Catherine Rosalie Motron
Fáradtan lépkedtem át a nappalin a konyha felé véve az irányt. Meglepetésemre Josephine egy bögre kakaót szorongatva ült a pulton. Nem szokott kakaót inni, csak ha szomorú. Mikor meglátott, bánatos szemekkel nézett rám.
- Mi történt? - kérdeztem azonnal, és éreztem, hogy az álom egy szempillantás alatt kimegy a szememből.
- Anya megtiltotta, hogy elmenjünk a nyárbúcsúztató bálra - kezdte kétségbeesetten. - Érted, Catherine? Végre valaki meghívott minket, erre megtiltják, hogy elmenjünk.
Csak átöleltem a húgomat. Nekem is ez lett volna az első bálom, de ahogyan anyut ismertem, biztosan be akar majd zárni minket a szobába. Tekintettel arra, hogy múltkor is kiszöktem az erkélyen át.
- Nyugi, majd megoldjuk valahogyan - öntöttem lelket a húgomba, de igazság szerint nem tudtam, hogy hogyan is tudnánk elmenni. Vissza már nem akartam mondani, hiszen azzal lehet, hogy megbántottam volna Luke-ot. Ennek a bálnak már lőttek.
- Na, és ki hívott el? - kérdeztem mosollyal az arcomon. Josephine felnézett rám, és vigyorogva megköszörülte a torkát.
- Inkább kik - mondta sejtelmesen. - Ash, Mikey és Calum. Azt mondták, hogy a testőreim is lesznek egyben, nehogy valaki leteperjen a táncparketten.
Elnevettem magamat. A fiúk nagyon kreatívak lehettek. A hűtő felé vettem az irányt, és kivettem belőle a tegnapi vacsora maradékát. Gondosan letettem az asztal közepére.
- Catherine? - szólított meg Josephine egy kis idő múlva.
- Hm? - kaptam fel a fejemet. A lány hezitált, majd kinyögte a kérdését.
- Mi volt a múltkori randin? - megráztam a fejemet. A kíváncsisága néha az őrületbe kergetett.
A lemenő nap sugarai narancssárgává színezték a konyha falait. Anyu éppen a mosogató előtt állt, és engem hallgatott, amint próbáltam meggyőzni, hogy engedjen el a holnapi bálra.
- Sajnálom, Catherine, de megbíztunk bennetek, de mire hazajöttünk a lakás konkrétan szét volt szedve - fonta karba a kezeit.
- Anya, de hisz összetakarítottunk - mentegetőztem. Anya csak nemlegesen megrázta a fejét.
- Istenem, hogy lehetsz ilyen? - háborodtam fel. Ha még azt is megtudta volna, hogy fiúk is voltak a házban, biztosan nem úsztuk volna meg élve.
- Nem érdekel, Catherine. Előbb kellett volna gondolkodnotok - fordult meg anya, majd mosogatni kezdett. - Menj fel Josephine-nel a szobádba. Holnap egész nap oda lesztek bezárva.
- De... - kikerekedett szemekkel vizslattam a szülőmet. Ez most komoly? Dühösen vágtam át a lakáson, de még hallottam a hangját a hátam mögött.
- A biztonság kedvéért az erkélyedet is bezárom. Nehogy kimásszatok rajta.
Nem szoktam kiakadni, de ezt egy kicsit soknak véltem. Holnap este lemaradok életem talán legjobb báljáról. Hibáztathatnám a fiúkat, de én is tehetek róla, hogy így alakultak a dolgok, hisz magukra hagytam őket.
- Na? - kérdezte a húgom, mikor beértem a szobámba.
- Be vagyunk zárva holnapig - húztam el a számat. Josephine mérgesen felhorkant, majd levágta magát az íróasztalom tetejére. Morgolódva rángattam ki alóla a megírt kottáimat.
Hamarosan anya jelent meg az ajtóban, kezében egy fél csomag kenyérrel, lekvárral és egy kulccsal. Az erkélyajtóhoz sétált és nemes egyszerűséggel bezárta, majd az ajtóval is így tett.
ESTÁS LEYENDO
Sorsfordító Fény (L.H.)
FanficValakinek megadatik a gazdag élet, ha pedig még híres is közben, akkor ő lehet a világ legnagyobb mázlistája. Luke Hemmings egyetlen mosolya millió lányt képes levenni a lábáról. Vajon minden lánynak csak a pénze és a hírneve kell, esetleg önmagáért...