Sjedio je u autu dok je čekao da izađem iz škole kako bi me odvezao kući. Zakopčam jaknu i hladno prođem preko parkirališta praveći se da ga ne vidim iako je bilo nemoguće ne zapaziti tako veliki i lijepi auto.
Nastavim hodati kraćim putem prema doma.Harry zaustavi svoj auto te otvori prozor.
"Koji kurac izvodiš?Uđi u auto!"
"Oh,zar nisi na sastanku?" prokrenem očima i nastavim hodati dok on se polako vozi uz rub kolnika neprometne ceste.
"Uđi u auto!"
"Ne naređuj mi što da radim." stanem i okrenem se prema njemu.Imao je velike podočnjake koje ne bi mogao prekriti ni Macov korektor.
"Molim te." preko volje uđem u auto i zavežem pojas.
"Ne zanima te kako mi je bilu u Rimu?" pita nakon duge šutnje od glasnog zatvaranja vratiju auto nakon mog ulaka.
"Niti najmanje."iz ruksaka izvadim cigarete te zapalim jednu.Prebacim lijevu nogu preko desne te uvlačim dim po 10-20 sekundi kako bi se umirla.
" Opet to radiš."
"Što to?"
"Ljutiš se bez razloga?"
"Bez razloga?!Oh,molim te ne laži." bacim opušak kroz prozor te on pogodi tuđi auto.Ljutito pogledam u Harryja.
"Nemam snage za svađanje."
"Zašto toliko ideš na te jebene sastanke?!" opsujem prvi puta u životu te moram priznati da mi se svidjelo.Izbacivanje bijesa kroz psovke.
"Nemoj psovati!"
"Radit ću što želim! Odgovori mi!"
"Zato što imam jebeni posao!Eto zato!"odmahnem glavom u nevjerici te stavim vrh dugog nokta između usnica.
"Ali imaš i curu."
"Ne razumijem zašto se tako ponašaš?Gdje je nestala ona moja Hester?" skrene pogled s ceste na mene.
"Nigdje,još je uvijek tu,samo što ti nemaš vremena da se baviš njome."
"Radim ovo zbog nas."naravno da mu je to bilo opravdanje.
"Naravno." prokomentiram.
"Što je?Sad mi kao ne vjeruješ?" zagrizem unutrašnjost obraza i suzdrži se od odgovora.
"Što se događa s tobom?"
"Isto pitanje postavljam i tebi.Ideš po tim sastancima po cijelom svijetu otkako si promaknut i nikad te nema doma.Iako si doma ona je to na kratko jer odmah moraš na posao.Dolaziš doma kasnije nego inače, ja kao da ne postojim.Ne znam."
"Dramatiziraš."prokrenem očima.Prekrižim ruke na prsima i ljutito gledam u njega dok mi se glavom motaj najcrnije misli.
" Imaš li drugu?"u istom mahu skrene pogled na mene.Oči su mu bile ogromne,a usta spojena u jednu ravnu crtu.
"Zajebavaš me?"
"Samo te pitam.Isuse Kriste,ne bih se čudila."
"Što kao sad nisam ni vjeran?Hes,koji jebeni kurac?"
"Ne da nisi vjeran,nego vi ste dečki takvi.Ne možete beg seksa."
"Stvarno misliš da se nama sve vrti oko seksa?" pogleda u mene kad stanemo na semaforu.
"Da." odlično kažem.
"E pa onda prestani tako razmišljati."
"Oh,molim te,kao sa ti ne bi godio sada jedan na zadnjem sjedalu."
"Da ti budem iskren,bi.Godio bi mi jer nisam imao seks više od 8 mjeseci."slegnem ramenima.Zagrizem usnicu te na jeziku mogu osjetiti slatki okus labela od lubenice.
" Dobro koji kurac tebi znači to čuvanje nevinosti do braka uopće?"ošinem ga pogledom.Obrišem znojne ruke u traperice te stavim kosu iza uha kako mi ne bi smetala.
"Zar ti i to smeta?"
"Pa ti si kod mene našla stavri koje tebi smetaju,tako meni naprimjer smeta to što čuvaš to kao blago."
"Šta sad još želiš da se mijenjam za tebe?Da mijenjam planove i obećanja?"boja očiju mu se mijenja dok čvrsto stišće volan u svojim rukama i grize usnicu.
"Zar ne vidiš da se ja mijenjam zbog tebe?!"
"Nisam te nikad tražila da se mijenjaš zbog mene!Nisam te tražila da prihvtis taj posao,da budeš sa mnom,da nastavimo sa druženjem!Nisam!"duboko smo disali dok su nam u glavi jurile misli koje nismo mogli zaustaviti.
" Shvaćam da ti je teško to što nisi imao seks 8 mjeseci,ali ti trebaš shvatiti mene!Nisam spremna na to!"
"Razumijem." tiho kaže i pogleda u mene.Prođemo pokraj velikog okićenog bora kojeg su krasile sreberne led lampice.
"Harry,ako se želiš opustiti...Meni ne smeta ako spavaš sa drugom."
"Prije minutu si govorila da te varam,a sada mi kažeš da slobodno jebem uokolo?"opet ljutito pogleda u mene.
"Glupa sam." primim kažiprstom i palcem svoj nos na području kod očiju.Odjednom skrene u ulicu u kojoj je bio mali kineski restoran i kante smeća oko kojih su se skupljale mačke koje više nisu imale dom.
Izađe iz auta te otvori moja vrata.Odveže moj pojas te me primi za ruku,a onda preko volje izvuče iz auta.
"Pogledaj me."odmahnem glavom o pogledam u te kante smeća.
"Pogledaj me." primi mi bradu i nježno podigne moju glavu prema njegovim očima.
Stajali smo na hladnom zraku neko vrijeme,dok se on nije pomaknu nekoliko koraka od mene te sam imala pogled na njegovo savršeno tijelo koje je drhtalo pod hladnoćom.
"Ako se zagledaš u mene vidjet ćeš koliko sam zapravo tvoj i ničiji više."
YOU ARE READING
The Book Writer ➳ h.s.
FanfictionMore happy love!More happy, happy love! John Keats Najbolje dostignuće: #1 u fanfiction