da se zaljubi u mene?

Prvi puta kada sam ju ugledao bio sam očarana njezinim izgledom,ali kasnije mi to više nije značilo. Bila je lijepa,ali ne poput onih cura iz časopisa. Bila je lijepa zbog načina na koji je razmišljala i načina gledanja na svijet.Bila je lijepa dok je pričala o stvarima koje voli i oči su joj u tom trenutku zasjale na neopisiv način.Bila je lijepa duboko u njezinoj čistoj duši.I sad je lijepa.

Ljubomora se stvorila u mome tijelu.Nisam žalio da ju netko drugi dira i da me pokušava zamijeniti sa nekim drugim.Ali sam sam kriv za sve što mi se sada događa.Njezina je dobra volja bila ta što mi je platila jamčevinu.Nije trebala.

Nepomično sam sjedio dok sve nije izgorilo i dok na tom mjestu nije ostala samo žaravica.

Ustanem i prođem rukom kroz kosu.Bila je masna te sam ju morao oprati.Ali nisam ni izgledao nešto naročito zbog brade koja mi je izrasla u ovih nekoliko dana.

Ali i u ovih četiri mjeseca nisam držao do sebe.Nisam se imao za koga uljepšavati i nije me nitko nateravao da se obrijem jer nikomu nije smetala brada.Nije bilo nje.

Hester's P.O.V.

Colin je insistirao da idemo kod mene iako sam ga ja htjela ostaviti kod kuće da se može raspakirati. Unese mi kofer u kuću dok ja sa stepenica zaključavam auto.

"Prekrasno si odjenuta."mama se nasloni na zid dok me promatra u onoj haljini.

"Moram biti.Muškarci više ne žele bilo kakve kurve."čujem Colina kako se smije iako je bio na vrhu stepenica.Njegov smijeh je bio poseban.Istinski.

"Prekrasno ponašanje."zaobiđem ju.

"Nasljeđeno od tebe."kažem dok se penjem stepenicama.

"Hester,zašto i tako hladna prema mani?"zastanem.Okrenem se prema njoj bez ikakvoga osjećaja na licu.

"Očekuješ da budem najbolja frendica sa tobom nakon svega što si učinila? Prevarila si tatu i bez ikakvoga srama si se vratila. Nijedan put nisi podržala moju vezu s Harryjeva, a kasnije i zaruke.Umalo sam umrla zbog tebe i tvog nepoštovanja prema njemu.Da njega nema,više ne bi imala niti jedno dijete.Jedno si izgubila i mogla bi barem malo pokazati poštovanja prema meni i prema mojim odlukama."ostala je bez teksta.Čujem kako doziva moje ime dok se penjem stepenicama,ali uđem u sobu i izujem štikle.Stavim ih na stol i okrenem se leđima prema Colinu,kako bi mi otkopčao haljinu.

Otvorim ormar i objesim haljinu na vješalicu,a potom se sagnem i izvadim rizle iz kutije,filtere i vrećicu trave.

"Sad?"kimnem glavom.Izvadim Harryjevu majicu iz ormara i navučem ju preko sebe.Nedostajao mi je njegov miris.Nedostajao mi je on.

Upalim nekoliko svijeća kako bi ubila smrad u sobi,a onda zaključam vrata i sjednem u turski sjed nasuprot Colina.

Izuje se i skine hlače,koje prebaci preko stolice.Smota svakomu jednu,a nakon što popušimo legnemo jedan pored drugoga.

Srce mu je brzo kucalo dok sam ležala na njegovim prsima.Moje suze su natapale njegovu košulju.Brzo je zaspao,ali je prije prstima prelazio preko mojih leđa i motao moju kosu oko njegovog prsta.

Njegov miris mi je ulazio u nosnice iako je soba bila prepuna mirisa.Samo njegov je dominirao.Samo njegov mi je jedino i trebao trebao.

Ali ja nisam ta koja ću ga moliti da mi se vrati.Ja nisam ta koja ću mu pasti pod noge i ljubit ih.Nisam ta koja će mu dotrčati u zagrljaj sljedeći puta kada ga vidim.

Postavite mi pitanja ako imate u vezi bilo čega.Nemojte se bojati otvoriti moj boxu i pitati neke bezvezne stvari.Ne grizem ☺

The Book Writer ➳ h.s.Where stories live. Discover now