Zataknem kratku kosu iza uha i progutam kneglu kako bu mu mogla odgovoriti.
Po načinu na koji je gledao u mene mislio je da ću odbiti,ali čim sam se nasmijala,njegov izraz na njegovom licu se promijenio.
"Da!Da!Da!Da,udat ću se za tebe!" povičem dok kimam glavom za svaki taj da.
Nagnem se nad njega i prislonim svoje usnice na njegove.Naš poljubac je bio popračen glasnim pljeskanjem ljudi oko nas.
Odmaknemo se jedan od drugog.Imao je ogroman osmijeh na licu,a vjerovatno ja još veći.
"Na koju ruku ide prokleti prsten?" glasno se nasmijem te mu pružim desnu ruku te stavi prsten na srednji prst.
"Krivi prst." prošapčem tiho te on skine prsten i pokaže prstom na prst do i ja neprimjetno kimnem glavom.
Primim njegove obraze te ga poljubim.Smijao se dok su nam usnice bile spojene.
Pomognem mu da ustane,a potom i ja ustanem te ga zagrlim dok nježno ljubim njegov vrat.
Čvrsto stisne moj struk.Toliko jako da me zapravo bolilo.
Dignem pogled kako bih vidjela gdje smo.
"Fulali smo stanicu. "kažem mu dok ga držim za ruku.
" Sići ćemo na sljedećoj."kimnem glavom te se za nekoliko minuta nađemo na skliskom pristaništu prepunom zelenih algi.
"Pazi!" hodao je ispred mene i pomagao mi da se popnem skliskim stepenicama.Na zadnjoj sam se poskliznula,ali me uhvatio za zapešće i povukao me sebi.
"Želiš li ići u neki muzej možda?"pitam.
"Nemoj se ljutiti, ali najrađe bi išao spavat."
"Shvaćam.Imao si naporan dan."
"Uistinu jesam." nasmijemo se i sporim korakom se uputimo prema mojem stanu gdje istog čaša lagnemo u krevet.Harry je zaspao za nekoliko minuta dok sam ja buljila u prazno.
Podignem desnu ruku i pogledam prsten.Izgledao je tako ogromno na mojim tankim prstima,ali nije ni čudo da izgleda ogromno kad je kamen velik.Sigurno ga je platio cijelo bogatstvo.
Kad sam se zasitila gledanja u zaručnički prsten,okrenem se prema njemu i prebacim ruku preko njegovog torza i snažno ga zagrlim.Prislonim nos u dugu kovrčavu kosu te se približim još bliže njegovom tijelu.
Iskoristili smo to malo vremena što smo imali jer se predomislio i odlučio otići kući u London odmah sljedeće jutro,a ne navečer.
"Ostani u krevetu." odjevao je odjeću koju je sinoć imao na sebi.
"Ispratit ću te do pristaništa."
"Ostani u krevetu i spavaj.Znam doći do tamo.''otvori ormarić iznad sudopera i uzme jednu čašu i natoči si vode.
" Znam da sam ti rekao da ostaneš u krevetu,ali molim te,skuhaj kavu."nasmijem se i odmah ustanem.Popravim majicu u kojoj sam spavala,ali mi nije prekrivala stražnjicu.
Otišao je u kupaonicu i dok nije osjetio miris kave nije izašao iz nje.
Napravio si je malu punđu na vrhu glave.
"Slatko." nasmije se i brzo ispije nekoliko gutljaja vruće i gorke kave.Zatvori oči na nekoliko sekundi i obliže usnice nekoliko puta,a onda otvori oči i sa zadovoljstvom pogleda u mene.
"Znaš koja je najbolja stvar?"
"Nemam pojma."
"Što će svako jutro biti ovakvo." zagrizem usnicu.Poljubi moje čelo.Odloži šalicu na stol i stavi ruku na moj struk te me približi bliže sebi.Ruku polako spusti do moje stražnjice i grubo ju stisne.Odgurnem ga od sebe i uzmem donji dio pidžame koji je bio ispod jastuka.
"Prestani me pipkat!"ljutito kažem dok se odjevam.Promatrao je moje radnje sa nekakvim zadovoljstvom i velikim osmijehom na licu.
Popio je kavu te je odjenuo kaput.
"Već ideš?"nevoljko kimne glavom.
Čvrsto ga zagrlim prije nego što izađe iz malenog stana.
"Karta za natrag je jeftina,ali ako nemaš za kartu,ja ću ti dati."izvadi novčanik iz stražnjeg džepa.
" Jel' treba te bi za kartu?"uzmem metalnu kutiju i izvadim mali svežanj novčanica.
"Da nisam pročitao pismo,mislio bih da si opljačkala nekoga." zagrizem usnicu.
"Uzmi." pružim mu mali svežanj.
"Jesi normalna?Ne mogu uzimati novac od tebe!"
"Zašto?"
"Cur..." zaustavi se.
"Zaručnica si mi!Ja sam taj koji se brine o financijama."prokrenem očima i utrpam svežanj u njegov džep kaputa dok sam ga grlila.
" Volim te."grubo poljubi moje usnice.
"Ja tebe još više." nasmije se usred poljubca.
YOU ARE READING
The Book Writer ➳ h.s.
FanfictionMore happy love!More happy, happy love! John Keats Najbolje dostignuće: #1 u fanfiction