Sekarang waktu rehat bagi budak form 5 . Zayn menemani Niall di cafe bersama Ashton.
Harry dan Louis entah hilang ke mana. Liam pulak sibuk dengan duty dia sebagai seorang ketua pengawas . Since ketua pengawas lepas dipecat atas faktor-faktor tertentu.Liam kemudiannya dinaikkan pangkat . Bangga mommy dengan daddy dia.Sejak tulah mereka semakin kerap datang ke sekolah untuk tayang muka.
Zayn dan Ash duduk di kerusi panjang cafe.Sementara menunggu Niall yang bertungkus-lumus berjuang untuk mendapatkan makanan dalam manusia yang tengah berkerumun.
Ashton-"weyh Zayn semalam aku nampak kau dgn Ara . "
Zayn- "Ye kenapa?"
Ashton- " korang ada apa-apa eh ?"
Zayn- "mungkin . kau nak sibuk kenapa?"
Ashton- *smirked
Niall muncul akhirnya dengan membawa pinggan yang penuh dengan makanan.
Niall- Asal ? korang sembang pasal aku eh ? *buat muka gatal.
Ashton- nope . kau tak begitu hot untuk jadi bahan cerita aku.Sambil memandang Zayn.
Zayn- aku bla dulu la Nialler.
Niall- Jumla makan sesamaaa *buat suara budak
Zayn-next time maybe.
Niall-alaaaaaaaaaaa
Ashton- Takpe, aku teman
Niall-yeayyy
Ashton nih . Mesti nak buat gosip la tu . Macam aku tak kenal dia tu . Kaki gosip nombor satu. mengalahkan perempuan.Like a girl trapped in a boy body.
'Aku rasa dulu mak dia nak anak perempuan . tapi dapat dia. tu yang jadi macam tu . confused identiti. Biarlah dia cakap apa pun . Aku dah tak kesah . Asalkan aku tahu apa yang aku buat .Aku malas nak layan cerita basi budak Ash tu.Tak tau la asal Niall boleh kawan dengan budak becok tu.'Zayn berbicara dengan lubuk hatinya .
He just rimas dengan sikap manusia yang suka sibuk hal orang lain . Seperti tiada hal yang lebih penting untuk di buat.
Zayn berjalan menuju ke arah kelas.
**********************************************************************************************************************************************************************************************************
P/S: Yes , i loved gabungan Ashton dengan Niall . Ashton irwin nih macam ala-ala Louis kalau sekali pandang . what do u think ? Btw in this story Ash is a bit busy body orangnya . Menjengkelkan of coarse . Pls vote and comment :) THANKS
YOU ARE READING
Crush(MALAY/ZAYN MALIK FAN FICTION COMPLETED)
FanfictionBarbara atau mesra disapa Ara. Mempunyai crush sembunyi-sembunyi. Tahun senior menjadi titik klimaks pada kehidupannya. Cinta tiga segi ? Atau mungkin segi empat sama ? *********************** "Awak..kita satu geng kan nanti untuk group folio add...