Držala me za ruku dok sam tetovirao morsku sirenu na podlaktici.
Bilo joj je dosadno samo sjedeći na neudobnoj stolici držeći moju znojnu ruku.
Imali smo toliko toga za reći jedno drugome, ali jednostavno nismo mogli o tim stvarima ispred tattoo majstora.
"Zaručeni ste?" odjednom pita.
"Da." Hes se blago nasmije.
"Koliko dugo?"
"Dva tjedna." tattoo majstor kimne glavom i pogleda u moju buduću ženu.
"Želite vi nešto?" pita dok baca crne rukavice u smeće nakon što je bio gotov sa mnom.
"Ne hvala,jedna je dovoljna." oboje pogledamo u zajedničke tetovaže.
"Kako želite."mislim da se bojala igle i boli koju joj ta igla nanosi.Iako je pretrpila puno veću bol od uboda igle nekako se vidjelo ma njoj da ju je strah te male tanke stvarčice.
Zatakne pramen kratke kose iza uha i ruke stavi u stražnje džepove svojih tamnih uskih traperica.
Zahvalim se kad platim.Prebacim ruku preko njezinog ramene i privučem ju bliže sebi.
" Istetovirao sam naše dijete." poljubim tjeme njezine kose i dopustim samom sebi da mirišim njezinu kosu na nekoliko sekundi.
Zjevne i zamnjacka nakon što zatvori usta.
"Umorna si?"
"Malo." prođem prstima kroz njezinu kosu i razbarušim ju,kao da se godinama nije češljala.
"Nemoj."sasvim tiho kaže i makne moju ruku sa njezine kose.Jedva se gegala po asfaltu iako auto nije bio udaljen svega minutu hoda.
Otvori stražnja vrata te legne.Približi koljena bliže prsima i okrene se leđima tako da ih mogu vidjeti dok se vozim u retrovizor.
" Laku noć. "potapšam ju po stražnjici prije nego što krenem.
Ujutro me probudio miris jaja i pečene slanine.Protrljam oči i zjevnem.Prijeđem rukom preko strane na kojoj je spavala.Poplun je još bio topao.
Ustanem i zavežem kosu u punđu kako mi ne bi smetala dok perem zube.
Micala je kukove uz zvuk glazbe,koja je tiho svirala na mobitelu.
" Jutro."priđem joj s leđa i stavim ruke tako da je ona između njih.Naslonim glavu na njezino rame te promatram kako peče slaninu.
"Mogla si ispeć samo jaja." poljubim njezin desni obraz i prođem rukom preko njezina trbuha dok se odmičem do nje.
Jedina stvar koja me navela da se vratim je sljedeća pjesma koja je zasvirala.Snap Out Of It
"Pleši sa mnom!" povukao sam ju te se ona spotsknula preko svojih nogu.
"Izgorijet će mi jaja,pusti me."
"Neće izgorit!" prokrene očima,no ubrzo se prepusti ritmu pjesme.
Tiho sam pjevao jer je bilo rano jutro.Plesala je sa velikim osmijehom na licu.Micala je kukove kao da pokušava nekog zavest.
Vrati se pripremanju doručka te izvadi dva tanjura i na jedan stavi dva jaja ispeačena na oko,a na drugi jedno jaje.
Otvori hladnjak i izvadi jednu svježu zelenu papriku te ju očisti, a potom nareže na trakive i prije nego što stavi to u tanjur opere ih pod vodom.
Ulije mlijeko u dvije šalice i izvadi slaninu na poseban tanjur.Ubaci kruh u toster,a tanjure stavi na stol i vilicu pored svakog.
Promatrao sam ju kako se gibala bosa po parketu i vješto obavljala nekoliko stavi u istom trenu.
ČTEŠ
The Book Writer ➳ h.s.
FanfikceMore happy love!More happy, happy love! John Keats Najbolje dostignuće: #1 u fanfiction