Harry već leži u novom krevetu te se valja po njemu poput nekog derišta.
Bacio je sve što je imao na sebi na pod osim bokserica te mu to ni najmanje nije smetalo.
Sagnem se i pokupim sve odjeću sa poda.Stavim ju na rub novog kreveta te ju onda slažem.
Sako sam stavila na vješalica te se namučila dok sam vješalicu objesila za metalnu šipku.Traperice sam uredno složila i stavila ih u ormar,a košulju sam stavila u košaru za pranje koja je ponovno puna.Zar on ne pere odjeću?
Natrpam parilicu crnom odjećom te dodam prašak i omekšivač.Bilo je kasno da sad uključim preilicu pa sam odučila da ću ju uključiti ujutro.
Vratim se natrag u sobu i promatram Harryja koji se veseli zbog toga što ima novi krevet.
"Zar si toliko sretan?"pitam ga dok skidam štikle.Momentalnlo
olakšanje." Da."nasmije se te pogleda u mene.Odmjeri me i oblže usnice.
"Zašto me tako gledaš?" pitam ga.Ne miče pogled sa mene,samo sjdne i nastavi zuriti u mene.
"Prestani."kut usana mu se raširi u osmijeh.
" Odmah."odmahne glavom te ja iznervirao puhnem.
"Jadna tvoja žena koja morati sa tobom izlazit na kraj."
"Jadna ti."zaledim se.
" Molim te."prokrenem očima i izvadim mobitel iz pismo torbice.
"Ništa ti ne bi falilo.Imala bi odličnog muža i puno djece i bilo bi nam odlično. Kupili bi kuću ili veći stan kad ovaj postane premali."
"Morat ćeš cekat još dobre 3 godine da ti se ta želja ostvari." bacim mobitel na krevet.
"Možemo imat izvanbračnu djecu,a onda se vjenčati."izvadim dvije majice iz ormara,jednu bacim njemu u lice,a drugu držim u rukama.
" Skupa smo dva tjedna."stavim ruku na kuk.
"Pa?Zar je zabranjeno razmišljati o budućnosti?"baci majicu u stranu.
" Nije,ali zašto bi ju zamišljao sa mnom?"otkotrlja se do mene.
"Volim li ikog drugog?"
"Mamu,sestre..."počnem nabrajat.
"Ne njih." primi moju ruku u te me privuče sebi.
"A zašto želim imat djecu s tobom,zašto uopće razmišljam o tome?Zato što bi bila najbolje mama na svijetu.Uvijek bi voljela svoju djecu podjednako,ma da ih imamo 26 svu bi jednako voljela.I kad bi bila trudna nosio bi ti doručak u krevet i dok bi ti spavala pričao mi sa našim bebačem i mazio bih ti trbuh u svakom trenutku kad mi se ukaže prilika i ljubio bih ti trbuh i pomogao oko odabira imena i ja bi bio taj koji bi se ustajao noću kad bi dijete plakalo da se možeš naspavati.Svaki dan bi ti govorio da te volim,mislim govorim i ovako.I kad bi došlo vrijem da rodiš,držao bi te za ruku cijelo vrijeme,bodrio i voli još više jer kad vidim kroz šta bi prolazila za mene,za nas,zaljubio bih se još više u tebe.Eto zašto." ostala sam bez teksta.Izbaci me iz takta sa njegovim dugim govorima o nama,našoj budućnosti,svemu.
"A što ako ne bi mogli imati djece?"
"Opet bih te volio više od svih ljudi koje poznaješ,a i možemo posvojiti dijete."nasmijem se te ga poljubim u čelo.
" Volim te."prošapće u moja prsa te me čvrsto zagrli oko mog struka.Prilazim prstima kroz njegovu gustu smeđu kosu te se igram kovrčava.
Pogleda u mene te se nasmije,a onda otkopčava patentni zatvarač na mojoj suknji na lijevoj strani te ona sklizne niz moje noge do poda.
YOU ARE READING
The Book Writer ➳ h.s.
FanfictionMore happy love!More happy, happy love! John Keats Najbolje dostignuće: #1 u fanfiction