6.9. -Sold-

1.4K 108 13
                                    

Poprimali smo zbunjujuće poglede dok smo tako ušminkani sjedili u McDonald'su.

Hester je prije nešto manje od godine dana počela jesti meso,što je zapravo vrlo fascinantno.

Moja mama je čekala ispred kuće u predgrađu.Pogledala je na sat čim je ugledala moj auto kako ulazi u dvorište.

"O Harry."Hes stisne moju ruku prije nego što smo izašli iz auto.Podigla je naočale kako bi bolje promotrila kuću.

"Nevjerojatno."prošapće tiho i spusti naočale.

Kuća je stvarno bila prekrasna.Nije bila niti mala,a opet niti velika.Baš taman.Obojena u neku bijelo-bež boju bila je savršen kontrast sa zelenim drvećima iza i oko nje.

Iz krova su virila dva manja prozora sa prednje strane i jedan ogroman između tih dva.To su zapravo više bila vrata jer se moglo izaći na poveći balkon koji su držali 4 stupa koji su zapravo držali balkona,a ujedno radili i nadstrešnicu kako ne bi potisnut otvarajući vrata.

To su zapravo više bila vrata jer se moglo izaći na poveći balkon koji su držali 4 stupa koji su zapravo držali balkona,a ujedno radili i nadstrešnicu kako ne bi potisnut otvarajući vrata

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Tim."

"Harry."rukujemo se nakon što izađemo iz auta.

"Moja zaručnica,Hester."i oni se rukuju dok ga promatram kako odmjerava njezino tijelo.

"Jeste li spremni za obilazak?"pogledamo se međusobno.

"Naravno."Hes kaže dok smo se još uvijek gledali,a onda primim njezinu ruku dok se penjemo malim stepenicama kako bi ušli u kuću.

"Dobrodošli."kaže nam te mi stanemo u malom hodniku.Mama stane pored mene i zamišljeno gleda u strop.

"Kuća je izgrađena prije dvije godine ako vas to zanima.Važnije sobe su u prizemlju,a spavaće sobe u na katu kao i kupaonica.Postoje tri sobe:glavna koja je ujedno i najveća,predviđena da bude vaša i dvije manje za djecu ako ih planirate imati."kimnem glavom i nasmijem se na samu pomisao kako će djeca trčati po kući za nekoliko godina.

"Imate tavan što je zapravo vrlo korisna stvar.Možete ga pretvoriti u igraonicu ili u još jednu ili dvije spavaće sobe ili što god želite.Podrum je zapravo vrlo malen,jedna prostorija od 24 kvadrata."ne znam što je malo u 24 kvadrata?Iskreno kuća je po ovome što za sad vidim je savršena. Ubio bi za nju.

"Kuhinja i blagovaonica su spojene,ali postoje klizna vrata kojima ih možete pregraditi.Kuhinja je već namještena kao i obje kupaonice zato je kuća malo skuplja."hodnik je išao u dva smjera:ravno od vratiju i desno i imao je stepenice koje su išle na kat.On je krenuo ravno te smo mi pošli za njim.

Kuhinja je bila dovoljno velika za naše potrebe.Bila je bijela što je bilo dobro i imala je veliki prozor iznad sudopera. Kao i lampu koja je visila.

Išla je u oblik slova U.Pečnica i štednjak su bili na lijevoj strani sudoper i ormarići u sredini,a radna ploha,što je ujedno bila i neki pult,na desnoj.

The Book Writer ➳ h.s.Where stories live. Discover now