1.7. -Aliens-

2.5K 151 23
                                    

Dok sam stajala na hladnom zraku i dok su moje noge klecale zbog hladnoće moje srce je udaralo sve brže i brže i sve luđe i luđe samo zbog malih stvari koje je Harry učinio.

I mogu jedino reći da sam se zaljubljivala u Harryja sve više i više.Sve dublje i dublje.Sve brže i brže.

Harry je bio tip dečka kakva svaka cura može poželjeti.Bio je pristojan i brižan.Uvijek je tu za tebe i dijeli ljubav sa svima.

Ne znam koliko se trudi da me impresionira malim sitnicama koje radi za mene i ne znam radi li sve te sitnice namjerno ili potpuno spontano kao da je zaboravio što sam mu rekla,ali bilo kako bilo vukao me sebi sve bliže.

Nisam namjeravala se zaljubiti u dečka starijeg od mene 6 godina,koji čita moju knjigu i koji ima mali milion tetovaža.

U prvom redu tati se to nimalo ne dopada.

Ne razumijem kako još nismo imali razgovor o Harryju i meni iako se on i ja poznajemo dosta dugo.

U drugom redu meni se to ne sviđa.Nikad nisam mislila da su ljudi ,oji imaju toliku razliku izmedu godina,suđeni jedni drugima.Nikad nisam mislia da ljudi sa tetovažama trebaju biti sa nekim tko je potpuno čist.Ali suprotnosti se privlače, zar ne?

Bila sam 11% zaljubljena u Harryja.

Znam da izražavanje ljubavi u postotcima zvuči glupo,ali tako je najbolje.Ja sam se zaljubljivala u detalje,a on mi ih je davao.

Ti detalji moraju biti maleni i jedva vidljivi te spontani.Ništa skupo i dragocjeno.

Harry izlazi iz auta i gura me tako da ga može zatvoriti i zaključati,ali čim ga zaključa privuče me natrag sebi i ostavi još jedan poljubac na mojim usnama.

"Zavodniče!" neka djeca se deru i fučkaju dok se ljubimo na parkiralištu što je meni znak da se odvojim od njega.

Gledam ga neko vrijeme,a onda kad najmanje obraća pozornost na mene pobjegnem u zgradu i trčim po stepenicama.

Iza mene je i ne može me dostići na što se ja smijem i nastavljam trčati.

"Izgubio si." zadihtano se narugam.

"Zavodnici ne jure cure." prokrenem očima i skočim mu na leđa dok otključava vrata.

"Mali majmune." otvara vrata i unosi me u stan na njegovim leđima.Zatvori vrata nogom i nosi me u kuhinju gdje me spusti na kuhinjski stol.

"Hvala." okrene se i ne dopušta mi da siđem sa stola.Razdvoji moja koljena i stane između mojih nogu.

"Tako si niska."zataknem pramen svoje kose iza uha i čim sam spustila ruku Harry ju je primio.

" I imaš male ruke."stavi moj dlan na njegov tako da se vidi razlika u mojoj veličini dlanova i njegovoj.

Nasmijem se i maknem ruku sa njegove.Stavim ruku na njegova prsa u namjeri da ga odgurnem,ali se smije koliko sam zapravo slaba.Toliko slaba da ne mogu ni njega odgurnuti.

Primi moj struk jednom rukom,a drugu zavuče ispod mog bedra.

"Škakljš me." prošaptala sam i približila sam mu se još bliže.

"Omotaj noge oko mene." nakrivim glavu.Kimne glavom i ja ga preko volje poslušam i zamotam noge oko njegovog struka te sam još bliže njemu.

Odjednom me podigne i u strahu se uhvatim za njegova ramena.

"Nećeš pasti. " prošapće u moj vrat i sjedne na bijeli kauč.Spusti me na leđa i legne preko mene tako da mu je glava naslonjena na moje grudi.Svako malo se promeškolji i pomakne nos tako ga ih dotakne.

The Book Writer ➳ h.s.Where stories live. Discover now