2.8. -What if-

2.2K 137 10
                                    

Ponosna sam na sebe jer još nisu spavali skupa,a već je 28 nastavak.

Vjerovatno najljepši osjećaj je kad hodaš ulicom i zamiriši ti čaj od naranče,cimet i kad ti pahulje snijega padaju na lice.

Nije bilo ništa neobično u tome da pada snijeg u ovo doba godine,ali bolje snijeg nego kiša.

Ne znam kako kod vas u državi i gradu u kojem živite,ali kod nas kad Halloween prođe počnu se stavljati lampice i vijenci te su svi u tom božićnom duhu.Slušaju božićne pjesme,nose one ružne božićne pulovere koje im je baka isplela prošli Božić i kupuju mirisne svijeće koje pale po cijelom stanu.

Dobro,takva sam i ja,samo što moja baka ne zna isplest ružni pulover,ali je Harryjev stan pun mirisnih svijeća koje palimo navečer kako bi se opustili dok bi uživali uz neki film koji je na televiziji.

I ovo božićno vrijeme najljepše je provesti u društvu osobe koju voliš. Koju poštuješ,kojoj si vjeran.Trenutno to je bio Harry.

Možda sam pretjerala sa svim tim svijećama,ali sam ga upozorila na to i čini se da mu ne smeta to što će svijeće goriti svaki dan sve do Božica,a možda i kasnije.

A kako se bliži i to vrijeme Božića, bliži se i školski ples na koji još uvijek ne znam hoću li ići ili ne,bliži se darivanje,a ja nemam pojma šta darovati Harryju.

"Ljubavi!" zadere se iz kupaonice dok sam slagala stol u rano nedjeljno jutro.

"Molim?"krenem prema kupaonici te otvorim vrata kako bih vidjela šta želi.

"Je li ja to mirišim wafle?" tralja kosu ručnikom.

"Možda."nasmije se,a onda baci ručnik u stranu i primi moj struk.

" Volim te."prošapćem na njegove usnice.

"I ja tebe."poljubi me u kut usana,a onda se na odvojim od njega te navučem njegovu hoodicu preko dlanova da ih ugrije.

" Odjeni se,molim te."krenem prema kuhinji kako bih napravila kavu jer u zadnje vrijeme je lud ako nije popio jutarnju.

"Ovo ti je prvi put ovaj tjedan da si prespavala kod mene."ulazi u kuhinju bez majice te ju namjerno odjeća ispred mene.

" Znam."sjedne,uzme walf i stavi skoro cijelu staklenku Nutellu na njega.

"Nisi mi reko,zašto si se napio u petak?"

"Pričao sam sa Stefanom o tebi i govorio je takve gadosti o tebi i o tome šta ti sve želi raditi."

"To je razlog tome što si se napio?"

"Naravno da ne!I onda sam ga sterao u pićku materinu i reko da mi popuši kurac pa je otišao.I razmišljao sam o tome šta je govorio i o budućnosti i o toma ako te izgubim da ću završit upravo tako kako sam završio u petak."uzme drugi walf.

"Znači ja sam razlog?" kimne glavom.

"Što je pričao o meni?"nikad nisam jela wafle s Nutellom jer je mama kupovala tri staklenke na godinu.

"Ne želim o tome.U njegovim očima ti si seks igračka.Želi te iskoristit.Kao da si ona jebena lutka na napuhavanje."

"Zašto se družiš sa njim onda?"

"Nisam znao da je takav do sad.Govno jebeno." ustanem i obrišem ruke u ljubičasti donji dio pidžame te uzmem njegovu šalicu i ulim mu svežu kavu.

"Mogu te nešto pitat?Nadam se da nije se nećeš osjećat neugodno ili nešto."

"Okay." kimnem glavom i dodam mu mlijeko.

"Kako to da nisi niti jedno dobila mjesečnicu,a skupa smo 2 mjeseca i 11 dana i poznajemo se 4 mjeseca?"iskreno nadala sam se da me nikad neće pitat ovo pitanje.Obrazi su mi bili crveni,a sramota je zaigrala mojim licem.

The Book Writer ➳ h.s.Onde histórias criam vida. Descubra agora