"Jutro." javim se dok hodam prema školi.
"Dobro jutro."duboki,promukli glas mi je zaželio dobro jutro i ja se naježim zbog hrapavosti u njegovom glasu.
" Jesam li te probudila?"zastenje.
"Ne." slaže.Nasmijem se i čujem kako se rasteže i baca jastuk na pod.
"Jesi li odlučila kako će ti se jednorog zvati?"
"Jesam!"povučem i stanem.
" Hesrry."odlučim spojiti moje i njegovo ime u jedno.
"Jesi ti to napravila naše ship name."
"Možda?" nasmije se.
"Znači shipaš nas?" kimenm glavom.
"Je li kimaš glavom?" nasmijem se.
"Moram ići,ali nazvat ću te kad mi završi škola."
"Želiš da te pokupim?"
"Možemo se vidjeti kasnije jer poslije škole idem kod mame u galeriju." uistinu sam htjela da dođe odmah nakon škole po mene.Htjela sam provesti više vremena sa njim,upoznati ga.
"Kakvu galeriju?"
"Sa slikama."
"Aha.Nazovi me kad završiš." pozdravimo se i ja pogledam lijevo pa desno ide li auto,prijeđem cestu i ulazim u onu ustanovu zvanu škola u kojoj se djeca ne vole.
Uvijek sam mislila da će srednja biti bolja nego osnovna,da me ljudi neću maltretirati i izrugivati mi se,ali očito se tradicija nastavlja.Ja sam žrtveno janje,a oni izbacuju svoj bijes na meni.
"Dobar dan." profesorica Austen nas ljubazno pozdravi i uključi projektor.
"Jeste li se naspavali?" većina kaže ne i ona se nasmije.Harry ima isti osmijeh kao i ona.Lijepe bijele zube i bujnu kosu.
Pusti neki novi dokumentarac koji traje pola sata i zadnjih 15 minuta odluči ispitivati.
"Hester."ustanem i odlazim pred ploču i držim ruke sakupljene,prste isprepletene.
" Treba mi tvoja bilježnica."odlazim natrag na svoje mjesto i donosim crnu bilježnicu.Lista i čudi se mojim nacrtima koji i nisu baš Bog zna šta.
"Ideš li na neki tečaj crtanja?"
"Ne."
"Odlično crtaš." pohvali me,ali ja odlučim da se ne zahvalim.Nikad ne govorim previše.
"I zato radiš referat." kaže mi i ja spustim glavu,ali ju odmah podignem.
"Hmmm...Chuck!Radiš sa njom!"
"Šta?" Chuck Ross.Najbogatiji klinac u cijeloj školi.Otac mu je sudac i plaća mu je veća nego da pridajemo cijelu ulicu ne bi mogli pokriti njegovu cijelu plaću.Uključujući i aute.
"Rekla sam svoje." profesorica Austen završi sat i pusti nas ranije pošto je zadnji i nekamo juri.
Izlazim iz škole i zakopčavam jaknu jer je vjetar lud i gledam po parkiralištu je li možda poznati crni auto tu i poznati čupavi dečko u njemu.
Slegnem ramenima i hodam prema izlazu iz škole dok netko ne stane ispred mene i ne dopušta mi da nastavim do mamine galerije.
"Ummm...Hester,zar ne?"
"Da.Kreten,zar ne?" podignem obrve i zaobiđem ga.Nastavljam hodati i on hoda za mnom, a ubrzo me i dostigne pa stane pored mene.
"U vezi tog referata." započne.
ESTÁS LEYENDO
The Book Writer ➳ h.s.
FanficMore happy love!More happy, happy love! John Keats Najbolje dostignuće: #1 u fanfiction