1.3. -4%-

2.9K 157 9
                                    

Na kraju njegovo veliko iznenađenje je bio shopping.

Ako me ubuduće misli voditi po shoppinga centrima i trošiti svoj novac na mene bolje da pronađe neko curu koja to želi.

"Što ti je?Sva si pokisla." prebaci ruku preko mog ramene i privuče me sebi dok hodamo i ljudi gledaju u nas.

"Ništa." slažem.

"Poznajem te jako dobro da znam da lažeš."

"Poznaješ me manje od 3 tjedna." kažem te se namrgodi.

"Whatever." poljubi me u sljepoočnicu i odluči mi kupiti outfit koji mi uopće ne stoji onako dobro kako on kaže.

Ujedno je to i najskuplji outfit kojeg imam.

"I kad ćemu ići na plažu,nosit ćeš tu treger suknju i ispod badić i svi će biti ljubomorni na mene je si moja i na tebe jer si tako prekrasna."njegova?Nisi me još pitao ni za vezu.

"A kada ti to planiraš ići na plažu sa mnom?"

"Recimo samo da idemo na 10 dana na krstarenje sa mojom obitelji." raširiom oči u nevjerici.

"Što?"

"Idemo svake godine u ovo doba,samo što nikada nikog nisam poveo jer bi išla mama sa nama,ali ne može jer radi."

"Čekaj,pozivaš me na krstarenje s tobom i tvojom obitelji."

"Da."

"Nisi normalan." zagrlim ga najčvršće što mogu i šapcem mu tiho hvala ti već po ne znam koji put,ali ne mogu mu reći kako sam zahvalna što uopće idem sa njim na krstarenje.

"Ukratko.Krećemo u 12.10. u 7 ujutro,a u subotu navečer dolazi kod mene prespavati tako da ne gubimo vrijeme dok još moram ići po tebe jer znaš i sam na kojem kraju grada živiš,a jahta je na drugom. Prvi dan idmo do Lisabona,prenočimo tamo i drugi dan idemo u Barcelonu.Tamo smo dva dana jer imamo neke rođake tamo.Četvrti dan se ide u Rim u kojem prenočimo te se uputimo prema Siciliji,koju zaobilazilo jedino ako idem kupit travu da se napušimo dok putujemo.Peti dan se ide u Veneciju te ostanemo tamo dok ja ne obavim shopping u Calvinu Kleinu te idemo u Dubrovnik i tamo smo jedan dan.Sedmi dan idemo prema Grčkoj te stižemo osmi dan i ostajemo u Ateni dok razgledamo i sve to i odemo na Kretu i prenoćimo te po povratku stajemo u Tunis." kaže mi cjelokupni plan krstarenja i ja ne vjerujem da ću ići na sva mjesta koja sam htjela vidjeti.

"Harry,to je prilika života,ali..."

"Nema ali.Nije me briga hoće li te Dylan pustiti ili neće-" stane i stavi ruke na moje obraze."-ako neće otet ću te i neće znati gdje smo."

"To je tako skupo putovanje."

"Gledaj,ako ćemo se ikad vjenčati ti ćeš se brinuti o djeci,a ja o financijama i mjestima gdje ćemo ići."

"Što ako nećemo imati djece?"

"Hoćemo,ova sperma može učinit što god ja želim." napravim gadljivu facu.

"A što ako budu ružna?"

"Ubit ćemo ih i pokušat ponovno."nasmije se.

" Uglavnom...Ne želim da se brineš o novcu i stvarima koje trošim na tebe.Ako ja želim potrošiti cijelu svoju plaću na dva para cipela potrošiti ću ju.Ili ako ju trebam potrošiti na novi namještaj ili odjeću ili bilo šta drugo."prokrenem očima.

"Ali ne želim da trošiš svoj novac na mene.Harry,ne družim se sa tobom jer nosiš Calvin Klein bokserice i što kupuješ skupocjene stvari."

"Znači družiš se sa mnom? Nisi zaljubljena u mene?"

The Book Writer ➳ h.s.Where stories live. Discover now