7.0. -List-

1.5K 111 14
                                    

Kad shvatiš da te još samo 30 nastavaka dijeli do kraja knjige i moraš ubrzati radnju

Trebalo je oko mjesec dana da sredimo papire u vezi preseljenja i još mjesec i pol da zapravo uvedemo struju,vodu i plin. Većinu namještaja smo uzeli iz stana jedino ćemo za blagovaonicu morati ići kupiti sve što nam treba.

Pozitivna stvar je bila ta što sam bila na praznicima i mogla sam uređivati kuću dok je on zapravo radio.Da je škola još uvijek trajala,ni sama ne znam koliko bi dugo uređivanje trajalo.

Penjala sam se na ljestve dok sam bojala zid u živu narančastu boju.Pod je bio oblijepljen novinama kako ne bih uništila parket. Harry ja zapravo osmislio izgled blagovaonice. Želio je malo živosti u kući iz jednog jedninog razloga što je sve bijelo.

"Došao sam!"zalupi vratima i uđe u kuhinju dok skida sako.

"Opa.Pa ti si skoro gotova."siđem niz ljestve i odložim kist u kanticu sa bojom.

"Sviđa ti se?"obrišem znojne ruke o treger hlače.

"Da!"

"Mislim,ovo je samo boja.Tvoja ideja još nije zaživila."odloži sako na pult.Sporim korakom je dohodao do mene i nježno primio moje obraze.

"Jesi gladan?"pitam ga prije nego što me poljubi.Promrmlja nešto na mojim ustima i odmakne se od mene.

"Naručila sam kinesku.Nadam se da ti ne smeta."odmahne glavom.Uzme sako sa pulta i popne se stepenicama do spavaće sobe.

Ona je jedina zapravo i bila gotova.Nije imala ničega puno,ali iz prostog razloga što smo namjeravali napraviti veliki ormar.

Bila je bijele boje (naravno),jedino su detalji u njoj bili ili plavi ili sivi.

Zid na kojem je krevet bio naslonjen imao je nacrtanu kartu svijeta.Harry je došao na ideju da ju nacrta i da stavljamo točkice na svaki grad u kojemu smo bili.Trenutno je to bio samo Amsterdam.

Dao si je truda i preko cijelog vikenda je crtao,a onda sa ja uzela kist u ruke i pobojala to kako sam najbolje mogla i znala.Ispalo je poprilično dobro za nekog tko je imao 2.5 iz likovnoj u osnovnoj školi.

Krevet i komodu smo donesli iz stana.Harry ga je prodao za vrlo dobru cijenu tako da smo,zapravo on je otplatio većinu kredita za kuću.

Zvono se oglasi te potrčim prema vratima kako bih ih otvorila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zvono se oglasi te potrčim prema vratima kako bih ih otvorila.Na putu uzimam novčanik sa komode,koju smo također uzeli.

"Tata?"

"Hester!"raširi ruke dok u jednoj drži bocu crnog vina.

"Kako si znao...?"

"Rekla mi je tvoja prijateljica."Gemma. Jedino je Harryjeva obitelj znala gdje se nalazi kuća.Tata nije znao da je Gemma zapravo Harryjeva sestra,što je u ovom trenutku pogoršalo stvar.

Harry se spuštao niz stepenice.Vezao je špagicu na sivoj trenirci,gledajući u Dylana.

"Mislio sam da smo imali dogovor?"Harry prekriži ruke na prsima.

"Tata,trebao si se najaviti.Nismo nikoga htjeli u kući dok nije u potpunosti uređena."

"Uđite."Harry ga pozove i ja se odmaknem.Krenem zatvarati vrata,ali se zaustavim kad ugledam mali Smart.Izađem na dvorište i preuzmem narudžbu.Platim i dam mu napojnicu.

Sjedili su za pultom u tišini.Glasan zvuk je prošao sobom kada je Harry ugledao vrećicu.

Zastanem na nekoliko sekundi i pogledam u njega.

"Nisam ništa jeo."stavim vrećicu pred njega te on uzme bijelu kutiji te ju otvori.Kuhinjom se rasprši ugodan miris.

Harry do sada nije naučio koristiti štapiće tako da je jeo vilicom,no nije se ni trudio naučiti. Nije ga smetalo to što ga ljudi u kineskom restoranu čudno gledaju zbog toga što jede vilicom.

"Želiš li ti nešto?"tata odmahne glavom.Uzmem svoju kutiju i izvadim štapiće.Naslonim se na pećnicu i polako jedem dok ih promatram u tišini.

"Ovo će biti dnevni? "tata pokaže prstom na malu blagavonicu.

"Blagavonica.Dnevni je na drugoj strani."promrmlja sebi nešto u bradu.

"Želiš popiti šta? "

"Vode."odložim kutiju na trenutak i ulijem vodu u dvije čaše te obje stavim ispred njih dvojice.

Nije ostao dugo.Čekao je da pojedemo,a onda sam mu u 5 minuta pokazala kuću.Nije bio nešto posebno oduševljen,ali to je manje važno. Kao da će on živjeti ovdje.

Ispratila sam ga i odmah nakon legla na kauč i upalila televizor.

Dnevni boravak je također bio gotov,jedino taj zid sa knjigama nije bio u dovršen.

Trebalo je postaviti police koje još nisu ni bile gotove,a potom stavit sve knjige na police.Trenutno su bile u podrumu u kartonskim kutijama.

Trenutno su bile u podrumu u kartonskim kutijama

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Harry sjedne pokraj mene i otvori vrećicu čipsa.

"Sad si jeo."

"Pa?"upali televizor i prebaci moje noge preko svojih.Približim mu se te on omota jednu svoju ruku oko mene.

"Jesi razmišljala o vjenčanici?"zataknem kosu iz uha dok gledam u televizor.

"Dogovorila sam se sa tvojom sestrom i tvojom mamom za sljedeći tjedan."

"Jadna ti.Nikad nisam volio ići sa mamom u shopping.Bilo je dosadno."strpa cijenu šaku čipsa u usta.

"Ne znam ni kakvu da tražim. "

"Želiš ju dati šivati? "maknem njegovu ruku sa mog ramena i uzmem papir i kemijsku.Zara je počela cviliti ispred vratiju te sam ju pustila unutra.

"Ne.To je preskupo."

"Pa što onda? "sjela sam na pod.

"Zato što bi samo šivanje bilo skuplje,nego cijelo vjenčanje."

"Dat ću je šivati. "ljutio sam gledala u njega dok je i dalje žderao čips.

"Neću ti se u njoj pojavit na vjenčanju."počela sam pisati popis gostiju sa moje strane.Nisam išla u nedogled pogotovi zato što s mamine strane nisam nikog poznavala,a tata i nije imao toliko puno rodbine.Na spisku je bilo oko 50 ljudi.

"Piši ljude koje će ti bit na vjenčanju. "obriše ruke o hlače i sjedne pokraj mene.Sa njegove strane je bilo puno više ljudi te je nekoliko puta zvao mamu kako bi provjerio jesu li neki još uvijek živi,gdje žive i jesu li u stanju doći.

Neke ljude je križao,uz neke je dodao zvjezdicu,uz neke minus.

Na zadnjem mjestu na listi pisalo je
Desmond Styles,a pored imena je stajao upitnik.

"Tko je to?"

"Tvoj budući svekar."

The Book Writer ➳ h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat