Pročitajte na kraju molim vas .
Hodala sam sporo i u tišini uz Tobyja u plavoj haljini i malim crnim štiklama koje sam posudila od Jocelyn. Imala sam kaput i Harryjev šal koji je upotpunio outfit.
Toby je imao bijelu košulju i crni sako uparen sa novim tamnim trapericama i Tommy Hilfiger tenisicama.
Spustimo se u dvoranu gdje se,inače održavao tjelesni i koja je smrdljela po znoju,a sada ples.
Bilo je prekrasno.Plavi ugođaj sam malim bijelim detaljima.Sa stropa su visjele velike pahuljice izrezane ih bijelog kartona posipane na nekim mjestima srebrnim gliterom koji se svjetlucao pod svijetlom reflektora plave boje.
Stolovi su bili postavljeni uz rub tako da bi ljudi mogli plesati te ja i Toby zauzmemo naše mjesto za stolom sa Gemmom i Fredom te jednom curom Glorijom i njezinim dečkom Marcom.
Toby svakom utoći soka od naranče,a onda potajno izvadi malu bočicu iz unutrašnjeg džepa sakoa.
Ulije sadržaj u moju čašu,a potom u svoju.
"Živjeli." spremi bočicu natrag.
"Šta je to?" pitam ga.
"Vodka.Nemoj mi reći da ne piješ."
"Ne,ne,pijem.Samo ne ovako." ispijem gutljaj.
"Nego kako?"
"Šampanjac i crno vino većinom."profesorica Austen prođe pokraj dva stola udaljena od našeg.
Skinem kaput i izvadim kutiju Black Devil cigareta iz džepa i odložim ih na stol.Još uvijke tražim one prave za sebe i nikako da ih nađem.
Jocelyn sjedne za stol pored našeg te se stolcem okrene prema nama.
" Zar pušiš?"malko ustane i dohvati moje cigarete,a onda izvadi jednu i spremi ju u malu torbicu koju je imala sa sobom.
"Da.Morat ću ići kupiti nove večeras." Gemma također uzme jednu,no prije nego što ju spremi ogleda se oko sebe kako bi vidjela gdje joj je mama.
"Stvarno pušiš?" Toby se priključi našem malom razgovoru.
"Da,najozbiljnije." Glorija me gledala nekim čudnim pogledom,dok je Fred bio totalno fokusiran na mobitel.
"Kad krećemo kod Erica?"
"Kojeg Erica?" zataknem pramen plave kose iza svog uha te shvatim kako je uistinu moja kosa dugačka te trebam ići na šišanje.
"Imamo jednog jedinog Erica u školi." Toby stavi desnu ruku na naslonjač moje stolice i približi mi se još više.Slegnem ramenima i brzo zatvorim oči kad bijelo svijetlo prođe preko našeg stola.
"Zašto idete dok Erica?"primim Harryjev lančić u svoju ruku te se počnem igrati njime.
"Priprema party."
"Ti ideš?" Gemma kimne glavom,a onda pogledam u Jocelyn koja također kimne glavom samo puno više puta.
"Ali prvo moramo ići nešto pojest jer nisam jela ništa od doručka."
"Prošlo je pola 11,a ti si imala samo jedan obrok?"
"Naviknula se na to.Ne bi bila tako mršava da jede svaki dan." Gemma se ubaci te pomalo ljubomorno kaže.Nisam mogla shvatiti je li je to bio kompliment ili je samo željela istaknuti da premalo jedem.
"Hranim se dimom cigareta." Toby se nasmije te ustane sa stolice.
"Mogu li zamoliti za ples?" pruži ruku prema meni.
YOU ARE READING
The Book Writer ➳ h.s.
FanfictionMore happy love!More happy, happy love! John Keats Najbolje dostignuće: #1 u fanfiction