2. Díj

295 20 0
                                    

Sziasztok!

A történet megkapta a második díját, amit nagyon köszönök Bridzsit-nek!

Nézzetek be hozzá, nagyon megéri, hisz a története csodálatos!


Szabályok!

1. Tedd ki, hogy kitől kaptad a díjat, köszönd meg neki!

2. Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad a díjat!

3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!

4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!

5. Válaszolj a díjazó által feltett kérdésekre.

6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogodról!

7. Kommentelj annak a blogjához egy általad választott fejezethez, hiszen ez mindenkinek egy visszajelzés! Ez lehet kritika, vélemény. Lényeg, hogy építő legyen.

8. Cserélj linket!

9. Küldd tovább a díjat 12 embernek.

10. Tedd ki jó látható helyre a „plecsnit", hogy az én blogomhoz vezessen!


Bridzsit blogjáról 12 dolog:

1. April, a főhősnő Sydney egyik kávézójában dolgozik.

2. Luke Hemmings a férfi főszereplő, aki ebben a történetben átlagos fiatal.

3. April és Luke egy bulin találkoznak, ahol a fiú szólítja meg a lányt, de nem éppen szokványos csevegésbe kezdenek.

4. A lány és Luke gyakran csípős megjegyzéseket tesznek egymásra, ami sokszor szórakoztató.

5. April és Luke gyakran vonzzák, ugyanakkor taszítják egymást.

6. Kapcsolatuk lassanként kezd átmenni valami egészen másba.

7. Luke gyakran próbálja leplezni érzéseit, végül mindig veszít.

8. Luke szülei nem nézik jó szemmel a fiatalok kapcsolatát, ebből fakadóan egyszer Luke apja lekenyerezi April-t, de a lány nem enged a pénz csábításának.

9. Luke és April érzik, hogy ők egymás nélkül bizony nem tudnak létezni.

10. Luke és April egyszer megpróbáltak a barátzónába maradni, de érzéseik minden falat ledöntöttek.

11. April, Luke intelme ellenére összejön a fiú egyik ellenségével, akit csak a bosszúvágy hajt.

12. A főhőseink kapcsolata páratlan. A humor, szenvedély és a romantika szálai képezik.


12 dolog a saját blogomról:

1. A főhősnő, Catherine zeneszeretete képezi majd az alapokat a Luke és közte lévő szerelemben.

2. Luke és Catherine első találkozásánál a lány bűnözőnek nézi a fiút és bandatársait.

3. Catherine erős személyiség, de olykor nagyon is törékenynek látszódik.

4. Luke gyerekes viselkedésével gyakran az őrületbe kergeti Catherine-t.

5. A történetben nem említődik meg, de Catherine 19. életévét tapossa.

6. A történet nagy főszálai a barátság, kötelék, szerelem, vívódó érzések, elveszítés.

7. A történetben a címek mindig utalnak a fejezetben történő dolgokra.

Sorsfordító Fény (L.H.)Onde histórias criam vida. Descubra agora