Znači me mogu vjerovati da se bliži 50 nastavak,o Bože.Ova knjiga je trebala imat 100 nastavaka,ali koliko sam ja toga isplanirala.Znači da li da kratim sve to skupa ili da pišem s većim preskocima na dane tako da ima 100 nastavak ili da pišem ovako polako i da ima preko 100 možda čak i preko 150?
•Harry's P.O.V.
Otključam vrata stana i čim uđem u stan izujem cipele i objesim kaput na vješalicu.
"Došao si." Hes se pojavi iz spavaće sobe u mojoj plavoj kariranoj košulji koja joj se prekrivala stražnjicu.Potfrkala je rukave i otkopčala prva tri gumba.
"Od kud si to izvukla?" nasmijem se i otpustim kravatu.Primim njezine obraze i spustim se kako bih ju poljubio.Primi moju kravatu te ju još više otpusti,a onda provuče preko moje glave i baci iza mene.
U jednom trenutku skoči te ju primim za bedra.
"Volim te." prošapće na moje usnice.Polegnem ju na krevet i ona ubrzano otkopčava moju košulju dok ja skidam sako.Bacim ga iza sebe i iste sekunde prislonim usnice na njezine. Sporo otkopčavam košulju na njezinom tijelu te kad ju potpuno otkopčam odmaknem se od nje kako bi vidio njezino tijelo.
"O Bože." tiho prokomentiram dok gledam u njezino tijelo koje je prekrivao tanak sloj ljubičaste čipke na grudnjaku i gaćicama.
Primi me za ramena i povuče me prema sebi i počne ljubiti moj vrat.Nakon svakog drugog poljubac gladno je ugrizla moju kožu.
Primim ju za bokove i prijeđem preko ruba čipkasti gaćica,a onda zavučem ruke u njih tako da mi rubovi na bokovima diraju zglobove prstiju.
"Stani."odgurne me do sebe te ja brzo maknem ruke sa njezinog tijela i stavim ih iznad njezine glave te ona stavi ruke na moje podlaktice.
" Ono zajedničko kupanje?"blago kimnem glavom.
"Što misliš da ti se želja ostvari u New Yorku?"osmijeh mi se odvuče od uha do uha.
" O da."slatko se nasmije i pomakne mi kosu sa lica.Prijeđe palcem preko mog čela i zagrize usnicu.Ustanem se i skinem hlače koje su se već toliko izgužvale na poslu,a sada još i više.
"Ja plaćam večeru!" sjedne i zakopča košulju.Okrenem se prema njoj i malo se namrštim.
"Jako si seksi u toj košulji,a pogotovo u tom ljubičastom donjem rublju." skinem košulju sa sebe i bacim ju na pod pored kreveta.
"Šuti." sjedne na svoje noge.
"Zašto?"
"Nemoj mi reći da sam seksi,nije me briga.Reci da sam inteligentna;da mi je osmijeh zarazan,da te nasmijem kad me vidiš i reci mi da ti imam nešto ponuditi."zatakne kosu iza oba uha.
" Neću ti to reći jer sve to znaš.Znaš da sam lud za tobom,ali ovo i je vrijeme ludih.I ti si puno,puno više od inteligentnog,puno više od lijepog i seksi i osmijeh ti je ebola.Zbog tebe se smijem kao lud na sastanku kad mi prođe neka misao kroz glavu i ne da imaš nešto za ponuditi,ponudila si mi svoju dušu.Hes,ti si poput nekog božanstva.Ne da se smijem,srce mi se trese,presavija i slama kad te ugledam među milijun ljudi.I toliko si sjebana,ali si umjetničko dijelo.I reci mi sve svoje mane,svaku groznu stvar koju si ikad učinila i pusti me da te volim još više."blago se nasmije u svoje noge,a onda podigne pogled na mene koji sam i dalje stajao poput budale na sredini sobe i pričao pizdarije koje nikad ne bih izgovorio da nisam toliko zacopan u nju.
"Dat ću ti sebe,sve svoje dokle god imam ti što dati,dokle god ne ponestane." približim joj se,sjednem pokraj nje i primim njezinu ruku u svoju.
YOU ARE READING
The Book Writer ➳ h.s.
FanfictionMore happy love!More happy, happy love! John Keats Najbolje dostignuće: #1 u fanfiction