7.8. -Fool-

1.3K 106 15
                                    

Imam plan.

A kad ja imam plan to se nikad ne ostvari jer su moji planovi glupi i nerealni,ali nema veze.Šta je tu je.

Znači,razmišljala sam o tome da nakon nastavka 8.0. bude jedan nastavak u kojemu ću ja odgovoriti na sva vaša pitanja koja mi postavite u boxu.Pa ako vas nešto zanima u vezi mene ili bilo čega drugog,slobodno pitajte.

Primim Colina za ruku dok letimo avionom.

"Jesi umorna?"

"Aha."kažem i naslonim glavu na njegovo rame.

"Vrijeme je."prošapćem.

"Za što? "

"Da saznaš."progutam knedle koja mi se stvorila u grlu.

"Upoznali smo se kad sam imala 15 godina.On je imao 21.Upoznali smo se na tulumu samo zbog moje knjige koju sam izdala.Zapravo je njegov prijatelj bio zainteresiran za mene,ali on je uvijek bio u kojoj sjeni,uvijek se stvorio tamo gdje nije trebao.Bio je izbačen s fakulteta i morao je odustati od njega zato je radio u nekoj firmi.Imao je stan i svoj auto što je bilo jako lijepo.Bili smo prijatelji oko 3 i pol mjeseca,sve dok nismo rekli one tri fatalne riječi.Odlučili smo napraviti zajedničke tetovaže iako nitko od nas nije razmišljao o tome kako je to glupa ideja.Nakon smrti mog djeda,pobjegla sam u Amsterdam u kojem sam živjela oko dva mjeseca sve dok me nije našao.Kad me našao,zaprosio me.Pristala sam."

"Bila si zaručena za njega?!"povisi ton i odmakne se od mene.Uspravno sjednem i okrenem se prema njemu koliko mi je pojas to dozvoljavao.

"Da.Uglavnom,cijeli svijet je bio protiv toga.Njegova mama mi predaje biologiju, a sesta mi je bila ili je,ne znam,prijateljica.Trebali smo se vjenčati u kolovozu(august).Našla sam vjenčanicu i kupila sam ju,ali sam ju na kraju vratila i prije nego što je prekinuo sa mnom."

"Naprosto te ostavio pred oltarom."

"Na Božić."pogledam prema gore kako bih zadržala suze u očima.

"Imali smo zajedničkom psa i kupio je kuću u kojoj smo trebali živjeti do kraja naših života. "

"Vrati se na onaj dio sa prekidom."

"Prije nego što sam ga upoznala bila sam depresivna.Razmišljala sam o samoubojstvu,u jednom trenutku sam ga čak i pokušala napraviti,ali,kao što sam i rekla,uvijek je bio u mojoj sjeni.Spasio mi je život."zastanem i dopustim mu da razmisli o ovom dijelu priče.

"Kako?"

"Tabletama."kratko dogovorim.Colin je bio iznenađen.Preplašen moglo bi se reći. Imao je taj neki izraz na svome licu kojeg je bilo teško pročitati.

"Trebala sam se ubiti dan nakon što sam njega upoznala.Čak sam napisala oproštajno pismo.Pronašao ga je i jednostavno je izgubio kontrolu nad svime.Samo je izjurio iz kuće i nestao.Nisam čula o njemu od tada.Do danas."duboko udahnem.Sjećam se kako je bio ljut zbog toga što sam ja završila u zatvoru.

"Što se dogodilo?"

"U zatvoru je."Colin kimne glavom.Vjerovatno je mislio da je neki mafijaš ili što već.

"Koliko ste godina bili skupa?"

"Bili smo u četvrtoj."zagrize usnicu.

"Jeste spavali skupa?"

"Ne."zagleda se u mene.

"Četiri godine ste skupa i nikada niste spavali?"odmahnem glavom i spojim usnice u crtu.

"Zašto mi govoriš te stvari?Nećeš mu valjda platiti jamčevinu?"

"Hoću."kažem tiho dok me Colin gleda.

"Kolika mu je jamčevina?"

"1400 funti."bilo je to previše novaca za jamčevinu,ali trenutno je to bio jedino rješenje koje sam vidjela.

Tata me čekao u autu te smo Colin i ja bacili kofere u gepek.Tata izađe iz auta i preda kovertu koja je bila poprilično debela.Plan je bio da dođe po nas,a da mi idemo po njega.

"Vratit ću ti."poljubim njegov obraz i čvrsto ga zagrlim dok mu zahvaljujem.

Sjednem na vozačevo mjesto i zavežem pojas.Colin je mirno sjedio pokraj mene i igrao se tregerima.

"Još uvijek ga voliš,zar ne?"pita me nekon što krenemo.

"Da.Još uvijek ga volim."stavim ruku na mjenjač brzina,a potom Colin stavi svoju toplu i grije moju.

"Makni ju,molim te.Moram biti koncentrirana."držao ju je još neko vrijeme na mojoj,a onda ju je maknuo.

Bol u nogama mi je prestala čim sam ugledala policijsku postaju.Izađem iz auta i što većim koracima koračam prema ulazu.Popnem se stepenicama i uđem.

"Jutro."kaže mi dežurni policajac.

"Jutro."uzvratim mu.Pio je kavu te mi je u tom trenutku zatrebala,ne šalica,nego litra.

Stanem ispred policajca i nježno lupim potpeticom o pod.

"Imam pitanje za vas."

"Recite."čvrsto sam držala kovertu u rukama.

"Moj bivši zaručnik je kod vas u pritvoru."ustane sa stolice i dohvati papire.

"Znate li od kad je kod nas?"

"Nažalost ne."tužno kažem i zagrize unutrašnjost obraza.Colin stane pokraj mene i stavi ruku na moja leđa.

"Kako se zove?"

"Harry Styles."kažem njegovo ime te ga on upiše u tražilicu.Napokon sam ga izgovorila nakon toliko vremena.Imam osjećaj da mi je srce puklo kad sam izgovorila te dvije riječi.

"Već je dva dana ovdje."

"Mogu li platiti jamčevinu? "

"Možete ako želite plaćati za takvog kretena koji vas je ostavio."nasmijem se.Bio je to neki smiješi policajac.Debeli i niski.Čelav.

"Želim. "

"1400 funti."kaže mi.Drhtavim rukama izvadim novac iz koverte.

"Još uvijek ga čeka suđenje.Tako da može ponovno završiti iza rešetaka."krem glavom i pružim mu papirnati novac.

"Sjednite. "pokaže nam na stolice iza nas.

"Hvala vam."namigne mi i nestane iza zida.

HARRY'S P.O.V.

"Koji je od vas Harry Styles?"policajac stane ispred moje ćelije. Dijelio sam ju sa još četiri muškaraca.

"Ja."dignem ruku.

"Ustani."polako ustanem.Policajac otvori vrata i pusti me van.Ponovno ih zatvori,a potom zaključa.Primi me za ruku i izvede iz odjela sa ćelijama.

"Tvoje stvari."pruže mi kartonsku kutiju sa mojim stvarima i ja ju primim.

"Tko je platio jamčevinu? "pitam prije nego što uđem u predvorje.Policajac me pogurne i ugledam svoju bivšu zaručnicu kako gleda u mene sa očajnom,tugom,razočaranjem i ogorčenosti u očima.

Ustane i popravi usku crnu haljinu te izađe van zajedno sa nekim drugim čovjekom.

The Book Writer ➳ h.s.Where stories live. Discover now